*** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

Oikein paljon onnea Kuuttis! :heart:

Jännityksellä jään odottelemaan seuraavia vauvauutisia, oma odotus jatkunee varmaan syyskuulle jos vanhat merkit paikkansa pitää. :p

(.) Mulle riittäis nää helteet ihan heti. Makkarissa on 28.5, nuku siinä sitten. Ikävänä lisänä on esikoisen vaikea heinäallergia, jonka vuoksi meillä ei juuri tuuletella. Argh.
 
Voi onnea Kuuttis <3<3


Oma napa: jalat on niin kankeana ja nilkkaa ei ole, oon juonu koko päivän ja neste ei vaan laskeudu ja väsyttää kamalasti. positiivista on se että supistukset ovat vähentyneet mun mielestä normaaliin, pari sukkapuikko pistosta tulee iltaisin..

Mä alan uskomaan siihen että tämä poitsu syntyy aika myöhäsillä viikoilla loppuenlopuksi:)
Huomenna muumilaaksoon, toivottavasti jaksais kävellä siellä:)
 
Onnea Kuuttis ja perhe prinsessasta!! :heart: :heart: :heart:

Pääsenpä sitten päivittelemään ensimmäistä syntynyttä etusivulle, ihanaa! Mites on, haluatteko tiedon lisättävän nykyiseen listaan nimimerkin ja aiempien tietojen perään, vai omana listanaan laskettujen aikojen jälkeen? Jossain vaiheessa tätä jo mietittiin, ei ilmeisesti päätetty vielä mitään...? Lisään nyt Kuuttiksen tiedot tonne omalle listalle, mutta muutan sitten miten haluatte!
 
Onnea Kuuttis ja perhe prinsessasta!! :heart: :heart: :heart:

Pääsenpä sitten päivittelemään ensimmäistä syntynyttä etusivulle, ihanaa! Mites on, haluatteko tiedon lisättävän nykyiseen listaan nimimerkin ja aiempien tietojen perään, vai omana listanaan laskettujen aikojen jälkeen? Jossain vaiheessa tätä jo mietittiin, ei ilmeisesti päätetty vielä mitään...? Lisään nyt Kuuttiksen tiedot tonne omalle listalle, mutta muutan sitten miten haluatte!
Musta olis ihana jos olis tosiaan omana listanaan ja sinne sitten millä raskausviikolla ja minkä kokoinen ihanus on tullunna juu ja sukupuoli tietenkin myös :)
 
Paljon onnea Kuuttikselle!

Kirppiina, mä taas olen eri mieltä Miuskin kanssa, mun mielestä olis hyvä lisätä samaan listaan niin näkis yhdellä katsomalla kuka on saanut jo vauvansa. Mä kun olen muutenkin laiska listaa katsomaan niin en varmasti jaksa selata koko listan loppuun löytääkseni synnyttäneiden listan...

Täällä on lämpötila laskenut, reilu tunti sitten oli "enää" 21 astetta ulkona! Ja kaikki ikkunat ja ovet on auki nyt kun lapset nukkuu eikä tarvi pelätä että tippuvat 4. kerroksesta... Päästiin kanssa tänään tyttöjen kanssa kahluualtaalle "uimaan", pariinkin kertaan kun eka kerta jäi niin lyhyeksi kun mulla oli iltapäivällä kampaaja. Esikoinen totesi, että oli 10000000000000 kivaa! :D
 
Laitoin nyt Kuuttiksen ilouutiset kahdella tavalla listalle-poistetaan se, mihin enemmistö EI päädy :) Mutta vertailun vuoksi hetkeksi kummallakin tavalla. Ite kallistuisin Miuskin tavoin tohon ett ois erillinen lista laskettujen aikojen alla, on musta jotenkin selkeempi. Saattaa johtua siitäkin että tällein olen yleensä nähnyt tehtävän. Mutt kysynkin tätä just lähinnä siksi, kun joku aikaisemmin ehdotti että laitettas tollein heti aiempien tietojen perään, en muista kuka. Ja toki voidaan tehdä omassa pinossa miten halutaan. Toivon siis kommentteja kuinka haluatte syntyneiden tiedot jatkossa näkyvän! :heart:

Nyt unille, öitä! :wave:
 
Paljon paljon onnea Kuuttikselle! Ihanaa ensimmäinen vauva. :heart:

Mitenköhän Huikkiksella menee? Ja Blancolla?

Onko teillä muilla mielessä joku päivämäärä milloin ajattelette vauvan syntyvän? Mä olen jotenkin ajatellut 6.8, varmaan johtuu siitä että silloin olisi viikkoja 41+1 ja esikoinen syntyi sinä päivänä. Siihen olisi enää viisi viikkoa!

Mä niin toivoisin että saataisiin ukkonen tännekin. On niin ahdistavan kuuma kun sisällä on vähintään 29 lämmintä. Ja uudella asunnollakin pitäisi jaksaa siivota ja tehdä pihahommia.

Päksäkkä 36+2:heart:
 
Onnea Kuuttis!!! :heart: Ihmeellistä, että nyt on eka elokuinen syntynyt. Itsellä, kun on vielä paaaaaljon aikaa laskettuun aikaan. :)

Mä oon erillisen syntyneiden listan kannalla, koska mun mielestä menee aika sekavaksi, jos tohon laskettujenaikojen listaan lisätään syntyneet. Siitä tulee hankalasti luettava sitten, kun syntyneitä on paljon. Voisiko ne syntyneet laittaa jo tohon heti ennen noita laskettuja-aikoja? Sit ei tarviis kelata alaspäin.

Mä oon kans jo niin kypsä tähän kuumuuteen, Ihan tuskaa. Eilen illalla mulle oli tullut painoa 1,6 kg päivässä!!! Sormukset ei meinanneet irrota. Aamulla kävin taas puntarilla ja se koko 1,6 kg oli yön aikana hävinnyt. Aikamoista painon vaihtelua. :O

Pujaja ja Nuppu 33+1
 
TISSIASIAA:

Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa kuin mulla: Rinnanpäät kutiaa ensin niin maan mahdottomasti, sitten seuraavaksi ne sattuu ja kirvelee ihan megapaljon ja kun laittaa ihan vaikka vain kehäkukkavoidetta niin sitten kirvelee nännipihat ja nännit ihan järkyttävän paljon! :( Mulla on selvästi noi siis rikki! Ja maitoa tosiaan on tullut jo jonkin aikaa. En puristele, en tee mitään ja silti tämä ongelma!

Päksäkkä
kyseli päivämääräajatuksia....

Mulla on muutaman kerran välähtänyt ihan tyhjästä jokin päivä, mutta en ole sitä sen kummemmin ajatellut, enkä enää muistakaan. Olen ääneen vain toivonut ettei tule sama syntymäpäivä kuin kuopuksella, 26.8. :D

Etusivun listauksesta:

Olisko ihan tyhmä ajatus poistaa odottajat listasta sitä mukaa, kun saadaan vauvoja (ja siis laittaa synnyttäneiden listaan..)? Silloin ei periaatteessa tule enempää rullattavaa?
 
Viimeksi muokattu:
Mun mieleen olis oma lista syntyneille ja olis kiva jos se olis ennen odottajien listaa. Ja toisekseen tykkäisin jos sitten lopulta kun kaikki ovat syntyneet, niin tiputettais pois kaikki ne nimimerkit, joista ei ole kuulunut mitään.

Mulla on joku mielikuva, että tämä vauva voisi syntyä 23.7 lauantaina. Silloin olisi 37+5. Esikoinen syntyi aikaistetusti sektiolla 38+6 ja paikat oli ihan kiinni eikä synnytyksestä tietoakaan, joten voi olla, että tuo on ihan turha toive. :)

(.) Voihan turvotus ja jatkuva pissahätä..


Raitis 34+6
 
Voi ihanaa oli tulla tänne päivien jälkeen kun ensimmäinen vauveli on syntynyt! Onnea Kuuttikselle ja koko perheelle :heart:

kummeista meillä on kans vähän tilanne et ketä otettais kun tietyt ihmiset olettaa jo varmaan olevansa ja eräät toiset taas olisi hyvä ottaa siihen lisäksi ku näin on toimittu joka vauvan kohdalla:headwall: mut itsellä taas ajatukset kaikista näistä ihmisistä että voisin vielä miettiä...

ON: täällä flunssa päällä, aika huonossa hapessa olen ollut pari päivää, nyt ehkä vähän helpottais... synnärillä kävimme perjantaina vielä tutkittavana ku oli niitä suppareita jussin tienoo ja sen jälkeen niin lekuri laittoi vielä ultraan sinne mut kaikki oli kunnossa, kaula lyhentynyt ja aavistuksen pehmentynyt mutta ei lääkäri uskonut että on sieltä mihinkään tulossa vielä hetkeen. Ihanin uutinen oli se että vauva kasvaa ihan just käyrien mukaan eikä hieman isohkona niiinku 4D lekuri veikkas! Vauvan koko oli nyt siis 2300g 34+0!:heart:

Tsempit myös muillekin vaivaisille!:hug:

Minttu81 + PikkuJ 34+2 :heart:
 
Miuski, täällä toinen joka tuskailee kutisevien nännien kanssa. Tätä on jatkunut ihan alusta asti, eikä ykkösen kohdalla ollut vastaavaa. Rasvaaminen saa vaan kirvelyä aikaan. Välillä on ihan vereslihalla nännin ja nännipihan "saumasta". Ei kiva ei : /

Mä en jotenkin vieläkään jaksa uskoa siihen että masussa olisi poika, vaikka ihan selkeästi se näkyi ultrassa. Tämä raskaus on mennyt kaikilta osin niin eri tavalla kuin ykkösen (pojan) kanssa.

Oletettu syntymäpäivä... Hmm, kyllä mä luulen että menee sinne 40+3 viikolle kuten esikoinenkin. En vaan osaa ajatella että tässähän voisi tulla lähtö synnärille ihan koska vaan.

Sammeli & Sintti 32+2
 

Yhteistyössä