||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

Luckygirl kiitos! :) Juu ei oo matikka minunkaan vahvuus, varsinkaan laimennuslaskut ja liuosten valmistamiset, en tiedä miks ne ei tahtonut mennä kaaliin :D
Ei hirveesti varmaan kannata noita vaateasioita miettiä, eihän se vauva pysty vielä omia vaatteitaan valitsemaan niin toki sille ostetaan semmoisia, mistä ostaja pitää. :) Kyllä sille lapselle ihan tarpeeks nopeesti kehittyy oma tahto, ei huolta :D Ehkä liiankin nopeesti ;)
Oli tosiaan ihanaa kun mun hätä otettiin vakavasti ja ei tarvinnut eilistä iltaa murehtia kotona. Voi että oli hassun näköistä ultrassa kun vauva oli kasvanut niin huimasti muutamassa hassussa viikossa, jalat oli jo semmoiset vauvamaisen pyöreen näköset :heart:

Viime yö nukuttu täällä huonosti, ihmeellisiä unia nähden. Nyt pitäis ruveta esseetä tekemään ja kiinnostus aikalailla 0. :D Ei auta! Ihanaa sunnuntaita mammoille!

Minea ja maha-asukki 24+0 POKS!
 
Ihanaa Minea että kaikki oli kunnossa! Hui, on varmaan säikäyttänyt ihan kunnolla se
kirkas veri paperissa! Onneksi pääsit tutkittavaksi ja kaikki vauvalla hyvin. :)

Kerrottiin mun vanhemmille raskaudesta eilen. :D Ja juu, mä jotenkin arvasin tän reaktion.
Äiti soitti mulle eilen KUUSI kertaa, kaikki asiat liitty jotenki vauvaan. :D Olimietitty nimiä,
hankintoja, synnytystä ja kaikkea mahdollista. Nooo ehkä tää toi into muutaman päivän
päästä vähän tasaantuu kun on ehtinyt totutella asiaan. :)

Nyt pikkuneiti kaipailis lounasta. Illemmalla enemmän. :)
Nepo ja Pirpana 24+2
 
  • Tykkää
Reactions: Jenny90 ja inieh
ihanaa, palsta toimii normaalisti niin löytyy jopa inspiraatiota kirjoittaa jotain..

hyvä kuulla minea että kaikki hyvin :) aika hurjii noi verenvuoto jutut, pistää ihon aina kananlihalle ku lueskelee noita.. onneks kuitenki useiten hätä ei ole ollutkaan niin suuri.

luckygirl älä mieti tollasia, tulee vaan pahamieli suotta :) samulla oli pienenmpänä esim lippis jossa oli vaaleanpunainen resori ja siihen kylkeen mintun vihreä "verkka"asu ysäriltä kotoisin vaatekappaleet ja olleet joskus miehen siskon päällä. musta ne oli tosi suloset ja ei näytätny poikakaan olevan moksiskaan niistä. nyt sitten ku muutettiin ja tavaroita järkkäilin niin löyty se lippalakki niin poika sitä yritti päähän pistää ja sitten peilistä piti ihastella sitä komeaa näkyä ;)



toivottavasti kuva näkyy..

jos miinustetaan selkäkipu ja tää ärsyttävä liian helposti tuleva rasitusvamma oikeessa kädessä niin ollut erittäin hyvä viikonloppu. saanut vähän siivoiltua ja rentoutua, eilen oli kummitytön synttärit niin ei tarttenu kotiin ostaa herkkuja hah :D vähemmän sortumisia. eilen sitten pitkästä aikaa kavereitaki tuli iltaa viettämään meidän kanssa, pelailtiin NHL 12 ja Dreamworksin SuperStar Kartzia.. ja vikan kanssa meniki monta tuntia sujuvasti :D sisäiset lapset heräs kivasti eloon. lähtivät sitten baariin jatkoille niin myöhään vasta että ite painelin pehkuihin suoraan, pitää tälläsistä illoista kyllä nauttia kun tuskin enää kahdenlapsen kanssa onnistuu(?) väsymys kyllä kiusaa tosi paljon, onko muilla obsidanit jeesannu asiaan kuuluvalla tavalla vai mitäs muita rautavalmisteita on kelläki käytössä?

oli olevinaan tosi paljon asiaa mutta päätyhjeni.. kerta ku päivä näyttää olevan parempi säältään ainakin kuin eilinen niin varmaan ulkoilua pitäis harrastaa? sinne siis, hyviä sunnuntaipäivän jatkoja!

samunäiti+alex 22+5
 
  • Tykkää
Reactions: luckygirl
No oli sitten melkoinen tuo perjantai 13 pvä ja rakenneultra.

Fiilikset sen jälkeen menneet kyllä ihan laidasta laitaan. Ja olo on aika sekava välistä. Eli olin rakenneultrassa. Vauvalla oli kaikki muuten hyvin, mutta ultraava kätilö ei saanut sydäntä ultrattua kunnolla. Mulla on istukka takaseinässä ja vauva oli kääntynyt puolittain sitä vasten. Potki kyllä melkoisesti:) Sydämestä löyty kaikki rakenteet, mutta kammioiden välistä kätilö ei saanut näkymään kunnolla koko seinää. Yritti saada vauvan kääntymään, mutta eipä tuo juuri silloin suostunut kääntymään. Sydän toimi hyvin ja kaikki muutkin elimet olivat kuten pitääkin. Mutta tuo yksi asia jäi vaivaamaan, niin päätettiin että laitetaan lähete sydänkontrolliin. Epäily että sydämen kammioiden välissä olisi reikä.

Kovasti kätilö vakuutti että hänen mielestään siinä ei ole mitään häikkää. Mutta kun ei kaikkia rakenteita nähnyt, niin ei uskalla varmistamatta asiaa jättää. Ihan sydänlääkäri tuon kontrollin tekee. Jos siellä reikä on, niin ei luultavasti ole kuitenkaan vakava sydänvika, mutta voi vaatia toimenpiteitä synnytyksen jälkeen.

Pahinta on se että kun nyt odotellaan sitä aikaa sinne kontrolliin. Se ei tunnu niin kauhealta jos siellä se reikä on, mutta kun ei tiedä. Se on se pahin asia. Ja tietenkin sitä itse maalailee kaikkea kauheaa omassa päässään:/ Pieni potkii kyllä ahkeraan mahassa. Onneksi huomenna on neuvola, jossa kuulee sydänäänet ja saa purkaa siellä omia tuntemuksiian. Niin piinaavaa tämä pariviikkoa...

petite ja pieni rv 21 (20):heart:
 
Mukava kuulla että Minealla kaikki hyvin. Verenvuodot on ikäviä, säikäyttävät pahasti ja monesti kuitenkin syyttä. :/ Ihankuin huolia ei muutenkin olisi tarpeeksi..

Vaatevalintoja oli pohdiskeltu, itse inhoan vaaleanpunaista ja pinkkiä ynnä muita ylityttömäisiä värejä (pastellisävyt) yli kaiken :ashamed:, meillä jos tyttö tuolla masussa kasvelee niin minäpä meinaan vaatteet ostaa minun mieltymyksen mukaan, en sen takia että tulokas on tyttö ja se pitää pukea vain niihin hörselömekkoihin ynnä muihin. Mieskin yritti lohduttaa että ei ole pakko ostaa /käyttää sellaisia vaatteita jotka eivät omaa silmää miellytä.. Olen ehkä pikkuisen itsekäs vaan minkäs teet. Tuskimpa traumatisoin tyttölasta ruskealla, keltaisella, vihreällä tai vaikka sinisellä värillä .:)
Jos lapsi vanhempana haluaa niitä tyttömäisiä värejä käyttää niin en aijo niitä kyllä kieltääkkään. Ohjeistaa voi aina haluamaansa suuntaan. :LOL:
Mulla on muutenkin ollut hankala jotenkin sisäistää että vaavi saattaakin olla tyttö, jotenkin on ollut se niin vahva poikaolo koko ajan. Kaupoissakin on tullut katseltua aikaisemmin vain poikajuttuja, tai sellaisia neutraaleja, mutta nyt olen yrittänyt sisäistää sitä tosiasiaa että meille saattaa ihanhyvin tulla se tyttökin. Kumpi tahansa on kyllä enemmän kuin tervetullut, kunhan tulee ajallaan ja on terve, muulla ei ole väliä. :)

Noh, nyt jäädään jännityksellä odottamaan kumpi siellä on, tytöllekin keksittiin jo ihana nimi, pari päivää pitäisi jaksaa vielä odotella.

Viikot onneksi vierii eteenpäin, kohta ollaan jo ns. turvallisilla viikoilla.
Massu kasvaa kovaa vauhtia, mieskin otti musta eka masukuvan tuossa pari pv sitten ja voi jösses että näytin isolta. :LOL: Kuin mursu olisi seissyt keittiössä.
Huvittavaa sinänsä, katsotaan sitten kesällä kun ryhistellään menemään, kyllä naurattaa varmaan vielä enemmän. Tuota kuvaa voi sitten haikeana katsella, että voikun sitä oli joskus pieni.

Voisin vielä loppuun valittaa noista hiivalääkepuikoista. Voiko oikeasti ärsyttävämpää tavaraa olla. Ensin sitä saa hampaat irvessä kyyneleet silmistä valuen survoa ne tuonne aavikkoon ja sitten ollaan muutama päivä pöksyt märkinä kun tavaraa valuu ulos ties jos vaikka kuinka paljon. INHOAN HIIVAA.:kieh:

Mulla alkaa työpäivä lähestyä puoltaväliä, ensi viikko on ihanan kevyt.
Viikonloppuna pääsee Ikeaan shoppailemaan, huomenna olisi leffareissu ja verhonmetsästystä miehen kanssa. 3 huoneeseen pitäisi uudet verhot laittaa. :)
Toivottavasti löytyy mieluiset.

Aurinkoista ja ihanaa tulevaa viikkoa kaikille!

SS+ Pippuri rv 21+1
 
Hyvä että 2+ toimii taas, mulla eilen meinas mennä hermot kun ilmotti vaan et ei oo koko ketjua olemassa.. Oli varmaan jotain päivitystä taas.

Hui minea sulla on ollu kyllä jännät paikat :O Onneksi kaikki on kuitenkin hyvin.. Mä oon pelänny noita suonikohjuja kans mut ei oo näkyny viel missään :) Onko se kipeä jos saa kysyä?

(.) Täällä kävin tänään läpi kolme kassillista vauvan vaatteita, kattelin et mitä kaikkea on ja mitä tarvis ja sit ihastelin joitain ihania löytöjäni, kuten esim ihana pupunkorvahattu, se löyty kirpparilta 3,5e :) Vaaleanpunasta tai pinkkiä en minäkään oo ostanu, enkä aio ostaakaan. Meillä on siis väreinä täl hetkel melkein kaikki paitsi toi edellämainittu. Vauvahan ei edes erota alkuun kun mustan, valkosen ja punasen. Ja olisko ollu sinisen..

Tyyppi ei oo kovasti tänään potkinut mut joitain liikkeitä on tuntunu.. Illalla sit onkin aina vilkkaammat hetket, just silloin kun pitäis nukkua.. En malta odottaa tiistain ultraan asti että näkee onko tyyppi kasvanu paljon :heart: Mieskin sano et häntä ehkä vähän kans jännittää :) Mulla onkin töistä taukoa tää tuleva viikko ainaki keskiviikkoon asti ni voin rauhassa stressailla kotona :D Sit voikin alkaa jo miettimään sitä turvakaukalon hankintaa ja jos menis lähipäivinä käymään vaik vaunuja kattelemassa..

inieh ja tyyppi 20+6 (Huomenna taas poksuu :) )
 
inieh saa toki kysyä :D Ei oo ollut kyllä yhtään kipeä, tosiaan vasta perjantaina tuli verta pyyhkiessä ja nauratti kyllä eilen siellä lääkärin luona kun se sanoi että täällä häpyhuulessa on pieni suonikohju. :D Et en yhtään tiedä, milloin se on tuonne ilmestynyt mutta lääkäri kehoitti kotona katsomaan peilistä minkä näköinen se on ja semmoinen pieni sinertävä kohouma siellä on. Inhottava, mutta lääkäri sanoi että kyllä sen pitäis lähteä pois raskauden jälkeen.
Eipäs oo ehkäissyt liikunta ja runsas juominen suonikohjua, toivottavasti ei tuu mihinkään muualle. :)

petitelle kovasti tsemppiä! Toivottavasti kaikki on hyvin. Jos reikä kuitenkin sydämestä löytyisi, oon saanut sellaisen käsityksen ettei niistä usein välttämättä ole mitään haittaa.
 
Petite Onnea poikalupauksesta!:) Toivottavasti kaikki on vauvallanne kuitenkin hyvin. Ymmärrän todella hyvin, että huolestuttaa kovasti juuri nyt, epätietoisuus on pahinta, mutta toisaalta: pian pääsette katsomaan taas pikkuista ja asiantuntija kertoo, että onko sydämen suhteen aihetta huoleen vai ei.

Lumikiteellee onnea poikalupauksesta!:)

Minea Tsemppiä esseen kanssa!

Samuelinäiti Hieno kuva. :) Tänne ainakin näkyy ja hyvin.

Vaatteiden väreistä En ole oikeastaan huolissani, että vauva nyt välittäisi pätkääkään siitä, että mitä päältä löytyy vaan ajasta myöhemmin, kun hän on paljon isompi. Ja koko asia perustuu siihen, että itseäni otti päähän se, että lapsena minut oli puettu usein pinkkiin... Lapsuuskuvia katsellessa eilen huomasin kyllä, että vauvana minulla oli paljon kivempi värimaailma: ruskeaa, keltaista, valkoista, tummanpunaista, vihreää ja sitten parivuotiaana löytyi jopa ihanat farkkuhaalarit! Siitä hieman vanhempana alkoi pinkkikausi, joka muuttui vasta kun oli sen verran isompi, että äitini on uskonut mielipiteeni voimaan. Sitten alkoikin ilmestyä sinistä, lilaa ja muita värejä, joita käytän yhä. Mutta olette oikeassa: kaikkesta sitä ihminen ehtiikin huolestua! :LOL:

Masukuvista Saimme vihdoinkin otettua masukuvia eilen. Nyt vain pitäisi muistaa, että mihin ihmeeseen olen laittanut kameran piuhan, joten saan laitetuttua kuvan tännekin.

Luckygirl & Vintiö 23+2
 
Viimeksi muokattu:
Onpas taas tullut paljon kirjoituksia. Ihanaa kun tää palsta on näin aktiivinen.

Onnea kaikille ultrassa käyneille. Kiva kuulla niin paljon positiivisia uutisia. Ja petite, mun yhdellä kaverilla lapsi syntyi niin, että sillä oli reikä sydämessä. Korjaantui itsestään.

Joku kyseli raudasta. Mä aloin syömään retaferia, koska olin niin väsynyt ja hengästynyt, että se alkoi painamaan jo mielialaakin alaspäin. En mä nyt itseäni vieläkään pirteäksi väittäisi, mutta hieman parempi olo.

Surusilmät millaisia testituloksia sait? Kaikki ok?

Vaivaako ketään muuta närästys ja/tai lonkkakivut? Miten olette helpottaneet oloanne?
Mä olen närästykseen syönyt gavisconia aina ennen nukkumaan menoa. muuten ei unista tule mitään. Sängynpäätykin on nostettu, ja ruokavaliosta tietty karsiutunut pois kaikki närästystä aiheuttava.
Lonkkakivuille en ole keksinyt mitään apua. Se auttaa jonkin verran, että on tyyny jalkojen välissä nukkuessa. Selällään nukkuminen olisi lonkille paras, mutta olen lukenut niin paljon siitä, että näillä viikoilla olisi jo hyvä välttää selällään nukkumista.

No niin, nyt pitää jatkaa päivää. Olisi pitkä päivä tiedossa, puuh...

uusiäippä78 ja vauva 22+2
 
Minea onneksi selvisit säikähdyksellä. Voin kuvitella että jos ei liikkeitäkään tunnu niin voi pieni paniikki iskeä!

Petite toivottavasti kaikki olisi hyvin ei ole kivaa kun joutuu stressaamaan tollasista :(

Samuelinäiti ihanan pirteä kuva teistä!

Vaatteiden väristä itse en käytä pinkkiä tai vaaleanpunaista, mutta olen saanut aika paljon vaatteita ja sieltä löytyy paljon kyseistä väriä. Minusta väri sopii ihan hyvin tyttövauvalle vaikka en aiokaan koko ajan pelkästään pinkkiin pukea :D Olen ostanut muutamia vaatteita vauvalle itse ja ne ovat olleet jotain muuta väriä, kun on sattunut miellyttämään silmää sellaiset. Enemmänkin mulla on ehkä se että haluan pukea vauvan vauvaksi ja lapsen lapseksi vielä kun siinä iässä ovat. Monet pukevat jo ihan pikku vauvan samantyylisiin vaatteisiin kun mitä itse käyttävät, mutta mielummin haluaisin, että mun lapsi näyttäisi söpöltä kuin muodikkaalta. Ja kyllä se vähän hassulta näyttää jos ihan pienellä on aikuisten takki tai kireät farkut :D Tämä siis vain oma mielipide ja jokainen pukekoon lapsensa miten itse haluaa :) Lapsen omaa tahtoa pitää toki kuunnella kun sellainen tulee, mutta kun itse katson jotain kuvia joissa olen itse saanut valita vaatteitani nii tulee sellanen fiilis että oisitte nyt vähän rajottanut :D Tokalla luokalla mulla oli esim. päällä sellanen takki, joka näytti ihan poikien takilta ja päässä jokeri mallinen pipo, joka oli musta oranssi.. :LOL:

Scarlett ja sissi 23+3
 
joo hyvinhän se kuva näkyy, pointtina siinä tosiaan oli se asu mistä puhuin.. mä olin ite pienenä sellanen poikatyttö, mulla oli kaikki kaverit poikia ja leikin mielelläni prätkähiirillä mutta prinsessa mekko päällä :D kotona sitten erikseen leikin siskojen kaa barbeilla sun muilla "tyttö" jutuilla. luckygirl sun kommentti vaan noist omista lapsuus kuvista oli aika hauska, tai siis en oo ikin ennen kuullut keltään tälläsiä pohdintoja! tosi mielenkiintoista, koska mun mielestä nimenomaan meidän äitiä tais ällöttää vähän kaikki ne mun lemppari prinsessa mekkoset. jos saisin siitä yhdestä kuvan tänne jotenki niin luultavasti oksentaisit, on nimittäin niin pinkkiä ja röyhelöä että.. nyt vanhempana ja ala asteen kuvissakaan oo mitään viitteitä noista röyhelöhirvityksistä. en pidä oikeastaan pinkistä, vaaleanpunainen menee jollain tasolla muttei sitä mun vaatekaapista löydä kuin 1 paidan muodossa. että kaikki edellä mainitsemasi värit ovat enemmän kuin hyviä noiden kahden rinnalla. kummityttö(3v) osaa jo aika vahvasti kertoa mitä haluais päälle pistää, tosin aina se ei ole mahdollista laittaa juuri niitä suosikki vaatteita mutta kyllä on niin selvä prinsessa diiva tapaus. eniten kuitenki tuntuu merkkaavan monelle lapselle (siis nykyään ainaki) että paidassa on jokin kuva. pitää olla se hellokitty/joku muu kissa/koira/prinsessa tekstiä tai vaate ei kelpaa. pojilla sit tietty se ilmentyy kaiken maailman monsteri ja auto kuvina. mutta tää höpötys nyt siks että aina voit sitten tehdä toisin ku omat vanhempas, kun laps osaa jotain puhua ja kertoa mikä olis just sen päivän lempipaita niin antaa pistää se sen päälle. kyllä vaatteilla on nykyään enemmän merkitystä, enkä puhu kalleudesta tai merkeistä vaan että ne ilmentää ja täydentää ihmistä ja sen persoonaa.

petite toivottavasti kaikki hyvin, noi ultraukset on välillä mitä on, meilläki oli toi rakenneultra sellane että oli eka joku ultrausta harjotteleva, sekään meinannu kunnolla sydämmestä ja jostain muusta saada kunnon kuvaa niin sitten siihen tuli vanhempi ultraaja niin se sitten löys kaiken. en tosin tiedä teidän kohdalla että oliko minkälainen tekijä ja jos lapsi oli hassussa kulmassa eikä saatu "käännettyä" mitenkään niin tuottaahan se vaikeuksia. mutta haluan uskoa että kaikki kuitenkin hyvin :)

hei masukuvan ottaneet, nyt sitten kuvaa vaan ! tuli mieleen et pitäis itekki taas ottaa ku edellisestä muutama viikko niin varmaan masun koolle tapahtunu kivasti ihmeitä sinä aikana hehe :D

nyt äkkiä postiin ja kauppaan, äipän ja poitsun lempimurot loppu niin ei päivä lähde millään käyntiin! onneks näyttää olevan kaunis sää niin jos innostuisin kävellen menemään ja bussit jäis vaan plan B:ksi.
 
Uusiäippä78, täällä on lonkkakipuja vähän väliä, samoin närästys on taas ruennut vaivaamaan aika ajoin. Mies yrittää hieroa välistä takamusta ja tuolta lonkista, se auttaa hetkellisesti.
Nivuset myös kipuilee aika ahkerasti, samoin häpykumpua vihloo inhasti välistä.
Eli kipuja kipujen perään.

Minäkin oon koittanut tuota tyynyä vaan se vääntää lonkan jotenkin hassuun asentoon ja kipuja tulee vieläkin enemmän. :/

Tänään soittelivat pissatestistä, sieltä oli löytynyt jotain bakteerikasvustoa, mutta epäili hoitaja sen olevan jostain muualta, esim.iholta tullutta. Ei siis viitannut tulehdukseen. Vaan lääkäri soittaa mulle vielä iltapäivästä kun oiretta on ilmassa. Vessassakäynnin jälkeen rakko tuntuu välillä tosi kipeältä ja siellä on sellainen paineenomainen tunne. Alavatsa on myös välistä ollut kipeähkö ja suppareitahan mulla on ollut, myös siellä alavatsalla. Hitto ku stressin sai taas aikaan. :O
 
minea_ mä oon kans suorastaan ihmetellyt että onpas kumma kun ei oo yhtään mitään alkoholijuomia ikävä! jos ollaan tilanteessa missä muilla on juotavaa saatan kuoharia/viiniä yleensä maistaa ja yhtään sen enempää ei kyllä tee mieli, alkoholitonta valkkaria ja siideria juon oikeastaan jopa mielummin :D ainoa että jos on hyvää punkkua joskus pöydässä niin sitä kyllä ruuan kanssa mielummin joisi kuin alkottomia! Ja hui kamala mikä säikäytys sulla, onneksi löytyi kuitenkin harmiton syy vuodolle!

rautavalmisteista mulla käytössä nestemäinen compiron ja tykkään! tabletit mulla helposti värjää ulostetta (yöks..) tai kovettaa mahaa, mut tuon nestemäisen kanssa en oo huomannu mitään sivuvaikutuksia.. ja yllättävän hyvänä on myös hemoglobiini pysynyt, viimeksi 114 vaikka mulla ei oikein koskaan ole paljonkaan yli 120:n.

petite onpas ikävää olla epätietoisuudessa, mutta eiköhän kaikki tosiaan ole ihan hyvin! :) Onnea poikalupauksesta!

Vauvan vaatteiden väritys Mä tykkään aika neutraaleista väreistä ja varmaan jonkun verran tulee vaaville valkoista, beigeä, harmaata ja mustavalkoista. Mut varmasti myöskin pinkkejä mekkoja ja luulen et tykkään noihin neutraaleihin yhdistää aina jotain pinkkiä. Liikaa pinkkiä ja hörsellystä ja mitään glitteria ja hello kittyä en ihan pienelle halua pukea. Eri asia sit jos myöhemmin itse tahtoo.

Täällä on väsymys vähän nostanut taas päätään ja vähän masis-fiilis välillä olult. Onneks sain eilisen lepäiltyä ja taas on pirteä olo. Auringonpaiste tekee kyllä kummia :)

Vanella ja neiti nassuli 24+5
 
okei hyvä tietää tost compironista, nimittäin noi obsidanit tuottaa mulle juurikin tätä samaa mitä säkin olet joutunut kokemaan.. en oo vaan uskaltanu noit nestemäisiä ostaa ku niis on aina se maku jotain kauheaa ku pillerit on helppo nielasta ilman sen kummallisempia makuhaittoja.. mutta pitää ottaa selvää tosta enempi/ottaa käyttöön. mulla on aina ollut tosi alhanen hemoglobiini mut jos yli satasessa pysyis tällä kertaa niin olisin tyytyväinen :)
 
samuelinäiti ei toi compironkaan varsinaisesti herkulliselta maistu ;) mut alussakin meni hyvin alas vaikka oli öllötystä, yleensä syön päälle omenan tai kulautan vähän appelsiinimehua niin saa sekä c-vitamiinia jotta imeytyy paremmin ja sitten huuhtoutuu se maku pois suusta. Mut kyl se mulla ainakin pelkän veden kanssakin ihan hyvin menee.
 
Kisuliinalle paljon onnea! Ja pienokaisille paljon voimia kasvamiseen! :heart:

Pansku: Voi miten söpö pieni maha sulla onkaan. Mulla on aikamoinen röllykkä ;)

Vaatteiden väristä: Tykkään niin hempeistä kuin kirkkaammista väreistä ja varmaan aivan vastasyntyneelle tulee ostettua helpommin näitä hempeämpiä värejä... Tänään tein huippulöytöjä edullisesti. Sain ostettua pojalle marimekon bodyn ja pitkähihaisen paidan ja sitten toiselle vauvalle pitkähihaisen paidan. Jos huomisessa ultrassa saadaan selville kumpi B vauva on, niin ryntään vielä ostamaan hänelle "oikeenvärisen" bodyn marimekosta. En nyt ole kovin tarkka siitä, etteikö tyttö voi käyttää sinistä, mutta poikaa en ehkä pukisi vaaleenpunaisiin vaatteisiin...

Huomista ultraa kovasti odotellen...

Nippe + tuplat 23+6
 
Neuvolassa käyty sydänääniä kuuntelemassa. Ja kuulu kyllä todella hyvin ja selkeästi. Että hyvin taitaa vauvalla asiat olla kuitenkin. Meinaan vain mennä opettajan juttusilla käymään. Tarkoitus olisi siirtää tai jättää väliin ensi kuun harjoittelu. Nyt kun on tuon odottamisen takia henkisestikin raskasta niin ei jaksaisi vielä fyysistä rasitusta tähän päälle. Toivottavasti opettaja on ymmärtäväinen, vaikkei mulla nyt varsinaista sairaslomaa ole.

Kisuliini Onnittelut ihanista pienistä:flower: Ja paljon pienille sinnikkyyttä ja voimia kasvamiseen. Ja tietenkin samaa vanhemmille.

petite & vauva 21+1:heart:
 
Hei kaikille! :wave:

Jos sitä vielä yksi elokuinen mukaan uskaltaisi änkeä. :) Olen teidän jutusteluja taustalla lueskellut ja monesti on pitänyt mukaan liittyä, mutten ole vain uskaltanut. Mutta jos sitä nyt ku tyyppi potkiskelee ja tietää kaiken olevan hyvin. :)

Eli ikää miulla on 29, LA on 12.8., synnytyssairaala on NKL, ja meille on annettu poikaveikkaus meidän esikoisesta.

Taiteilijatar 23+1
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä