**^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

Höpsis mulle ei meinannu mitään se horoskooppi :D Edelleen ollaan niin yhdessä kasassa ku olla voi... :headwall: Oon niiin turhautunut jo, ois ees jotaki vaivoja mut ku ei niin ei.. Ainoat poltot mitkä mulla on johtuu hiivatulehduksesta :stick:

Kiitos ja anteeksi valitus...

AEA88 39+3

Onnea Ninzi! Ei sit ihan 5kg:n kokosta neitoa sentään tullu!

(.)
Yhtenä kappaleena ollaan täälläki, vaikka Kirpun isä on jouskari... Kirppu on hiljentyny liikkeissään yön ja eilisen illan aikana. Oliskos jo niin syvällä kanavassa, ettei jaksa liikkua? Tai sit potkii selkään päin... Mulla kun on tuo etuseinäistukka vielä vaimentamassa entisestään liikkeitä... Pitää katella vielä jossain vaiheessa liikelaskennalla jos ne 10 liikettä tulis täyteen....

Mitään oireita ei menkkakipuja kummemmin ole. Koko yön kyllä synnytin unissani :LOL: Näyttää menevän syyskuulle ja pitkälle sinne, että tää haluaa tulla ulos...

Taika ja hiljasempi Kirppu 39+4

Huomenta (tai päivää kai se nyt jo on). Tänään pitäs sen horoskoopin mukaan saada jotain päätökseen. Pitääs kattoa, minkä saan päätökseen. Ollaan menossa saunaan sinne anopille, että todennäköisesti puhevälit sen kans :kieh:

Mulla on lapset ja mies sorsametsällä. Sen verran luottavainen olen siihen, että ei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei ne silti kaukana ole, vaikka lähtö tulis, niin hätää tarvis kärsiä. Tänään on sitten päivä vaihteeksi näköjään sellanen, että kaikki tympii ja mulla on todella tylsää. Vauva oli kaksi päivää todella aktiivinen liikkeissään, nyt olen tässä aamun katsellut, niin on taas näköjään hiljaisempi päivä. Mikäs sen parempi lisäämään minun paniikkia.

Onko kellään ollut tosi pitkään supisteluita, jotka tulee päivittäin joka tunnille? Mietin vain, että onko se sitten jotenkin huonompi loppujen lopuksi käynnistymään varsinainen synnytys, kun tätä värkkäystä jatkunut jo rv 37+5 asti ja tän viimesen viikon vain yltyy, mutta millekään se ei ala.

Hmmmm. Aloin tässä pohtimaan tätä limatulppaa ja päätin googlettaa kuvahaun englanniksi, jossa näkisin mahdollisesti piirretyn kuvan (jonka löysinkin) siitä, miten limatulppa on kiinnittyneenä kohdunsuulle ja ehkä joku on laittanut jotain varsinaisia kuviakin. Suomeksi kun googlettaa, ei löydä juuri yhtään mitään, mutta AVOT johan löyty kuulkaa paljon kuvaa limasta kun englanniksi pistää, nyt ainakin tiedän minkälaista se on.... Täytyy sanoa, että on todella ihmeellistä, että työssäin pystyn olemaan jos jonkinlaisten eritteiden kanssa, mutta jostain syystä kuvat saa minut aina voimaan pahoin, vaikka ois livenä nähnyt aivan saman asian ja ollut sen kanssa ihan sinut.

rv 39+6

Ei osunu horoskooppi nappiin täälläkään.. aamuyöstä kyllä oli alavatsa kipeänä ja särkylääkkeen otin, mut nyt taas ei mitään. Alushousuissa oli pieni veriviiru, olisko silti joku enne? :) Tää alkaa mennä ihan vainoharhaseks jo koko touhu..

Veriviiru voi hyvinkin olla enne limatulpasta tai mahdollisesti jo osa sitä limatulppaa. Toisaalta se voi olla myös limakalvovuotoa tai jos on kohjuja, jotka vuotaa.

Puuuh... Mulla taas ei ole ongelmaa siinä, että oliko tuo enne vai jotain kuvitelmaa. Mulla on kaikki enteet, mutta ei mitään oikeaa actionia... Sitä limatulppaa tulee muuten edelleen, eli siis ulkosuuta ne kai sitten aukoo nuo supistukset. Mutta luin, että ei sen ulkosuun aukeamisellakaan mitään niin hirveää merkitystä ole, voi olla ihan hyvin auki viikkoja...

Meille syntyi ti 21.8 klo 5.02 vkoilla 39+4 tyttö 3040 g, pituutta neitosella 46 cm :heart: Torstaina päästiin jo kotiin aamupäivästä, kotona tässä opetellaan uutta elämää, toistaiseksi kaikki mennyt hyvin :)

Sunnuntaina siis alkoi kipeät, epäsäännölliset supistukset, maanantaina aamusta kuudelta ne kipeytyi entisestään ja säännöllistyi 8-10 min välille, mistä laskettiin sitten synnytys alkaneeksi. Maanantaina illalla kuudelta en enää pärjännyt kotona Panadolin ja suihkun kanssa, soitin kättärille ja lähdettiin sinne. Tullessa vasta 2 cm auki, minkä tiesinkin. Pääsin silti suoraan saliin, KTG kunnossa, sain Oxanestia kipuun. Tämä helpotti supistusten välistä kipua hieman, mutta ei juuri supistuksiin. Klo 21 otettiin ilokaasu käyttöön, jolla pärjäilinkin alkuun hyvin. Klo 22 meni pontaanisti vedet, ja supistukset kovenivat selvästi, olin yhä vasta 2 cm auki. Klo 23 pyysin epiduraalia, kun kivut olivat ihan kauheat. Sainkin sen nopeasti, ja auttoi loistavasti ja laitettiin oksitosiini tehostamaan supistuksia. Sain torkuttua muutaman tunnin, klo 2 kivut palasivat, sain toisen annoksen epiduraalikatetriin joka auttoi jonkin verran. Lisäksi hengittelin kaasua. klo 4 olinkin täysin auki ja odoteltiin ponnistustarvetta. Sitten klo 4.40 koeponnistus, sujui hyvin. Kunnon ponnistustarvetta ei tullut, mutta vauvan sydänäänet laskivat supistusten aikana, joten aktiiviponnistus oli pakko aloittaa. Se kyllä sattui ihan oikeasti, oli vaikeaa saada itsensä ponnistamaan, koska silloin sattui. Sen huomasin, että kun oli kunnon ponnistustarve, ei ponnistaminen sillon sattunut, mutta vauvan takia tätä ei voitu odottaa. Klo 5 päätettiin avustaa imukupilla ja tehtiin episiotomia. 5.02 kevyellä vedolla vauva ulkona, Apgar 9-pistein :) Sydänäänten laskun syy oli sitten vain 40 cm napanuora, joka kiristyi ponnistuksessa. Haava ommeltiin kun vauva oli rinnalla, ja siitä sitten ensi-imetys ja suihkun ja aamupalan kautta osastolle :heart:

Saraella + vaavi 4 vrk :heart:

Onnea vauvautuneille! =)

Täällä ei mitään ihmeempää, olo on hankala, tuntuu todella vaivaiselta ja kävely ei oikein luonnistu.

Käytiin ostoksilla ja mukaan tarttui kaksi ihanaa kevyttoppapukua, toinen kokoa 50 ja toinen 62cm. Molemmat oli kympin kappale, olivat poistossa, oikea hinta oli 35e per puku :O
Anoppikin halusi toisen kustantaa joten halvalla päästiin ja ihanat puvut saatiin pikkuiselle :) Nyt ei tartte vaunuissa palella :heart:

Vielä kerkeää joku vkl aikana jakaantua, itse en ole luultavasti ainakaan synnyttämään lähdössä. :kieh:

• Tykkää
Reactions: Jenny90
Ei oo synnytysoloja täälläkään. Vauski myllää ja muljaa tyytyväisenä yksiössään ja välillä aiheuttaa mulle inhoja sukkiskipuja kun änkee ja tunkee joka paikkaan. Kauheesti sillä nyt jotkut kädet ja jalat tuolla käy kun sisälle päin tuntuu välillä melko ilkeitäkin tuntemuksia. Tulis ulos ojentelemaan jäseniään, täällä on enemmän tilaa :D Tänään ois taas saunapäivä, ei nuo saunomiset oo mulla kyllä saanu mitään aikaseks et ihan saan rauhassa löylytellä miten tykkään. Mut saunonpahan kuitenkin kun äidin luo on kaks kilsaa matkaa ja siellä pääsee ihan kunnon puusaunaan. En mitään kerrostalon saunavuoroja jaksais ottaa mut tuo on ihan eri :)

Jooh minäki kävin tuossa päivällä kävelemässä esikoisen kans ja sitte imuroin auton, eikä tuntunu missään!! :headwall: ois ees antanu säälistä pari supparia mut en saanu niitäkään aikaseksi :D

Mikäs vointi muilla on? Onko ees minkäänlaista tuntemusta? :D

Iiihan pientä hentoista menkkajomotusta havaittavissa, mutta --tutus onkin sitten jo niin suuri että pois alta risut ja männynkävyt! Itkettää ja kiukuttaa kaikki eikä mikään ole hyvin. Maha kutisee niin hemmetisti kun nahka repee kohta varmaan ihan kokonaan. Hillittömiä arpia se onkin kehittänyt nyt viimeisten viikkojen aikana ja navan yläpuolella on pahimmat. Rasvaa ja ihoöljyä oon lotrannu mut ei tunnu auttavan kun hetken.

Eikö tässä olis jo mahdollista mennä synnärille itkemään että käynnistäis tai mulla hajoaa pää.. :headwall: Ylihuomenna siis sitten on se lääkäri, toivottavasti sieltä pistäis sit PHKSaan tutkittavaks.

inieh ja tyyppi 39+5

Ei täälläkään oikein mitään. alavatsa julmetun kipeä, ja kummallista paineen/painon tunnetta aina välillä. Eli tuskin tääläkään mitään tulee tapahtumaan ennen kuin tulee se 42vkoa täyteen..

lyhyt kirjoitus nyt vaan. esikoinen kipeä ja ei olla 2 yöhän nukuttu muutamaa tuntia enempää.

Voimia !

kelläs olikaan nyt torstaina ya-kontrolli? ninzille olikin tyttö syntynyt mutta muistaakseni muitakin oli? eiköhän sieltä kohta ilmotuksia tule vauvasta :)

kysymys sektion että alatiesynnytyksen kokeneille kestikö jälkivuoto yhtä kauan kuin alatiesynnytyksen jälkeen (kuin sektion jälkeen)? mulla on nimittäin tosi niukkaa tiputtelua ja ihmettelen et voiks tää olla mahdollista että olis jo loppumaan päin? :O

Saraella: Onnea vauvasta! Meillä oli HYVIN samalaiset synnytyskokemukset. Meidän neiti tuli kanssa lopulta imukupilla ja napanuora oli lyhyt.

Samuelin äiti: Alatiesynnytyksestä mennyt vajaa kuukausi ja nyt on vuoto loppunut tai on ihan vähäistä ja vaaleaa. Muutenkin paikat on ok, ja mies kurkkasi alakertaan ja sanoi että kaikki näyttää samalta kuin ennekin, juuri ja juuri epparihaavan erottaa ja tikitkin on jo sulaneet.

Kysymys: Koska olette uskaltautuneet yhdyntään synnytyksen jälkeen ja onko käynyt kipeää. Eihän orgasmi vaan saa aikaan mitään jälkisupistelua?? Hiukan jännittää. Muuten alkaisin olla jo valmis lempimään tauon jälkeen.

Tsemppiä laitokselle lähtijoille!

Penni ja pikkunen 3,5viikkoa

Voi inieh :(
Mulla on ihan pienenpieniä, haaleita viiruja muutama navan vieressä ja nekin on kutisseet ja ärsyttäneet mua ihan kunnolla, voin vain kuvitella sun oloa jos noita repeilyjä on tullut enemmänkin :( Mun vauvan serkun äiti, eksän sisko, jutteli et ei hänellä ollut mitään etukäteisjomotuksia tai kipuiluja tai mitään mitkä ois enteillyt synnytystä, mutta päivää ennen hän sai ihan järkyttävän itkupotkuraivarikohtauksen lähes syyttä ja sitten yöllä alkoikin synnytysoireet. Jakselehan, vaikka ei nämä jakselutoivotukset kyllä auta **tutus-itkuparku-olotilaan kyllä hevon **tun vertaa, tiedän sen : /

• Tykkää
Reactions: inieh
Nooh, onneksi meitä on useampi jotka tietää tän tunteen.. Mä oon tänää porannu ties mistä asiasta, siis siitäkin kun ajettiin kauppaan ja kuuntelin Scatmanin sitä hittibiisiä sieltä jostain ysikyt luvulta, ni siitäki tuli itku kun tuli mieleen kuinka se oli silloin joskus mun lempibiisi.. :LOL:

Kertomus mulla ekana tuli pieniä viiruja reisiin, siitä ne on vaan levinny ja nyt kun tää mahakin alkaa arpeilee ni mua ei enää naurata. Vaik ei nää nyt pahoja oo, oon mä siis nähny tosi pahojakin, mahassa mulla vaan muutama arpi siis tuolla alhaalla plus toi navan ympäristö. Mutta ku kutittaaaaaarghh :kieh:

Pari tuntia sit supisti ja jomotti niin pirusti kun katottiin leffaa, mut sit se taas meni ohi. Eeeehkä tää tästä vielä. Joskus. Mies tosin oli jo että mitä mitä joko mennää? Ja mä sanoin et ei ny vielä, hassu. Siihen se tuumas et eihän hän voi tietää koska me lähetää ja mä valaisin asiaa et sitten kun ei enää huvita tippaakaan kotona oleskelu ja alan jyrsiä seiniä tuskissani. Rauhottu sitten ja tuumas että ai jaha.

Meille syntyi lauantaina 11.8.2012 pieni neiti 3040g ja 49cm.

Vedet menivät jo päivää aikaisemmin joten synnytystä käynnisteltiin balongilla ja myöhemmin oksitosiinilla. Balongin laittaminen ei sattunut yhtään, lähinnä tuntui siltä että olisi tamppooni huonosti alakerrassa. Säännölliset supistukset alkoivat seitsemän jälkeen lauantai iltana ja helvetilliset kivut noin yhdeksän aikaan. Avauduin kuudesta sentistä yhdeksään ja puoleen kahdessakymmenessä minuutissa jolloin kivut räjähtivät. Sitä kivun voimakkuutta ei kyllä voinut mitenkään etukäteen kuvitella! Huusin ja kirosin kuin minua olis tapettu! Epiduraali laitettiin kun olin 9,5cm auki eli pikkasen liian kauan kärvistelin...

Ponnistusvaihe oli aivan käsittämättömän lyhyt ja helppo ja neiti oli maailmassa 22.30. Ensimmäisellä ponnistuksella pää oli ulkona ja toisella koko neiti ja yhtäkkiä minulla oli vauva mahanpäällä!!! Aivan käsittämätön fiilis: kipu loppui kuin napista ja yhtäkkiä olin äiti. Sitä tunnetta, ihmetystä ja onnea on vaikea kuvailla.. ja neiti sai vielä täydet kympit!

Vietimme seuraavat neljä päivää Jorvissa perhehuoneessa ja kokemus oli huikea! Henkilökunta oli mahtavaa ja olimme koko ajan ihme euforia pöllyissä. Tutustuimme toukkaamme ja vaan nautimme olosta! ja sitä onnestaitkemisen määrää en osannut odottaa!

Nyt olemme olleet kotona reilun viikon ja mukavasti on mennyt, vaikka on tässä kauheesti opettelemista. Välillä pelottaa ja ahdistaa ja välillä itken onnesta ja välillä olen jo oma itseni. Imettäminen on hieman takkuillut joten olen antanut myös korviketta, mutta nyt tuo tissittäminen on alkanut sujua jo paremmin. Ei sitäkään olisi uskonut kuinka ikävältä tuntuu kun tissittäminen ei suju..

On myös erikoista kuinka raskaanaolemista on ikävä.. edelleen tunnen välillä liikkeitä ja jos näen raskaana olevia niin jotenkin pysähdyn siihen ajatukseen että minä en ole enää raskaana, olen äiti. Siis äiti. Ihanan pienen neidin äiti. Se tuntuu edelleen jotenkin käsittämättömältä, että minusta tuli noin täydellinen pieni ihminen!

Onnittelun kaikille vauvan saaneille ja tsemppiä muille loppuodotukseen!

Viimeksi muokattu:
inieh Noiden tuntemusten kanssa tulee jo varmaan niin epätoivonen fiilis. Vaikka sattuis vähän kovemminkin ni sitä vaan on "ei nää vieläkään oo yhtään mitään"-ajatuksella liikkellä. Kun ei kerta aikasemminkaan..

Räpsäilin tossa illan kunniaksi muutamat kuvat kun vanhat työkaverit haluaa nähdä millä mallilla ollaan (ja kun oon valtavuutta angstannut). Lykkään nyt teillekin. Kuvasta ei koko totuutta tietty näe kun ei pääse mittasuhteita katsomaan tai muutakaan. Mutta mun jalat on norsun :( Mulle on tullut 21,5kg raskauden aikana ja loput mitä niistä ei oo vauvassa ja hänen rojuissaan, on niin satavarmasti jaloissa! Pituutta mulla 163cm. Ja mä en ees sano painoa.. Hyi olkoon.

• Tykkää
Reactions: Jenny90
Kiitos Elsaliina ekasta positiivisesta kokemuksesta tuon ballongin suhteen, ihanaa miten hyvin teillä on mennyt. Ja onnea !

Ensimmäiset kunnolliset kipeät supparit alkoi aamuyöstä täällä, ei säännöllisiä eikä kestä kuin 30s, mutta luoja että sattuu. Muistin taas miten kipeätä se synnyttäminen olikaan. Ei tämä varmaan mitään merkkaa, mutta toivon vaan niin että jatkuisi nyt ettei tarrtte käynnistää! Miten sitä voikaan olla kivusta innoissaan :D

Ja kertomus tuo kuva on kuin suoraan mun koivista. Että osaan kyllä kuvitella. Painoa mulle tosin on "vaan" tullut 18kg.. Tuskaista. Parin vuoden päästä nauretaan jo koko jutulle. Todella lohduttavaa.

mutta hyvää sunnuntaita, toivottavasti moni pääsee tänään synnyttelemään ;)

pauliina ja alma 41+4 ainakin.

Jos muistais taas tännekkin päivitellä väliaikatietoja!

Tänään rv 41+0 ja yhdessä kasassa vieläkin ja pirun turhauttavaa...
Suurinpiirtein joka toinen aamu herään iloisena ja joka toinen ihan v....tuneena ja äkäisenä.
Oon lenkkeilly ja tehny suursiivoa ja harrastettu petitouhuja yms..mutta supistustakaan en oo aikaan saanu!

Maanantaina oli neuvola ja sain siellä painoarvioksi sillä hetkellä 4,1kg!!!!! Koko viikon oon sitä porannut ja stressannut ja vielä kun lähete yliaikaiskontrolliin saapui ja se tuli vasta 31.8, eli mulla olis viikkoja jo 41+5 ja tosiaan vasta kontrolliaika..
Onneks sain soittamalla aikaistettua kontrolliajan ja se on huomenna, mutta mua pelottaa niin paljon että vauva on jo 5kg, en suostu kyllä alakautta semmosta patukkaa synnyttämään...
Mutta silti ne sanoi, että todennäköisesti ei huomenna vielä edes käynnistetä, et kotiin vielä odottelemaan. Enkä tajua miks semmoinen riski tarvii ottaa!?
Eiköhän se vauva ole jo enemmän kuin valmis pakkaus tulemaan maailmaan.
Toivoa vaan sopii, että paikat olis sen verran kypsyneet, että saisin jo jäädä osastolle, mutta epäilen kyllä vahvasti, koska ei tosiaan oo supistuksiakaan ollut, et miten ne paikat itellään kypsyis..:'(
Eli tämä voi vielä hyvin poksua sen 42+0 viikon päästä...:(

Anteeksi omanapa, mutta en oo muutamaan päivään muistanu käydä lukemassa täällä, varmaan kasa vauvoja on päässyt maailmaan ja onnea kaikille onnekkaille! :flower:

En tiedä onko täällä vielä joku muukin yhtenä kappaleena, mut jos on, niin voimahaleja raskaisiin viimehetkiin! :hug:

Kiuku+Palleroinen

Onnea kaikille vauvansa saaneille, ja tsemppiä niille jotka vielä kärvistelevät masun kanssa!

Täällä poikanen on jo 3vk ja 4pv. Hyvin rauhallinen poika, syö 3-4 h välein, mutta yleensä yöllä kyllä useasti ja päivällä pitää päikkäreiltä välillä herätellä kun alkaa itsellä olla rinnat niin täynnä. Imetyskin sujuu hyvin, paremmin kuin ikinä esikoisen kanssa. Samoin itse olen toipunut hyvin ja nopeasti, sekin on ihanaa kun on päässyt nauttimaan vauva-arjesta täysillä ja pystynyt esikoisen kanssakin touhuilemaan hyvin. Mutta on se vaan niin haikeaa kun poika jo kovasti on kasvanut ja pienimmät vaatteet tahtoo jäädä pieneksi. Mun viimeinen vauva saisi olla vauva vähän pidempään!
Vähän ilmavaivoja on meidän pojalla, mutta Cuplatonien avulla nekin on helpottuneet ja viikkoja kun on tullut lisää niin sekin vaiva on helpottanut muutenkin. Mies lähti torstaina jo töihin ja ensi viikolla rymähtääkin arki oikein voimalla kun on vielä 2 iltaa viikossa töissä päivien lisäksi.

Keltaisuudesta On ihan normaalia että vauva kellastuu n. 3-4 päivän ikäisenä. Niin meilläkin, ja ne silmämunatkin oli keltaiset. On ihan normaalia, th selitti jotakin bilirubiinin hajoamisesta tms. Taisi kestää reilun viikon meillä.

Pukemisesta Etelässä ei ainakaan tarvitse vielä mitään haalareita. Ulos laitoin viime viikolla yksi aamu makuupussin sisälle sisävaatteissa nukkumaan, mutta muuten on meinannut olla vaunun oma peittokin liikaa välillä. Olenkin yrittänyt miettiä että pitäisikö syksyksi hankkia jotakin pukua mutta ainakaan vielä en ole osannut tehdä mitään hankintoja. Ehkä suuntaan kirppikselle ensi viikonloppuna, sieltä voi ostaa vaikka varmuuden vuoksi kun hinnat ei päätä huimaa.

Jaksaisikohan joku perustaa sen ketjun tuonne vauvautuneiden puolelle meille? Olisi kiva jatkaa siellä puolella kun kohta kaikilla on nyytit sylissä.

Onnittelut vauvautuneille! :flower:

Kiuku;
Mitenkäs pitkiä te ootte sun miehen kanssa? Meille on arvioitu kirpun kans painavan laskettuna aikana 4kg ja me ollaan pitkiä molemmat. Tai tällä hetkellä saan kuulemma syyttää miehen geenejä, kun kirppu vetää mittaa ja painoa niistä. Mutta kuulemma pitäs mahtua tulemaan normaalisti alakautta kun on normaalilantio. Ja mulle puhuttiin, että vasta 4,5kg:ssa aletaan puhumaan sektiosta. Tosin ei Kirppua mitenkään tarkisteta, kun ei kerran oo mitenkään päin sokerivauva vaikka mulla onki raskausdiabetes.

Keltaisuus tosiaan johtuu siitä, että maksa on vielä vähän laiskanlainen bilirubiinin hajottaja - maksa piristyy ajan kanssa... ;D

Pukemisesta mä en omista edes pienempää kevyttoppapukua vauvalle ku mitä äippäpakkauksessa oli... Oon järkeilly, että kunnon kerrospukeminen ekoille viileemmille päikkäreille vaunuihin toimii. eli päällyvaatteet niiden päälle neulottu villapuku kokonaisuus, ja makuupussiin. Kun vielä kattoo, ettei vaunuihin pääse pahasti tuulemaan niin vaunut on lämmin paikka. Ja mikäpä estää laittamasta koppaan lämpömittaria niin näkee missä lämmössä siellä köllitään...

Ketju vauvautuneisiin
kiinnostaa täälläkin, kunhan tää malttaa tulla ulos...

(.)

Ei mitään edelleenkään... Aamulla tunnin verran menkkakipuja, mutta ei muuta. Kirppu innostu eilen iltapäivästä muljuamaan, mutta ei enää tuu kunnon potkuja, ei vissiin oo tilaa? Sais kyllä tulla jo ulos! Just sanoin miehelle, että jos ei tuu tiistaihin mennessä niin ei tarvi tulla ollenkaan! Toisaalta oon koittanu ajatella, että maksimissaan 2viikkoo, olettaen että TYKS:ssä ei sillon oo ruuhkaa - mun käynnistelypäivä kun on sunnuntai...

Taika ja ittepäinen kirppu 39+5

No täälläkin ollaan edelleen:) No saatiin ainakin vietettyä mahtavat Venetsialaiset! Oli kyllä rentouttava ja mukava viikonloppu. Ei tullut synnytystä juuri mietittyä koko aikana. Hyvin syötiin ja tietenkin alkoholitonta juotiin:) Eikö sitä sanota että ennen synnytystä pitää tankata hiilihydraatteja, että sitten jaksaa sen synnytyksen hyvin? No sitä tuli kyllä tehtyä. Tätä menoa vauva pääsee kyllä sinne 4 kilon paikkeille:O

Poks 40+0 Tänään!!:heart:

No yöllä taas vaihteeksi supisteli kipeästi. Mutta välistä aina loppu. aamusta oli maha sen seurauksena mukavan kipeä. Jännä kun sitää tuli tehtyä loppuviikosta vaikka ja mitä. Niin silti pari yötä sain nukkua rauhassa ihan ilman kipua!!!!! Ei edes lonkissa tuntunut miltään!? Olin kyllä aivan ihmeissään. No kostautu se kaikki siivous ym. sitten viiem yönä.

Oinaalle luvattiin tällä viikolla:

"Viikko tarjoaa ihanteellisia mahdollisuuksia yhdessäoloon perheen kanssa. Ilmassa on odotuksen tuntua, mikä säilyy salaperäisenä aivan viime hetkelle saakka."

Että se sitten siitä synnytyksestä ennen yliaikaa:LOL:

Viimeksi muokattu:
Kiitos Elsaliina kertomuksesta! Mukavan positiivinen oli :)

Kertomus, auts näyttääkin kipeiltä sun jalat :| Mun sormet on varmaan samaa kokoluokkaa sun jalkojen kans joten tiiän tunteen, on toki jalatkin mut ne on jostain kumman syystä "säästynyt" pahemmalta. Sormet vetää niittenki edestä nestettä...

Paulina, oiiih sulla on jännät paikat! Oon niin katellinen :D Tsemppiä paljon! Niin se vaan on näköjään että ihan yhtäkkiä se lähtö voi tulla, ilman mitään ennakkovaroituksia! Omaa vuoroa odotellessa! :)

Juups, mulla ei tullu ku huimat 4 vähän kipeämpää supparia viime yönä... plääh ihan tylsää... Huomenna kiltisti sitten neuvolaan vaan...
Tuota miten se nyt on ku mulla on keskiviikkona la, ja jos ja KUN(!!) olen vielä silloin kasassa niin laitetaanko lähete äitipolille mahdollisesti esim loppuviikoksi johonki tarkistukseen? Toki se on varmaan paikkakunta kohtaista...

AEA88 39+4

Yhteistyössä