Uusiäippä78 täälläkin tuntuu, että on kova kiire koko ajan mutta silti mulla ei oo hirveesti näistä menneistä viikoista jääny mieleen mitään erikoista. Oon vaan siivoillut kotona, hoitanut koiraa, nähnyt kavereita ja mun ja miehen perhettä yms. Mullakin mielialat vaihtelee, yllättävän tasainen oon kyllä ollut verrattuna alkuraskauteen, joka oli ihan yhtä helvettiä ainakin miehelle. Silloin raivosin ihan ihme asioista. Nyt loppuraskaudesta lähinnä jännittää, miten pärjään vauvan kanssa, miten koira sopeutuu vauvaan ja miten jaksaa univelkojen kanssa. On aika sulkeutunut ja epäsosiaalinen olo välillä, tekee mieli rauhoittua ja ajatella tulevaa synnytystä ja vauvaa.
Mirkku76 onneksi kaikki on nyt hyvin! Tsemppiä kovasti sinne vauva-arkeen!
Hetki sitten tuli pari tosi kivuliasta supparia tai jotain, en oikein osaa sanoa oliko suppareita. Säteili ilkeästi alaselkään ja alamahaan. Mietityttää, onkohan paikat noilla jokapäiväisillä supistuksilla yhtään kypsyny viime viikosta. Tosiaan viikko sitten synnytystapa-arviossa kohdunkaula oli lyhentynyt 3 cm:stä 1,5 cm:ään ja pehmentynyt. Jännä juttu, että vaikka mulla ei mitään ihmeempää vaivaa ole ja voin tosi hyvin, alkaa olla kärsimätön olo. Ois kivaa jo nähdä, millainen asukas tuolla masussa on :heart: Toki olis hyvä, että vauva vielä köllöttelis hetken mahassa vaikka periaattessa oliskin jo valmis tulemaan. Millaisena te kuvittelette vauvan? Onko se rauhallinen, vilkas ja minkä näköinen? Tuleeko enemmän isään vai äitiin?
Taas tuli höpötettyä kaikkea, nyt jos rupeais pian katsomaan Sydänääniä-ohjelmaa, se alkaa ihan just kakkoselta!
Minea ja maha-asukki 38+2
Mirkku76 onneksi kaikki on nyt hyvin! Tsemppiä kovasti sinne vauva-arkeen!
Hetki sitten tuli pari tosi kivuliasta supparia tai jotain, en oikein osaa sanoa oliko suppareita. Säteili ilkeästi alaselkään ja alamahaan. Mietityttää, onkohan paikat noilla jokapäiväisillä supistuksilla yhtään kypsyny viime viikosta. Tosiaan viikko sitten synnytystapa-arviossa kohdunkaula oli lyhentynyt 3 cm:stä 1,5 cm:ään ja pehmentynyt. Jännä juttu, että vaikka mulla ei mitään ihmeempää vaivaa ole ja voin tosi hyvin, alkaa olla kärsimätön olo. Ois kivaa jo nähdä, millainen asukas tuolla masussa on :heart: Toki olis hyvä, että vauva vielä köllöttelis hetken mahassa vaikka periaattessa oliskin jo valmis tulemaan. Millaisena te kuvittelette vauvan? Onko se rauhallinen, vilkas ja minkä näköinen? Tuleeko enemmän isään vai äitiin?
Taas tuli höpötettyä kaikkea, nyt jos rupeais pian katsomaan Sydänääniä-ohjelmaa, se alkaa ihan just kakkoselta!
Minea ja maha-asukki 38+2