vierailija
Kyllä, Härtsä on ihanaMäkin tykkään Härtsästä, on kiva lisä tuohon Kärtsän tiimiin
Kyllä, Härtsä on ihanaMäkin tykkään Härtsästä, on kiva lisä tuohon Kärtsän tiimiin
Ok. Nyt oli kyllä aivan tuntematon niin pitääpä googletella.Max B eli boheemi.
Kertoo enemmän sinusta kuin H:sta. Huumoriton kuiva ihminen näytät olevan.No miksi katsot hänen postaukset, ei ole mikään pakko? Oli ällö.
Hirveetä Härtsän haukkumista taas Puhutaan täällä joksujenkin bändin jäsenistä, niin miksi teillä menee Härtsä niin tunteisiin?Mulla on kyllä pientä kyllästymistä havaittavissa tuohon Härtsään. En minä häntä inhoa, mutta vähempikin riittäisi. Ei naurattanut se kiropraktiapostaus kyllä yhtään.
Musta oli taas hauskaNo miksi katsot hänen postaukset, ei ole mikään pakko? Oli ällö.
Jep, tääl on välillä tosi raskasta porukkaa.Hirveetä Härtsän haukkumista taas Puhutaan täällä joksujenkin bändin jäsenistä, niin miksi teillä menee Härtsä niin tunteisiin?
Joku homokuvaston tuotto yritys taas?Musta oli taas hauska
Toivominen on myös hyvää promoa Joksuille. Mitä enemmän Joksujen nimi pyörii kommenteissa niin sitä enemmän ei fanit saattavat ihmetellä ja kiinnostua, että mikäs se tämmönen bändi on. Jotkut saattaa muistaa myös ruissista heidät
H&B vaiJoku homokuvaston tuotto yritys taas?
Voivat kuunnella mutta jo ensimmäisten tahtien aikana miettivät että näitä mahtuu 13 tusinaan.Toivominen on myös hyvää promoa Joksuille. Mitä enemmän Joksujen nimi pyörii kommenteissa niin sitä enemmän ei fanit saattavat ihmetellä ja kiinnostua, että mikäs se tämmönen bändi on. Jotkut saattaa muistaa myös ruissista heidät
Vihaatko homoja?Joku homokuvaston tuotto yritys taas?
En tietenkään, toi perseenlevitysvideo vaan ei napannut.Vihaatko homoja?
Onpa sulla vahva mielipide ja yleistäminen tähän juttuun. Jos sua ei kiinnosta Joksut niin ei se nyt tarkoita että muut ois samaa mieltä sun kanssaVoivat kuunnella mutta jo ensimmäisten tahtien aikana miettivät että näitä mahtuu 13 tusinaan.
Ja kertsin jälkeen luovuttavat.
Tämmöinen se "kiinnostus" on.
Mut eihän siellä ole?Se on sekä storyissa että feedissä...
Mikä sua kiinnostaaEn tietenkään, toi perseenlevitysvideo vaan ei napannut.
Onko B tehnyt homokuvaston H:n kanssa?H&B vai
No ei oo. Ne on suoria lähetyksiä joten missä vaiheessa tää superstara olisi ehtinyt niitä kuvaamaan.Mä kyllä odotan. Mä jossakin kohtaa miettisin, että voiko Masked singerin metsänpeikko olla Härtsä.
Juu, ne tulee huomenna tekemään sitä homokuvastoa sun luo. Toivottavasti olet valmiina. Double a:ta tiedossa sulle.Joku homokuvaston tuotto yritys taas?
Mut eihän siellä ole?
Mun mielestä se toimittaja oli vähän rasittava.Tuo Serbian rock radion haastattelu oli musta hyvä, energinen toimittaja ja kivaa juttelua.
Mistä tän näkisOnko B tehnyt homokuvaston H:n kanssa?
Ne ei oo mitään suoria lähetyksiä, vaan kuvattu touko-kesäkuussa ja kuvaukset kesti parisen viikkoa. No mut sun kaltainen Häärijä vihaaja saa relata, nimittäin Metsänpeikko ei ole H.No ei oo. Ne on suoria lähetyksiä joten missä vaiheessa tää superstara olisi ehtinyt niitä kuvaamaan.
Kun kaikenlaista merchiä, h..mokuvastoa jne.tuppaa tulemaan kuvattavaksi.
Ai niin, tää stara on vain loinen joka imee menestyksen mehut isännästään ts.Käärijästä.
Etkö ole ikinä kuullut kiropraktiikasta? Millä vuosisadalla elät?En tietenkään, toi perseenlevitysvideo vaan ei napannut.
Hitto sä kuulostat samalta kuin tusina tarhaikäisiä muksuja, joille on annettu nokkahuilut käteen.Voivat kuunnella mutta jo ensimmäisten tahtien aikana miettivät että näitä mahtuu 13 tusinaan.
Ja kertsin jälkeen luovuttavat.
Tämmöinen se "kiinnostus" on.