Onpas täällä ollut vilkasta! Hyvä niin!
Eea, tosi tylsää tuo lomajuttu kyllä. Ei varmaan miehelläsi ole sitten mitään mustaavalkoisella siitä, mitä aiemmin oli sovittu? Vai auttaisko se edes....?
Tottis, kyllä kurjasti mieheltä käyttäydytty....Miten ne joskus sanoo ja tekee mitä mieleen pälkähtää, yhtään miettimättä...:headwall:
KKK, ihanasti sun mies sua huomioinut! :heart:
Piianappula, mulla on muutama lyhythihainen body ihan pieniä, 56-62 cm kokoja. Jos tulee vauvan synnyttyä vielä semmosia n. 30 asteen helteitä, ajattelin käyttää, kyllähän se vauva sillon "tarkenee" aika kevyellä vaatetuksella. Sukulaispoika syntyi vuosi sitten heinäkuun alussa ja heinäkuun lopun helteillä olivat tiuhaan käytössä.
Vimmu vieläkin kasassa, huh! Olin ihan varma että olisit jo synnyttänyt.
Ei varmaan kauaa kyllä mene...Tsemppiä! :flower:
Huikkikselle ja
Blancollekin tsemppiä, ihme kyllä että olette molemmat vieläkin kasassa kaikesta huolimatta. Hyvä niin!
Majj, varmaan voit pyytää aina lähetettä, mutta en tiedä mitä hyötyä siitä olisi? siis kun toi pään asentohan voi vielä muuttua useaan otteeseenkin, ja selviää käsittääkseni vasta sitten mikä se on kun on syntymässä? Ja lähettäiskökään vaikka pyytäis? Mutta ainahan voi toki kysyä!
Eea:n gallupiin,
varpajaisia ei mies pitänyt esikosta, ja luulen ettei nytkään. Mutta jos haluaa, toki voi pitää. En kyllä usko, ei oo jotenkin sen tyyppinen
Hemari, mulla mietittiin esikosta kanssa tota
hepatogestoosia, seurattiin arvoja, mutta ei silloin onneksi ollut.. Kutina johtui jostain muusta, mutta oli kyllä helvetillistä....
Ulleli, jos pään kääntely provosoi huimauksen, arvelisin että on tosiaan varmaankin hyvänlaatuista asentohuimausta tai sitten voi johtua niska-hartiajumista....Onko sulla hartiat olleet kireet? Niska-hartiaseudun lihakset osallistuu osittain myös tasapainoaistin muodostumiseen, ja siksi sen ongelmat saattaa aiheuttaa myös huimausta.
( . ) Päivä vietetty rannalla esikoisen kanssa, aika menee kyllä nopeaan kun on ulkona koko ajan! Uskaltauduin myös itse uimaan, vaikka vesi oli vielä jonkv viileää......Mutta ihanan virkistävää!
Päiväunet maistui sitten hyvin sekä mulle että tytölle, 2 tuntia nukuttiin vierekkäin.
Supistuksia nyt ollut vaihtelevasti, ei mitään superkipeetä, enemmän tommosia napakoita kovettumisia ja kuukautiskipuja tiukkoina, mutta ne nyt oon ennenkin kestänyt kuukausittain ennen raskautta
Nyt illasta uutena painontunnetta tuolla alhaalla, taitaa porata päätään tonne luita vastaan. Huomaa myös että ilta tullut,
jokailtaiset liitoskivut ja vihlonnat alkaneet :stick:....Miten ne aina aamusta onkin lähes poissa?
Kirppiina ja Rooney 36+3