Onnea Sanle! :heart:
Täällä olla menossa hepatoosikokeisiin, 12h syömättä ja mulla on näläkä :kieh:|O
En kyllä jaksa uskoa että se tuota hepatoosia on, nuo pirun arvet ne vaan kutisee.
Niitä on tullu nyt tuohon sivureisiin muutama ja nekin kutisee ihan hulluna.
Mitä ne nuo jalatkin rupeaa repeilemään? |O
AEA Eihän nämä vaavit tuolta ulos tule vasta kun ne on valmiita
Sitä vain kovasti jo toivoo että tulisi pois. Oireita on mukava kytätä, onkohan mulla lievästi sanottuna tekemisenpuutetta.
Onneksi huomenna on paljon puuhaa!
Lonkat ja kivut Täällä ei pystytä nukkumaan enää missään asennossa. Kyljellään jos nukkuu niin lonkat puutuu ja kipeytyy ihan kamaliksi. :/ Hermoja vissiin painaa jotenkin pahasti.
Selällään ois ihan jees mutta hetken päästä rupeaa sekin asento vaivaamaan.
Viime yö meni jo ihan hyvin muuten, sain nukuttua.
Hetkellisesti vilisti sukkapuikot ja poika liikkui mutta ei niin pahasti kuin parina toissayönä.
Nyt taidan painua suihkuun herämään.
Ss ja Poju 39+4
Täällä olla menossa hepatoosikokeisiin, 12h syömättä ja mulla on näläkä :kieh:|O
En kyllä jaksa uskoa että se tuota hepatoosia on, nuo pirun arvet ne vaan kutisee.
Niitä on tullu nyt tuohon sivureisiin muutama ja nekin kutisee ihan hulluna.
Mitä ne nuo jalatkin rupeaa repeilemään? |O
AEA Eihän nämä vaavit tuolta ulos tule vasta kun ne on valmiita
Sitä vain kovasti jo toivoo että tulisi pois. Oireita on mukava kytätä, onkohan mulla lievästi sanottuna tekemisenpuutetta.
Onneksi huomenna on paljon puuhaa!
Lonkat ja kivut Täällä ei pystytä nukkumaan enää missään asennossa. Kyljellään jos nukkuu niin lonkat puutuu ja kipeytyy ihan kamaliksi. :/ Hermoja vissiin painaa jotenkin pahasti.
Selällään ois ihan jees mutta hetken päästä rupeaa sekin asento vaivaamaan.
Viime yö meni jo ihan hyvin muuten, sain nukuttua.
Hetkellisesti vilisti sukkapuikot ja poika liikkui mutta ei niin pahasti kuin parina toissayönä.
Nyt taidan painua suihkuun herämään.
Ss ja Poju 39+4