mä en ees oo osannut ajatella noita
repeämiä. jotenki nyt sitä vasta tajuaa kuinka soitellen sotaan oon lähteny synnyttämään samuelia! siis en ollut ottanut juuri mitään huomioon. en niitä supistuskipuja enkä mitään. varmaan siks olinki niin shokissa ja hätääntynyt kuin bambi ajovaloissa.. katoin mä kaikkii synnytys ohjelmia mutten ajatellut näköjään niiden juttujen sitten koskevan mua. mutta silti sanon että turha noita repeämiä on kai ajatella, tai ainakaan lietsoa pelkoa niillä. oikeasti vältyin repeämiltä siks kun poika tosiaan avustettiin imukupilla kun omat voimat oli ihan finaalissa ja kätilö teki viillon oikealle puolelle häpyhuulta että laps mahtuu ulos. tuli ihan muutama tikki. aika hyvin ne kätilöt kuitenki ohjaa sitä tilannetta.
meillä poika kipeänä, kuumetta ja kaikkea yhtäkkiä yön aikana noussut, tiedä nyt sitten mistä johtuu. hampaita tuli tosi tiuhaan tahtiin loppu keväästä ja nyt sit ollut taukoa että liekö olisko oireilu taas hampaista. harmi kun on niin kaunis sääkin et oltais voitu vähän edes puistoilla. no tuleehan noita päiviä lisää
en osaa kunnon käytännön faktaa antaa mutta varmaan 2-3 imetysliivit on hyvä olla että on ainaki sit mitä vaihdella. itsellä tällä hetkellä 1 eli viel muutamat pitäis käydä noukkimassa. ku ainaki ite silloin jouduin nukkumaan ne päällä, muuten koko sänky olis lainehtinu maidosta
varmaan monella muulla sama. välillä öisin kyllä pidin sellasia sloggin toppeja, on kuitenki vähän mukavammat ja ne oli yhtä helpot vetää sivuun jos tarvi pumpata lisää maitoa.
surusilmät sulla on selvästi pallo hyvin hallussa, jos mä saisin jotain muutaku suklaata miehen baari reissujen jälkeen niin tää talo pursuis tavaraa
haluisin kyl yhden jalkalampun et pitäisköhän sanoa miehelle et siitä seuraaval kerral ku ajatteli livistää johonki ulos. "et saa ellen saa sitä lamppua
" musta tuntuu että jättäis menemättä
ultralupailut mä ite näin niin selvästi ton masussa olevan vauvan alakerran miehisyyden että tohdin epäillä nyt kovasti että oliski tyttö. ei se kyllä olis huonokaan, on noi ihan pienimmät koot vaatteista suht neutraaleja ja eipä se maailma kaatuis jos tyttövauvalla oliski päällään vähän vaaleansinistä. et kerkeis käydä nopeesti ostelee vähän vaaleanpunasta kans käyttöön
ekaks oli ehkä vähän lievä pettymys että tuleeki taas poika mutta kyl nyt oon ihan tyytyväinen, helpompi kaks poikaa on majoittaa samaan huoneeseen ku ei tartte miettiä esim. sisustusjuttuja tai muutakaan. samat lelutki menee, ei tartte vielä toistaseks mitään prinsessa krääsää kerätä siis
mutta ohan noita kuultu että onki lapsonen muuta ku mikskä lupailtiin ultrassa.
inieh kyl toi selostus kuulostaa musta ainaki supistukselta. vaikka napakalta tuntuikin niin varmasti oli vain joku valmisteleva tymäkämpi tapaus
ja on muuten inhottava herätä kipuun, on se kipu sitten ihan missä tahansa
siellä fbookin keskusteluryhmässä, paljonkohan sielläki sitten on porukkaa? sitä
jatkokeskusteluryhmää ajatellen, että jos se taas täyttyy nopeasti niin voihan sitten aina tehdä kakkos ryhmän. mulla ei vaan tosiaan ole mitään hajua miten noi facen ryhmä jutut toimii, pitää varmaan ottaa selvää jos sellasen osais rakentaa niin ihan hyvin voin olla jonkin sortin ylläpitäjä. facessa noi jutut kuitenki menee suht omalla painollaan niinkuin täälläkin, että kerta päivässä ku käy tsekkaa tilanteen niin varmaan ok että tuskin se niin orjallista olis se "ylläpitäminen" ? tässä on vielä hetki aikaa että varmaan siinä vaiheessa ku alkaa enempi vauvaa tippumaan niin olis ajankohtainen tehdä se ryhmä.
nyt meen tekee kyl ruokaa ja hellittelee tota pipiläistä, siskoki kävi jo kyselemässä jos uimaan lähettäis. itsehän en enää voi uida mut tiedän että poika olis nauttinut. kurjaa kurjaa
samunäiti&alex 36+5