**^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

Aika samaa täällä, Kertomus :)

Ei vieläkään mitään merkkiä tulevasta. Äiti elättelee toiveita että "eihän sitä tiiä vaikka jo ens yönä tulis lähtö" :D Mä sanoin sille että älä jaksa naurattaa.. Yhdeltä ystävältä oli tullu facessa aamulla viesti jossa tsemppas jaksamaan ja toivotteli kovasti voimia. Ihana oli sitä lukea, kun hänkin siis on äiti ja tietää tunteen, kun on jo niin kypsä tähän odotukseen :heart: Heti vähän helpotti oloa.

inieh ja tyyppi yliajalla ja reippaasti
 
Jep, kovin ihania nuo toiveikkaat "ei sitä tiiä vaikka.."-toteamukset. NO AIJAA, ei tiedä niin. Mutta tuskinpa vaan :p

Mulla tulee nyt vasta ekaa kertaa näitä kivuliaita supistuksia. Keikuttelen niitä just "pois". Alkoivat ihan tässä iltasella ja tulee jopa melko tiheään, 4-5min välein mut ne ei kyllä kestä kuin alta puolen minuutin. Niinpä niin, nyt vasta. Kello lyönyt juuri hetki sitten yli puolen yön, eli vuorokausi on vaihtunut eli POKS vaan, 41+0.
 
Mä tulin kuulkaas yöllä kolmen aikaan tänne TYKSiin. Nyt viitisen senttii auki, epiduraalih otin kuuden maissa kun ilokaasunaamari ällötti ja haisiki pahalle ni sinnittelin tovin hengittelemällä ja sit hälytin tyypit tänne auttamaan. Jos supistukset jatkuu näin eli paikat aukeilee samaan malliin ni aamuvuoron aikana ois jo synnyttelyä tiedossa :) mun puhelin vammaa hirveesti tän kaksplussan sivuston kans enkä nää ees kirjotusta joten ei enempää tilannetietoa luultavastikaan tulossa. Mut tsemppiä teille muille, lähtö voi tulla näinki äkkiä! Mulla tosiaan siinä puolen yön maissa alko koko raskauden ekat tuntuvat supistukset, tsekkailin niitä siin ja totesin et hitto niit tulee 5-9min välein eikä ne perhanat lopu! Soitin äidille ja kahen mais lähettiin tänne ajamaan. Nukkunut en oo, kattoo sit synnytyksen jälkeen jos malttaa :)
 
Hyvä hyvä kertomus kyllä se nyt lähti synnytys käyntiin!!! Käynyt lukemassa teidän jäljellä olevien tuskia ja kaikki sympatia on teidän puolellanne, itse muistaa vielä liiankin hyvin ne viimeiset kärvistelyt. Hyi olkoon, kyllä oli niin rankka keikka tämä toinen muksu että ei ihan heti raskaaksi haluaisi! Eikä tässä iässä enää seuraavaa tule!
Nyt on tietty helppo sanoa että kyllä se sieltä tulee mutta on se stressaavaa odotella varsinkin kun itselläkin viimenen viikko meni ilman supistuksen supistusta. 11pvä mullakin kärvistelyä kesti yli lasketun ajan! En olis voinut kuvitellakaan kun kuitenkin verenpaineet nousi huimaksi lopussa. Mutta ei vaan käynnistetty ei.

Meillä vauva-arki takkuilee kanssa ton esikoisen uhmaiän kanssa, täytti juuri kolme ja tarvitsee huomiota niin pirusti että hermot menee. Välillä täytyy oikein ihmetellä mihin se äidin mussukka kiltti tyttö on oikein hävinnyt. Itse en ole hirveän hyvä käsittelemään tällaista oikukasta käytöstä, mies meillä jaksaa ymmärtää onneksi ja rauhotun itsekin kun hän osaa ottaa tämän rauhallisesti.
Meillä kanssa nukutaan perhepedissä, kolme vuotias kompii aina aamuyöstä meidän sänkyyn ja on ollut aina niin pirun eläväinen ja ikiliikkuja sängyssä että itsellä on ollut tosi vaikea nukkua. Nyt vielä kasvanut kesällä pituutta ja 100cm tuli täyteen niin potkut on sen mukaiset.
Onneksi meillä on leveä sänky joten ollaan mahduttu koko konkka ronkka sinne.
Nyt mietittiin miehen kanssa että tulkoon esikko sitten meidän viekkuun kun itse haluaa, nukahtaa kuitenkin omaan sänkyynsä. Jotenkin tuntuu niin hirveeltä katsoa kun toinen käännytetään pois omaan huoneeseensa kun yöllä kävelee meidän luo.
Luotetaan nyt siihen että ei enää kouluiässä meidän sänkyyn kömmi. Likka on kuitenkin sen verran päättäväinen että uskon että kohra pysyy omassa sänkyssä koko yön!
Meillä oli vielä vauvan taloon saapuessa likalla yövaippa mutta niinpä hän lunasti lupauksensa ja jätti senkin pois itsekseen. Yksi ilta vaan sanoi että hän ei tarvitse ja ei ole tarvinnut.

Joten täällä katsellaan nyt rauhallisesti kuinka tämä etenee. Olen huomannut että jos minä olen asian kanssa sinut niin ne tuppaa järjestymään itsestään. Ja onhan tuo kolme vee kuitenkin niin pieni että turvaahan sekin tarvitsee. Neuvolatädiltä kyselin neuvoa niin totes vaan että hänen 12 v tyttärensä kompii hänen viereensä aina jos isä matkoilla jne. Että ei mitään kiirettä näin pientä häätää omaan sänkyynsä.
Ja musta on niin ihana kun kuitenkin ymmärtää asian ja yrittää nukkua omassa sängyssä mutta yöllä jos herää niin tarvitsee turvaa!

Joo neljäs viikko lähti tämän uuden vauvan kanssa ja poika on niin helppo ollut tähän mennessä että voi oikein huokaista helpotuksesta. Nukkuu tosi paljon ja syö tosi paljon silloin kun hereillä. Muuten vaan tutkailee maailmaa ja nököttelee.
Tässä ristiäisiä suunnitellaan lokakuulle kunhan päästään näistä 3v synttäreistä jotka ovat sunnuntaina.
Kata ja poika
 
  • Tykkää
Reactions: Elsaliina
kertomukselle tsempitykset synnytyssaliin :) ! vihdoin alko tapahtumaan.

kata72 meillä kans tosiaan toi esikoinen kömpiny joka yö vauvan tulon jälkeen meidän sänkyyn, nyt vihdoin ollut 2 yötä jo putkeen että on nukkunut kokonaiset yö unet. ikää pojalla sellaset 1v9kk ja jotain päälle vielä siihen. nyt uskallan jo vähän toivoa et osais nukkua taas yönsä läpi kokonaan, uni vaikuttaa täl hetkel niin paljon siihen omaan fiilikseen ja en sitten jaksa ollenkaan mitään oikutteluja tolta pojalta päivällä. nyt vielä parina päivänä kastellut tahallaan nokkamukillaan sohvan että rahin ja eilen vielä keittiön pöydän pisti uuteen uskoon ties millä, pääsi yllättämään kivasti :headwall: tekee noita asioita vielä ihan hymyssä suin ihanku olis jostain normi leikeistä kyse. lisäksi alkanut kommunikoimaan "mankumisella". toivon että ajan myötä noi hölmöilyt loppuis, selvää huomion hakua kun on ja tässä yrittää parhaimpansa mukaan venyä kahelle eri lapselle huomioks kumpaakaan sorsimatta.
 
Puuh... Mä oon totaalisen kyllästyny olemaan raskaana. Neuvolassa vaan naurettiin mulle ku mä sanoin, että mä oon niin kypsä tähän tilaan, etten enää halua koko vauvaa kun ei kerran tule. Mä en huomio enää koko liikkeitäkään ja makaan vaan peiton alla parkumassa ku oon niin loppu. Mä en saa nukuttua kunnolla enkä edes muista millon oon nukkunu ongelmitta koko yön... Varmaan alkuraskaudessa ku nukuin 18tuntia vuorokaudessa. Mä en halua nähä koko puhelinta enää ku porukat pommittaa ihan vimmatusti ku mä en vastaa - tiiän tasan varmaksi niiden ajatukset ja kysymykset.

Kaiken lisäksi nyt vasta kerrottiin naureskellen neuvolasta, että ei mitään käynnistystä heti varata, kyseessä on vaan yliaikais kontrolli - voi olla että käynnistävät samalla mutta sekin on äärimmäisen harvinaista. Antavat kuulemma vaan ajan sitte seuraavaksi kontrollista käynnistykseen. Sitte vielä ihmetellään miksen mä hymyile tai ole onnellinen ku kohta saan vauvan? Mä oon ihan loppu! Paino on pompsahtanu 1,7kg viikossa ja kyseltiin liikkuuko vauva? ja taas hihiteltiin ku sanoin että vissiin se liikkuu ei mua enää oikeesti edes kiinnosta. Vauvan koosta taas kyseltiin ja vastasin vaan, että ihan sama. Sit koitettiin sanoa, että kun hän tekee suuren työn naputtelemalla lähetteen äippäpolille ja mä saan ajan sinne niin sitte kuitenkin menee lapsivedet... Ja taas kyseltiin, että eikö olis kiva? Mä vaan ynähin, jonka jälkeen sanottiin, että ai, suhun ei tehoa enää mikään... Sen jälkeen vaan sanottiin, että tää oliki sit tässä, soittele ku vauva on synytyny.

Mua ei oikeestaan kiinnosta enää mikään. Ei syöminen muttako on kuulemma pakko. Nukkuminen olis pop mutta ei saa unta. Mä en jaksa kattoa töllöä tai jos katon niin tuijotan sitä ymmärtämättä mitä mä katon. Lyhyesti sanottuna mua ei kiinosta mikään ja kaikki on ihan sama...

41+3
 
Viimeksi muokattu:
Taika pidetään me lippu korkeella sängyissämme!! Ja Kertomukselle paljon tsemppiä, etpäs ollut vika vaan mä oon täällä vielä ens viikollakin :)

Mä oon kans kyllä niiiiin kypsä. Huomenna olis 9 se kontrolli enkä näe edes syytä mennä sinne kun ei ne kuitenkaan käynnistä. Miks siellä pitää ravata ja MAKSAA siitä vielä, että ne vaan ultraa ja toteaa että kohdunsuu pehmeä mutta kiinni, koitahan jaksaa...?? Mä oon nyt ollu raskaana 41 viikkoa ja neljä päivää, melkein 10,5kuukautta jo!!! Kudon vaan henkeni hädässä lapasia ja sukkia, jos en saakaan niitä valmiiks ennen lähtöä mut taas vaan pääsen uudet tumput alottaa. Mä en enää muuta jaksa kun maata ja parkua. Vessaan on pakko välillä ähisten raahautua :(

inieh 41+4 eikä loppua näy :(
 
Voi taika, Kovasti voimia sulle. Minä itse olen sitä mieltä, että th:n suhtautuminen on ollut epäammatillinen. Olet selkeästi ilmaissut väsymyksen ja se on jo syy soitella ä-polille, että pääsisit vaikka nukkumaan yön unilääkkeen voimin osastolle jos ei mitään muuta anneta. Synnytystä ajatellenkin tuo väsymys on jo syy, miksi sitä pitäisi lähteä aktiivisesti nyt hoitamaan, jotta nainen ei ole valmiiksi jo aivan poikki ennen synnytystä. Harmittaa vietävästi sinun puolesta, että asiaa hoidetaan noin huonosti, olisitko millään halukas itse ottamaan yhteyttä ä-polille ja kysymään, että onko heillä mahdollista auttaa ilman neuvolan lähetteitä.

Kertomus. Tsempit synnytykseen tai no, voihan se olla jo vauva maailmassa. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: samuelinäiti
^Mä soitan äippäpolille joka tapauksessa yhen jälkeen ku se terkka naputtelee sen lähetteen yliaikasuuteen. mulla tulee ens tiistaina täyteen 42 viikkoo ja periaatteessa pitäs sunnuntaina päästä yliaikakontrolliin.

Unohin tuosta kitinästä vielä sen, että koska mulla on myös raskausdiabetes kyseltiin mun sokeri arvoja. Ja taas naureskeltiin ku sanoin, että mua ei kiinnosta ja oon ihan kypsä kyttäämään syömisiäni. Ja että siksi on sokerit kohonnu ku mua ei enää kiinnosta.
 
Ihme naureskelija tää th. Alkaa jo olemaan jos ei hoitovirheitä niin niiden alkuja ainakin välinpitämättömyys siitä, että asiakas ilmaisee selkeästi sen, että ollaan näin syvällä alakulossa. Toivottavasti saat tilanteeseen nyt jonkin avun sieltä ä-polilta ja tälle päivää.

Myös iniehille voimaintoivotukset sängyn pohjalle lapasten ja sukkien sekaan :hug:
 
^Nääh... Maantaina klo: 10 aletaan kattomaan tehäänkö mitä ja koska. Riippuu synnytyssalin tilanteestaki. Mutta painotti, että herkästi pitää tulla viikonloppuna, jos tuntuu siltä. Viikonlopuksi ei anneta aikoja, ku on päivystysaikaa...

En tiiä mitä se th ajatteli vai pistikö totaalisen kyllästyneen kollegan piikkiin? Oon siis itte kans tyks:ssä töissä niin eipä mua oo kauheesti th mitenkään tukenu, enemmäki se pelkää mua vissiin sen takia, etä mä oon akuuttipuolella ihmishenkien kanssa tekemissä... ä-polilla oli ihana kätilö puhelimessa, puhuttiin pitkään sen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Pakko välillä itsekin tsempittää (pelkän ainaisen taustalla lueskelun sijaan) teitä VIELÄ masun kanssa taapertelevia mammoja! Kauhiat tsemppihalit ja mielettömät sympatiat teille kaikille! :flower:

Meillä jäbän kanssa vauva-arki on ihan yhtä helppoa kun esikon kanssa, mistään muusta ei kitistä kun siitä jos maito tulee myöhässä, sylissä ei tartte kannella juuri ollenkaan kujn jäbä tykkää loikoilla Amazonas Koalassaan tai sitten sitterissä ja kattella mitä isosisko touhuaa :) Kerran yössä herätään syömään ehkä joskus 5 aikaan aamuyöllä kun kympin aikaan illalla saa unimaidot huiviin ja pääsee omaan sänkyyn unille. Eli meidän jäbä on niiiiiiin tyytyväinen ja helppo muksu kun voi olla, mua on siis siunattu helpoilla lapsilla :heart:
Kokoa pojulla oli tosiaan syntyessään se 3630g, syntymäpainon jäbä hankki jo kahessa päivässä takasin kun sairaalalla sen n. 300g painoa putos ja jo puolentoista viikon ikäsenä 4 kiloa meni kevyesti rikki (eli meillä syödään TOSI hyvin, joinain päivinä menee noin litra korviketta ihan iisisti o_O) ja pituuttakin on tullu niin hienosti lisää että nyt jo nuo kaikki ihanat ja reilummatkin 56cm vaatteet alkaa olla tiukkoja ja lyhyitä :)

Esikon kanssa ei oo ongelmia, ei tietookaan mustasukkasuudesta tai minkäänasteisesta uhmasta. Päinvastoin, neiti ois koko ajan kattelemassa ja hoitamassa veikkapoikaa ja vielä niin hellästi ja sulosen varovasti ettei vaan vauvaan satu, meinaa äitillä tulla aika usein tippa linssiin kun nuo sisarukset on niin kiinni toisissaan ja ovat aivan yli sulonen parivaljakko :heart: :heart: :heart:

Meillä on 16. päivä pojun ristiäiset ja herrasella on sillon 2 päivää vaille kuukauden ikää mittarissa. Esikon kanssa askarreltiin kaikki kutsut ite ja leivotaankin yhessä kaikki tarjoomiset ihan ite niin tule vietettyä sitä spesiaaliaikaa esikon kanssa ihan kahestaan :)

Parisuhde miehen kanssa senkun vaan paranee paranemistaan! :kiss: noin 2 viikkoa synnytyksestä kun vuodot (mikä siis oli jotain naurettavan vähäistä ja kestikin vaan 8 päivää) sun muut oli jo loppunu aikapäivää sitten pääs nauttimaan jo toisistaan siellä peiton alla ja aijai se noin parin viikon tauko tuntu monelta kuukaudelta ;)
Miehelle tuossa yllärinä varasin risteilyn niin päästään sitten joulukuun tienoilla nauttimaan ajasta ihan kahestaan ja mummo saa mummoilla mussukoidensa kanssa josta se oli oikein mielissään niinkun oli mieskin siitä että päästään viettämään sitä laatuaikaa ihan kaksistaan kodin ulkopuolelle muutenkin kun vaan illalla lasten mentyä nukkumaan.
Elämä on siis niin ihanaa kun voi olla ja mä oon kyllä saanu kaks niin ihanaa lasta ja maailman ihanimman miehen ja iskän mun muksuille että tsaijai kun ei osaa ees sanoilla sanoa miten onnellinen ja tyytyväinen voi ihminen olla elämäänsä. Ja ihanalta tuntuu sekin että kilot mitkä odotusaikana tuli on jo karissu pois ja ennen odotusaikaa ostetut vaatteet on nekin isoja, eli kiloja on lähteny enemmänkin kun vaan ne raskauskilot ja vaatekokokin on on "entisestä normaaliolotilan" koosta tippunu kahdella! Eli pienempiä ollaan kun moneen moneen moneen vuoteen, nyt siis on karissu ne esikostakin jääneet kilot pois ;) Ja kyllä on ihan kun voi sanoa että JEEEEE mulle menee jo koko 36 helposti päälle kun aikasemmin oon aina ollu kokoa 38/40 :snotty: Tästä on hyvä jatkaa kunnon pitämistä kohillaan ja tässä uudessa ihanassa olomuodossa pysymistä.

Nyt taitaa jäbä heräillä niin tämä onnellinen ja energinen mamma taitaa painua ettimään vaippaa valmiiks ja lämmittämään maitoa.

Vielä kerran kauhiasti tsemppiä ja jaksamisia kaikille niille joilla se oma nyytti vielä junnaa masussa.

HappyGirl ja poju 2 viikkoa ja 6 päivää :heart:
 
Kertomus Paljon tsemppiä, ihanaa, että siellä ollaan tositoimissa.:)

inieh Jospa sinulla keho reagoi samoin kuin minulla eli yliaikakontrollin aamuna alkaa tapahtua? Minullahan se toinen oli 41+6. Pidän peukkuja, että pian alkaa siellä tapahtua.:)

Taika78 Aika oudolta kuullostaa minustakin tuo th:n käytös. Heidän luulisi kuuntelevan odottajaa ja olevan tukena. Harmil, että sinä kohtaat vain naureskelua ja tunteidesi vähättelyä. :hug: Eikös rd pitäisi merkitä sitä, että ollaan vieläkin tarkempia raskauden suhteen, miten sinusta ei pidetä parempaa huolta? En ymmärrä.

HappyGirl Olet todellakin happy girl, mahtavaa.:) Ja nyt minäkin kaipaan risteilylle...:)

Luckygirl & Vintiö 2vk
 
  • Tykkää
Reactions: HappyGirl
Erikoinen syy pelätä ihmistä :D Olen itsekin th, joten kyllä mullekin olisi saattanut käydä niin, että olisi oletettu että pystyn itse handlaamaan tilanteet, mutta asiakkaana ollessani en ole ammattilainen ja meillä kyllä terkka tämän ymmärsi hyvin. On epäammatillisuutta siis olettaa, että ammatti turvaa ihmisen selustan.

No onneksi sait kuitenkin kätilön kanssa hyvän yhteyden. Sekin voi tuoda helpotusta päivään, että tietää että EDES JOKU otti asian kuuleviin korviinsa. Toiv. viikonloppu menee hyvin ja jos ei mene, niin pääset sitten päivystyksellisenä etiäpäin.
 
Meillä taas 2.5-vuotias nukkuu koko yön omassa sängyssä ilman yöheräilyjä, aamulla sitten 7-8 aikaan kömpii meitin sänkyyn autot kainalossa, tai aloittaa itse aamutoimet :D

Onkohan Kertomuksella jo vauva kainalossa??
 
Pumppa; Oon niin samaa mieltä. Mutta kaippa tuossa mun terkan tapauksessa vaikuttaa se, että se on mua nuorempi? En tiiä - ite en oo koskaan pelänny kollekoga vaan oon niihinki suhtautunu ku muihinki tietämättömiin omaisiin ku kuitenkin järkytys poistaa osan omista tiedoista...


(.)

No nii... Limatulppaa on alkanu sit näkymä oikeen urakalla irtoomaan. Eilen ekat ja tänään jatkuu... Jospa tietäs jotaki..
 
Me tiputaan kohta toiselle sivulle, oli pakko tulla nostamaan. Taitaa olla loputkin jämät synnyttämässä mua lukuunottamatta..

Käytiin eilen siellä kontrollissa ja eihän siellä ihmeitä selvinny. Kohdunkaula pehmeä ja auki sormelle ja pituus 1cm mut siinä kaikki. Huomenna taas kontrolliin klo 8 . Keskiviikkona käynnistetään joten odotan nyt vaan keskiviikkoa, en muuta. Toivo luonnollisesti käynnistyvästä synnytyksestä alkaa olla menny. Enkä usko että sittenkään menee helposti kun painoarvio alkaa hipoa 4kg.

inieh ja vanhempiensa hermot vieny tyyppi 41+6
 
Onnea vaavin saaneille! :flower:

Iniehille vielä loppumetrin tsempitykset, koitahan jaksaa nämä pari päivää vielä. :hug:

Kutinoista Täällä voin ilokseni todeta että pari viikkoa synnytyksestä ja alkaa kutinat olla tiessään :wave: Pikkaisen vielä vaivaa ihottuma jaloissa ja käsissä mutta voiton puolella ollaan!

Ss ja Poju 13vrk
 
Surusilmät mulla ihottuma hävis tossa pari päivää sitten ihan ittekseen :O Ajateltiin äitin kanssa että se puhkes kun stressasin tätä yliaikaa ja nyt kun en jaksa enää stressata niin se lähti :) Huh helpotusta, reisien iho on aika.. hmm mielenkiintoisen näkönen vieläkin ja kesii kaiken lisäks :D

( . ) Täällä ehkä aletaankin olla lähellä. Kolmisen tuntia sit alko supistelee kymmenen minuutin välein, sellasia 30-40 sek kerrallaan. Kesti sen vajaa pari tuntia ja kun mä paniikissa sit aloin pesemään kylppäriä ja keittiön lavuaareja ni nyt hellitti taas.. :LOL: Mä en vaan voi sietää et tää kämppä jää siivottoman näköseks jos lähtö tuleekin tänään! :O Tiskikonekin oli sit pakko täyttää ja laittaa päälle :stick: Nyt yritän vaan rentoutua taas, josko supistukset tulisivat takas ja päästäis tän päivän puolella lähtemään. En oo kyllä kellekään infonnu vielä mitään, mies vaan tietää. En jaksa innostua ennenkuin oikeesti ollaan Päksissä ja homma on käynnissä :)

Toiveikas inieh 41+6 joka ei halua poksua huomenna :popcorn:
 
sairaalassa sitten ehkä nähdään inieh . :)
Itsellä alkoi kipeät supparit kolmen aikoihin yöllä ja en nukkunut sen jälkeen yhtään kun ei kärsinyt maata. Nyt supistuksia tulee harvakseltaan mutta tulee kuitenkin kipeinä. Jospa synnytys illalla lähtisi kunnolla eteenpäin niin ei tarvisi kärvistellä kotona ! vesiä ei oo kuitenkaan viellä mennyt ja päksin ohje oli 5min välein supistuksia mitkä ovat tosi tosi kovat ni sit vasta lähtö :)
 
Haituliina Paljon onnea pikku prinsessasta! :flower:

Inieh No niin, siellä on 41+6 ja jotakin selvästi tapahtuu, minähän sanoin, että niin käy...;) Pidän peukkuja, että pian pääset kertomaan, että on aika lähteä sairaalaan. Paljon tsemppiä! :)

eijuk Hyvältä kuullostaa sielläkin, paljon tsemppiä supparien kanssa.:)

Paljon tsemppiä jäljellä oleville odotuspäiville, tunneille ja minuuteille, pian ne rakkaat pikkuisenne ovat täällä!:)

Luckygirl & Vintiö 16vrk
 
  • Tykkää
Reactions: Haituliina
Puuh. Koko viime yö hankala. Torkuin pätkissä puol neljään asti siitä lähtien kipeitä supisteluja 2-25min välein, hyytelömäinen limaklöntti poistunu ja nyt verensekaista limaa muutaman kerran... Maha tyhjentyny tehokkaasti ja tuntuu ettei vessaan ehdi ku supistaa samaan aikaan saakelin kipeesti... Huomennahan on ya-kontrolli, katotaan tässä miten tilanne etenee. Mutta elämän päivänä en näin hankalaa kipua oo kokenu, supistukset kestää 40sek - 1.30min kerrallaan... Ei nämä loputtomiin oo näin epäsäännöllisiä?

Taika väsyneenä & kipeenä 41+5
 
.....:headwall:

Ei niin mitään oo kuulunu taas koko päivänä. Tää ipanahan on varsinainen tapaus, monta kertaa antanu ymmärtää mut eipä sittenkään :kieh: Aamulla klo 8 Päksiin näytille siis.

Ellei yöllä tuu lähtö, mitä epäilen suuresti :(
 

Yhteistyössä