Hei kaikki!
Piianappula, kivan näköiset vaunut!
Osa oli
nukkunut tosi huonosti, se on kurjaa. Itse kanssa olen nyt nukkunut vaihtelevasti, välillä tosi hyvinkin, varsinkin kun ilmat viileni...Ja pahinta/vaikeinta on nukahtaminen, mun suurin kipu on tällä hetkellä symfyysin kivut, aina kylkeä kääntäessä ja monesti esim sohvalta noustessa että lantio halkee tosta edestä keskeltä just kahtia....:stick: Karmee tunne. Mutta sitten kun saa unen, nukun aika hyvin, yleensä toinen tyyny jalkojen välissä. Jokaiseen kyljen kääntöön herään kyllä, kun toi symfyysi meinaa joka kerta lähteä sijoiltaan. Mutta onneksi nukahdan sitten taas. Pissalla ei oo tarvinnut pariin yöhön käydä, vaan vasta aamulla. Hätä on kyllä hieman ollut, mutta vasta viime hädässä viittin lähteä, kun pitäs raahautua alakertaan asti, ja se tuntuu yöllä niin työläälle...|O Yläkerran vessassa en viitti käydä kun esikoinen saattas herätä...
Tyynyä ei tosiaan vauvalle suositella, mutta itekin petasin vauvan sänkyyn sen, kun lakanapakkauksessa tyynyliina samaan settiin oli. En kyllä aio vauvalla sitä käyttää, saa olla koristeena.
Nannie, onneksi vielä monta viikkoa vauvalla aikaa vaihtaa asentoa! :flower:
(.) Mulla oli neuvolakontrolli tänään, sen
jätättävän SF-mitan vuoksi. No, se oli nyt 31 cm (viime keskiviikkona 29cm) ja palasi keskikäyrälle, helpotus.
Eli todennäköisesti johtui siitä, että on kaksi edellistä kertaa ollut jotenkin perä-poikkitilassa, ja nyt oli selvästi oikeinpäin rt:ssä. Itse asiassa tunsin lauantaina, kun asettui näihin asemiin, nyt potkutkin tuntuu taas ylämahalla ja hikka nivusissa.
Kuitenkin käynti toi uuden huolenaiheen, nimittäin pissassa
sokeri ++++ VOI johtua siitä, että eilen käytiin miehen kanssa leffassa katsomassa "Rakkaus lainassa" (muuten hyvä leffa, suosittelen!
) ja tuli syötyä jonkun verran irtokarkkeja :ashamed: Toisaalta, kun viime vkolla oli
painoa tullut viikossa +1080 g/vko, nyt TAAS +1200g/vko!!! :headwall: Eli mielessä on, johtuuko
raskausdiabeteksestä???! No huomenna sokerirasitus, kai siitä jotain selviää......
Muuten kuunvaihde lähenee! Voin hyvin jatkaa vielä ensi kuun
päivittämistä, ellei joku muu välttämättä halua? :attn:
Muuten täällä ei kummempaa,
viikot paukkuu!
Rv 36 pokspokspoks!