HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!! :heart:
Jospa sitä taas aktivoituisi, tää väsymys vaan tuntuu syövän kaikki voimat |O
Miuski, toivottavasti siellä on sulla ja masukilla kaikki kunnossa ja saat selvitettyä välejä miehesi kanssa :hug:
Viola-85, uskoisin, että kyse on ihan normaalista mahataudista, siltä ainakin kuulostaa
Ja nythän on paljon mahatautia liikkeellä joka puolella.. Itsekin tässä muutama viikko sitten sairastin mahataudin ainoana meidän perheestä.. Etenkin aikuisille on hyvin tyypillistä, että pahimmat oireet kestävät juuri sen vuorokauden-pari.. Hyvä, että olit kuitenkin vielä tämän päivän pois töistä, vaikka mäkin vaan päivän olin pahimmassa kunnossa eikä mikään pysynyt sisällä niin toipumiseen "täysi-voimaiseksi" meni useampi päivä..
SaBiNe, täälläkin on keskiviikkona ultra ja vähän on jo alkanut jännittää
Toivotaan, että molemmilla on kaikki kunnossa
Influenssapiikin otin tänän vuonna ja viime vuonna myös kuuluisan sikapiikin
Kun on itse terveydenhoitaja niin ei oikein osaa kieltäytyä rokotuksista.. Enkä mä halua etenkään raskaana sairastaa minkään sortin influenssaa.. Meillä on jo useampana vuonna rokotettu koko perhe enkä kadu päätöstä.. Ja narkolepsia tapaukset oli tosi ikävä juttu enkä niistä halua jauhaa enempää mutta mistä sitä tietäisi kuinka monta lasta olisi possunuhaan kuollut ilman rokotuksia.. Ei mistään....
Liikkeistä, en muista kirjoitinko jo tänne, mutta ihan kuin täälläkin jo liikkeitä tuntuisi.. Ihan pieniä ja hentoja toki, mutta juurti tuota monen kuvailemaa kuplimista välillä tässä tietokoneella istuessa ja sitten öisin :heart: Toivon siis kovasti että ke ultrassa on kaikki kunnossa enkä ole vain kuvitellut tätä kaikkea..
Sisarusrattaat tulee tännekin varmaan hommattua, esikoinen reilu 2v vauvan synnyttyä mutta epäilen, että pelkästään kävelemällä/seisomalaudalla pärjäisi, sen verran tulee liikuttua.. Mut se, millaset hommataan on vielä SUURI kysymysmerkki
Huikkis, joka poksutti 12 joskus tässä männeinä päivinä