Ulleli, napaa pitää putsailla napatyngän irtoamisen jälkeenkin jos erittää jotain.
Tuulia, reissussa imettämisestä. Mä kuljen välillä ympäri kämppää tai kauppaa (tai vaunulenkillä tai missä vaan) muru tissillä. Onnistuu kainaloimetyskin lennossa noin pienen kanssa, tai ilman tyynyjä istuenkin kun vähän virittelee asentoa.
Virtsatietulehduksen ab-kuuri on ohi, nyt jatkuu vielä pienemmällä annostuksella estolääkitys. Eka päivä siis tänään pienellä annoksella, eikä poitsu
pulautellut niin paljon kuin aiemmin
Nyt vaan peukut pystyyn, että se pulauttelu johtui todellakin lääkkeestä eikä mun syömisistä, refluksista tai rakenteellisesta ongelmasta mahan seudulla... Maanantaina pitäis saada lentopissat purkkiin tai ei-lentopissat pussiin. Pissaa tulee kyllä paljon, mutten tietty just sillon kun mä yritän ottaa näytettä. Pari putkea tarvittais, taitaa jäädä haaveeks.
Illat on yhtä huutoa. Tai siis sellasta vääntöä, tissille, tissiltä pois, sylissä pitäis olla kokoajan. Välillä tuntuu etten jaksa, varsinkin kun tuota tajutonta pulauttelua/oksenteluakin on nyt ollut ihan riittävästi. Katsotaan miten tilanne kehittyy.
Päivähoitokuvioista. Meidän eskarilainen on todellakin hoidossa vaikka itse olen vauvan kanssa kotona. Hulluksihan me tultais molemmat kotona... Mun piti pitää poitsua vähän lyhyempää päivää hoidossa (alempi maksuluokka), mutta mutta... Eihän sitä alea saakaan, kun pojan isä hakee parina päivänä (omina päivinään) myöhemmin ja vie seuraavana aamuna aiemmin niin se maksu lasketaan näiden "enimmäisaikojen" mukaan eli tulee tädyen päivän maksu. Hittolainen, pannaan sitten täydet tunnit, vien ja haen sillon kun mulle sopii :stick:
Me otetaan kaikki rokotusohjelman
rokotteet (ei influenssaa eikä muita "ylimääräisiä", rotavirusrokotettakin arvon vielä). Rokotustutkimukset tavallaan kiinnostaisi, mutta mä oon niin piikkikammoinen etten halua yhtään ylimääräistä piikkiä pienen nahkaan. Niissä kun on aina muutama verikoekin ja se verikokeen otto pieneltä ei oo kiva juttu ollenkaan.
Käykö teidän vauvat
suihkussa vai kylvyssä? Sälli viihtyy ammeessa, muttei ollut yllättäen moksiskaan kun pääsi suihkuun.
Ristiäissuunnitelmat on ihan vaiheessa... Missä, milloin, kuka pappi, ketkä kummit, ketkä vieraat, mikä nimeksi pienelle. Voi olla että meidän ristiäiset siirtyy hamaan tulevaisuuteen, ilmoitetaan vaan maistraattiin nimi ennen kuin aikaraja menee umpeen.
Sammeli & Sintti (muutaman tunnin kuluttua 4 viikkoa)