Jos muistais taas tännekkin päivitellä väliaikatietoja!
Tänään rv 41+0 ja yhdessä kasassa vieläkin ja pirun turhauttavaa...
Suurinpiirtein joka toinen aamu herään iloisena ja joka toinen ihan v....tuneena ja äkäisenä.
Oon lenkkeilly ja tehny suursiivoa ja harrastettu petitouhuja yms..mutta supistustakaan en oo aikaan saanu!
Maanantaina oli neuvola ja sain siellä painoarvioksi sillä hetkellä 4,1kg!!!!! Koko viikon oon sitä porannut ja stressannut ja vielä kun lähete yliaikaiskontrolliin saapui ja se tuli vasta 31.8, eli mulla olis viikkoja jo 41+5 ja tosiaan vasta kontrolliaika..
Onneks sain soittamalla aikaistettua kontrolliajan ja se on huomenna, mutta mua pelottaa niin paljon että vauva on jo 5kg, en suostu kyllä alakautta semmosta patukkaa synnyttämään...
Mutta silti ne sanoi, että todennäköisesti ei huomenna vielä edes käynnistetä, et kotiin vielä odottelemaan. Enkä tajua miks semmoinen riski tarvii ottaa!?
Eiköhän se vauva ole jo enemmän kuin valmis pakkaus tulemaan maailmaan.
Toivoa vaan sopii, että paikat olis sen verran kypsyneet, että saisin jo jäädä osastolle, mutta epäilen kyllä vahvasti, koska ei tosiaan oo supistuksiakaan ollut, et miten ne paikat itellään kypsyis..:'(
Eli tämä voi vielä hyvin poksua sen 42+0 viikon päästä...
Anteeksi omanapa, mutta en oo muutamaan päivään muistanu käydä lukemassa täällä, varmaan kasa vauvoja on päässyt maailmaan ja onnea kaikille onnekkaille! :flower:
En tiedä onko täällä vielä joku muukin yhtenä kappaleena, mut jos on, niin voimahaleja raskaisiin viimehetkiin! :hug:
Kiuku+Palleroinen