Kerhoon voisin minäkin liittyä, vaikka täälläkin on kiva jutella.
Soseet aloitettiin meillä pari viikkoa sitten jo kun yöt on nykyään meillä risaisia.
Ekat 3kk poika nukkui yhdellä syötöllä yöt läpeensä, nyt kuukauden verran jo heräillyt 2h välein yleensä... Oon antanu porkkanaa mikä ei ollut hitti, mutta sen jälkeen maistui mango ja nyt vuorossa kuningatar piltti. Tosi hyvin uppoaa, 3 kertaa päivässä syö sosetta ja kerralla menee melkein puoli purkkia. Ekalla soseen syöntikerralla pulautti ulos kaiken mutta sen koommin ei oo mitään tullut ulos, suunkin osaa avata tosi isolle.
Päiväunet on lyhyitä, nukkuu ekat n. 2h ja sen jälkeen vielä muutamat 30min unet. Eli hereillä koko ajan lähestulkoon.
Ja reipas poika onkin!
Raskauskiloja tuli mulle vain 5kg, joskin ennen raskautta olin lihonut noin 7kg. Painoin loppuraskaudessa 62kg ja nyt enää 49kg... Eli todella hoikka olen! Syön kyllä joka päivä myös herkkuja jotta energiantarve täyttyis enkä katoa jäljettömiin
mutta liikunkin todella ahkerasti. Ihanaa toisaalta että tästä on hyvä lähteä sitten lihasmassaa kerryttään takaisin kun imetys loppuu.
Uutena vuotena lähden ekaa kertaa ulos, miehen kanssa mennään yhdessä ja poika menee miehen vanhemmille yöksi, missä ollaan muutenkin paljon. Ei siis todellakaan heitä vierasta tai mitään. Silti mulla on ihan sairaan huono omatunto vaikka tiedän että he pärjäävät ja en tätä tavaksi aio ottaa... Ja mulle tekee tosi hyvää päästä vähän hengahtämään hyvässä seurassa! MUTTA jotenkin mietityttää, onkohan liian aikaista viedä poika yökylään?
minea ja kevin 4kk 1vko