Pakko välillä itsekin tsempittää (pelkän ainaisen taustalla lueskelun sijaan) teitä VIELÄ masun kanssa taapertelevia mammoja! Kauhiat tsemppihalit ja mielettömät sympatiat teille kaikille! :flower:
Meillä jäbän kanssa vauva-arki on ihan yhtä helppoa kun esikon kanssa, mistään muusta ei kitistä kun siitä jos maito tulee myöhässä, sylissä ei tartte kannella juuri ollenkaan kujn jäbä tykkää loikoilla Amazonas Koalassaan tai sitten sitterissä ja kattella mitä isosisko touhuaa
Kerran yössä herätään syömään ehkä joskus 5 aikaan aamuyöllä kun kympin aikaan illalla saa unimaidot huiviin ja pääsee omaan sänkyyn unille. Eli meidän jäbä on niiiiiiin tyytyväinen ja helppo muksu kun voi olla, mua on siis siunattu helpoilla lapsilla :heart:
Kokoa pojulla oli tosiaan syntyessään se 3630g, syntymäpainon jäbä hankki jo kahessa päivässä takasin kun sairaalalla sen n. 300g painoa putos ja jo puolentoista viikon ikäsenä 4 kiloa meni kevyesti rikki (eli meillä syödään TOSI hyvin, joinain päivinä menee noin litra korviketta ihan iisisti
) ja pituuttakin on tullu niin hienosti lisää että nyt jo nuo kaikki ihanat ja reilummatkin 56cm vaatteet alkaa olla tiukkoja ja lyhyitä
Esikon kanssa ei oo ongelmia, ei tietookaan mustasukkasuudesta tai minkäänasteisesta uhmasta. Päinvastoin, neiti ois koko ajan kattelemassa ja hoitamassa veikkapoikaa ja vielä niin hellästi ja sulosen varovasti ettei vaan vauvaan satu, meinaa äitillä tulla aika usein tippa linssiin kun nuo sisarukset on niin kiinni toisissaan ja ovat aivan yli sulonen parivaljakko :heart: :heart: :heart:
Meillä on 16. päivä pojun ristiäiset ja herrasella on sillon 2 päivää vaille kuukauden ikää mittarissa. Esikon kanssa askarreltiin kaikki kutsut ite ja leivotaankin yhessä kaikki tarjoomiset ihan ite niin tule vietettyä sitä spesiaaliaikaa esikon kanssa ihan kahestaan
Parisuhde miehen kanssa senkun vaan paranee paranemistaan! :kiss: noin 2 viikkoa synnytyksestä kun vuodot (mikä siis oli jotain naurettavan vähäistä ja kestikin vaan 8 päivää) sun muut oli jo loppunu aikapäivää sitten pääs nauttimaan jo toisistaan siellä peiton alla ja aijai se noin parin viikon tauko tuntu monelta kuukaudelta
Miehelle tuossa yllärinä varasin risteilyn niin päästään sitten joulukuun tienoilla nauttimaan ajasta ihan kahestaan ja mummo saa mummoilla mussukoidensa kanssa josta se oli oikein mielissään niinkun oli mieskin siitä että päästään viettämään sitä laatuaikaa ihan kaksistaan kodin ulkopuolelle muutenkin kun vaan illalla lasten mentyä nukkumaan.
Elämä on siis niin ihanaa kun voi olla ja mä oon kyllä saanu kaks niin ihanaa lasta ja maailman ihanimman miehen ja iskän mun muksuille että tsaijai kun ei osaa ees sanoilla sanoa miten onnellinen ja tyytyväinen voi ihminen olla elämäänsä. Ja ihanalta tuntuu sekin että kilot mitkä odotusaikana tuli on jo karissu pois ja ennen odotusaikaa ostetut vaatteet on nekin isoja, eli kiloja on lähteny enemmänkin kun vaan ne raskauskilot ja vaatekokokin on on "entisestä normaaliolotilan" koosta tippunu kahdella! Eli pienempiä ollaan kun moneen moneen moneen vuoteen, nyt siis on karissu ne esikostakin jääneet kilot pois
Ja kyllä on ihan kun voi sanoa että JEEEEE mulle menee jo koko 36 helposti päälle kun aikasemmin oon aina ollu kokoa 38/40 :snotty: Tästä on hyvä jatkaa kunnon pitämistä kohillaan ja tässä uudessa ihanassa olomuodossa pysymistä.
Nyt taitaa jäbä heräillä niin tämä onnellinen ja energinen mamma taitaa painua ettimään vaippaa valmiiks ja lämmittämään maitoa.
Vielä kerran kauhiasti tsemppiä ja jaksamisia kaikille niille joilla se oma nyytti vielä junnaa masussa.
HappyGirl ja poju 2 viikkoa ja 6 päivää :heart: