Tervetuloa
Irem ja Pygmi! Iremille myös onnea hyvistä punktiotuloksista,
Pygmille pidetään peukkuja ja toivotaan parasta!
Tyhmä asia myöntää, mutta mä olinkin jo vähän ihmetellyt kuinka harva meistä oli jäänyt noista seuloista kiini, moni kun on kuitenkin ollut mukana ihan alusta asti... :ashamed:
Korpikuusenkasvattaja, olen niin samaa mieltä tuosta miehen osallistumisesta. Itse kun olin lapsi niin äiti oli juuri tuollainen kaikesta huolehtija. Teininä sitten totesin että hoidan niin monta lasta kuin mitä itse tähän maailmaan saatan, mutta en yhtä, iältään vielä aikuista ylimääräistä. Kyllähän tää homma on vuosien mittaan mennyt vähän niin, että on mun kotityöt ja miehen (mä siivoan vessat
, mies imuroi, käytäntö on peräisin esikoisen odotusajalta kun sain noidannuolen imuroidessani kun nostelin raskaita huonekaluja
, hän laittaa sapuskat ja käy kaupassa, mä hoidan pyykit jne.) mutta aikas tasan mun mielestä menee kuitenkin. Ja lapsista huolehditaan molemmat, mukaanlukien kakkavaipat. Enhän mäkään moista osannut vaihtaa kun esikoinen syntyi, eli jos mä sen opin silloin niin miksi ei mies?!? Ei hänkään mikään palikka ole...
Eilen oli niin ihanaa kun sairastuin töissä, olin luvannut hakea lapset ja ostaa leipää kotimatkalla, mutta soitin miehelle etten pysty. Eli hän hoiti sitten kaiken, vaikka tietty työt kärsivät : / Ja luki vielä illalla iltasadun molemmille kun en itse enää pystynyt (yleensä me luetaan molemmille erikseen, joka toinen ilta lukee isä, joka toinen äiti, ei ole kauhean aikatehokasta mutta mukavaa kun kumpikin lapsi saa kuitenkin vähän "omaa" aikaa molempien vanhempien kanssa sillä lailla). Meikäläinen simahti klo 20 paikkeilla... vieläkin on aikas nuutunut olo.
Majj, en tiedä mitä voisit syödä leivän tilalla (muroja, ehkä, jotain vehnästä tehtyjä, vai mitä viljaa sun tekee mieli?), mutta älä mene mun linjalle ja syö suklaata
Kyllä se nimittäin taas maistuu NIIN hyvälle kun vähän aikaa mässyttää.
Zalea ja muut jotka hermoilette siitä, ettei liikkeitä tunnu, kohtuu aikasilla viikoillahan me vielä mennään. Esikoisesta tunsin muistaakseni liikkeet vasta rv 20 paikkeilla kun potkut alkoivat olla sitä luokkaa, ettei niistä voinut erehtyä. Kakkosesta taisi olla rv 17-18. Nyt tunnen niitä joskus kun tiedän mitä odottaa, luulisin siis. Tosin viime syksynä kun en vielä todellakaan ollut raskaana tunsin joskus myös sellaisen tuntemuksen alavatsassa, joka olisi voinut olla näitä liikkeitä :ashamed: Nyt niitä tulee vaan sen verran usein, että OLETAN niiden olevan vauva, mutta varmahan asiasta ei voi olla. Mutta siis rv 16 ei ole vielä mitään hätää.
DarkRed, mä olen tehnyt aikas ahkerasti niitä lantionpohjan lihasharjoituksia, niidenkin kun pitäisi kai auttaa tuon epparin "estämisessä". Ja mulle ei ole kummallakaan kerralla moista tehty (ja nyt elän toivossa ettei tälläkään kertaa tarvitse).
Siobhan ja Plutte 17+3