Voi ei, ensin sai iloita kosio-uutisista ja sit heti perään suremaan ero-uutista..
emilien, paljon voimia, tosi epäreilulta tuntuu kaikki tuo, että odotusaikana pitää joutua erokin kärsimään!
Varmasti pistää vihaksi, vielä jos itse olisi valmis yrittämään ja toinen on ihan luovuttanut :'(
Koita jaksella ja miettiä tulevaa vauvaa, jospa se antais voimaa vaikeisiin viikoihin :heart:
Omaa napaakin taas vähän pakko kertoa, kun olen niin tyytyväinen itseeni kun olen saanut 2 suurta asiaa eteenpäin!!
Ensinnäkin mua on stressannu tulevan kesän polttarit, kun tuntuu ettei muu polttariporukka ole kovin aktiivisesti mukana järkkäilemässä, joten käytin eilis-illan kokonaan suunnitteluun ja sain kaiken valmiiksi! Tai siis tein ehdotelman muille päivän kulusta ja budjetista ja ohjelmasta ja mietin KAIKEN niin valmiiksi, ettei kenelläkään pitäisi olla valittamista!
Vaikka tod.näk valitusta tuleekin, en varmaan oikeesti tule ihan kaikkien kanssa livenä toimeen, ketkä polttareihin tulee, mutta jos mun ehdotukset ei kelpaa, niin mun puolesta saavat sitten ite keksiä kokonaan uudet suunnitelmat, ainakin parhaani yritin!
Vielä kun ei huvittais koko polttaritouhu kun joutuu lähtemään 100km päähän niitä viettämään, muut juo ja ite loppuraskauden ihanuuden kanssa könyän joukossa..huh huh. Mutta se olis kumminmin tehtynä!
Sitten toinen asia, että saan varmaan työkkärille luun kurkkuun! Ne ryökäleet kun alkuvuodesta lykkäs mulle 2kk karenssin, kun sain työTARJOUKSEN ja laitoin sähköpostia perään, miksi en voi kyseistä paikkaa ottaa vastaan niin heti tuli karenssi ja minä ihmeissäni, että täähän oli vaan tarjous??
No, nyt sit laadin semmosen valituskirjelmän ja todella toivon, että se menee läpi, ainakin perustelut on hyvät.
Tohon työtarjousjuttuun kun on viime kesänä tullut muutos, ettei oo enää erikseen työhönosoituksia, niin mä oon ollu paljon töissä enkä oo työkkärin kans ollu juuri tekemisissä, niin ei mulle ole kerrottu muutoksista ja siihen vetosin, koska mol.fi:ssä lukee et työkkärin velvollisuus on infota asiakkaita muutoksista!
Peukut pystyyn!
Kiuku ja palleroinen 21+4