Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

Voi Niiskuneitiä, on varmasti saanut jo pienokaisen syliinsä :heart: :heart:

Mun kaveri sai eilen pienen poikavauvan. Klo 24 menivät lapsivedet, klo 10 aamulla annettiin ensimmäinen epiduraali puoliltapäivin toinen, oli siis koko ajan tipassa ja viimein klo 20 tehtiin sektio. Aika rankka synnytys ja alkoi oikeasti hirvittämään mitä itsellä tulevaisuus tuo tullessaan! Täytyy ensi neuvolassa jutella tuosta synnytyspaniikista joka tuntuu pahenevan päivä päivältä...

Perjantaina aamulla oli neuvola ja kaikki kunnossa. Vauva on koko raskauden ajan ollut tosi matalalla ja pelätty hänen syntyvän liian aikaisin. No nyt oli sitten päättänyt nousta ylös! Terkkari veikkaili hänen viihtyvän vielä pari viikkoa mahassa. Taitaa olla aika itsepäinen kaveri tulossa. Isäänsä tulee :LOL:

Kavereiden alkaneen synnytyksen innoittamina käytiin eilen ostamassa yhdistelmävaunut!!! Ovat sitten niiiiiin hienot ja upeat. En malta olla nypläämättä niitä koko ajan niin pakkasin hoitolaukun jo valmiiksi aamulla :) Vaunut ovat Brion Happy, telekooppi- ja heittoaisalla väriltään täysin mustat! Ovat niin hienot että!

Heräsin aamulla klo 8 hillittömään selkäsärkyyn ja päätin alkaa tekemään pakkaseen ruokia. Pyöräytin makaroonilaatikon, siskonmakkarakeittoa, mustikkapiirakan ja vielä vaniljakastiketta. Nyt on koko pakastin täynnä ruokaa.

Kohta lähdetään metsästämään rengaskantoliinaa Paloheinästä.

Mukavaa viikonloppua!

t.Soippa ja Pinku 37+5
 
Dokhtar tervetuloa joukkoon eloisaan :wave:

Ja niiskuneidille voimia ja jaksamisia jos on vielä tositoimessa tai jos nyytti kainalossa niin ONNEA! :heart: :D

Tänään ois kyllä hyvä päivä synnyttää, täälläpäin on nimittäin luvattu sadetta/ukkosta koko viikonlopuksi ja näyttää tuo ennuste pitävän paikkansa joten tekemisen puute meinaa iskeä, kun joutuu sisällä kökkimään, ja kun koko alku viikon olen flunssassa maannut ja nyt alkaisi antamaan tämä tauti periksi niin sitten pakosta pitää sisällä kökkiä :( tylsää! Elikkä synnyttämään joutaisin kyllä, niin olisi jotain tekemistäkin heh heh :D

Sain kaverilta hyvän vinkin supistusten aikaan saamiseen ja ajattelin tänään kokeilla, jos se tepsii niin ilmoittelen teillekin!

Öykä & Juniori 38+1
 
Niin se vaan alkaa tässäkin ketjussa olla räjähdysvaara monella taholla :) Ei ole enää itselläkään montaa päivää h-hetkeen. Tuntuu, että kehokin vielä miettii, että mitenkähän tässä olisi.. Välillä v*ttumaisia päiviä ja toisinaan niin kuin ei olisi mitään. Hieman hätkäyttää, kun muksukin toisinaan samanlainen.. Puoli päivää hiljaiseloa niin, että varmasti mamma vähän säikähtää ja sitten yhtäkkiä alkaa kunnon mylttäys :D
Taitaa hyvistä merkeistä huolimatta mennä tappiin asti -- toivon mukaan ei ainakaan yli. Turvotusta ja kipuja jos ei olisi niin ei olisi mitään hätää, mutta kun on..

pietu- 39+1 :wave:
 
Täällä kans lämmintä pidetään, mutta onneksi tuuleskelee joten ulkona on ihan leppoisaa olla ja pelailla mölkkyä. Mulla ei ole ollut nyt muutamaan päivään minkäänlaista tuntemusta tulevasta synnyttämisestä, mutta kun mies korkkasin olutpullon niin johan alkoi... :LOL: Taitaa olla psyykkisiä nämä minun tuntemukset...
Kai sitä on sitten rauhoittunut nyt odottamaan sitä sektiota ja aattelin että täytyy antaa sen lapsen kasvaa vielä kun oli niin tiitiäinen pieni. Joten ei siis haittaa ollenkaan että odotellaan se parisen viikkoa.
Mies tuolla grillailee ja tulee niin hyvät tuoksut että nyt täytyy lähteä syömään!

Seriina 36+3
 
Uninen päivä taas kerran, vaikka yö meni pitkästä aikaa ihan nukkuessa. Esikoinen oli toista kertaa elämässään isovanhemmillaan yön, kun me eilen miehen kanssa kävimme elokuvissa. Pari kipeää supistusta tuli siellä istuessa, mutta taisi kivut johtua vain asennosta...pitkään siis samassa asennossa istumisesta.

Mites teidän tissiosastot jakselee? ;) Tarkoitan, että oletteko jo huomanneet rintojen valmistautuneen vauvantuloon? Täällä alkaa alkujaan pienet rinnat olla nyt sopivan kokoiset :LOL: Maitoa tihkuu tipoittain, lämpimässä suihkussa valuu pienenä norona. Mutta oikeastaan vasta ihan viimeviikkoina olen tämän huomannut. Esikoisen odotuksessa oli käytettävä liivinsuojuksia jo Rviikolta 25. Nännien ihoon on alkanut tulla pieniä rauhasia, jotka tulee ja menee...erittävät siis suojaavia aineita rinnanpäähän.

laluz 36+5
 
täällä mahoton sade ollu kokopäivän, mutta nyt alkaa jo kirkastumaan ja aurinkokin näyttäytyi. kivaa.
tissit valuttanu mulla rv 25 asti, nyt ollut parisen viikkoa hiljaiseloa. kavereiden kanssa naureskeltiinkin, että voivat tuoda mulle vauvansa hoitoon, ku täälläkin rinneravintola on jo auki vaikka oma vauva on mahassa.
edelleen tässä vain supistuksia ja synnyttämistä odotellessa eteenpäin..

36+6
 
Krääh!!!!!!!!!!! Järki lähtee... 39+4, eikä siis edelleenkään mitään! Kaulasta alaspäin jomottaa, kolottaa ja ahistaa joka paikkaa mut ei mitään oikeaa lähtemiseen viittaavaakaan! Oon taas ollut niin pahalla tuulellakin että pois alta :kieh: :kieh:
Kun edes osais nauttia näistä viimeisistä hetkistä, pystyy jotenkin lepäileenkin isommilta muksuilta vaan kun haluaa sen oman vaavan tänne HETI!!!!!
Eli eipä mulla mitään oikeaa asiaa ollut, piti johonkin saada purkaa tätä oloa.. :ashamed: :ashamed:

t:paksu, hikoileva ja ärtynyt Riepu
 
Aaltomainen pahoinvointi vaivaa.. kamala olo, yököttää. Ei mitään jaksais tehdä, esikoinen mummolla, mies töissä koko yön ja yksin haahuilen kotona. vali vali vali. Jep, tiedetään, moni haluaisi olla rauhassa kotona mutta nyt kyl kaatuu seinät päälle. Oispa edes hyvä kirja luettavaksi. Jospa joku ruoka maistuis ja unta ei tarvitsisi odotella aamu kahteen asti.

Soippa sun kaverin synnytystarina kuulosti aikalailla mun esikoisen synnytyksellä. Mulla sektiossa ei puudutus pelannu ja mun oli käynnistetty. Olihan se aika rankkaa mutta palkinto oli sen arvoinen =) Tällä kertaa mä varmaan pääsen vähemmällä.. :headwall:

Kuka se sanoikaan tuosta toiveesta että yöllä tulee lähtö ja sit aamulla herää pettyneenä? NOh, mulla on kans ihan sama. Hassua.

Mukavaa lauantaita kaikille!
 
Täälläkin tylsyys vaivaa. Mies on jälleen yön töissä ja yritän yksikseni tappaa aikaa. Voimat on aika vähissä, joten ei edes paljon jaksaisi mitään tehdä, mutta jotain virikettä silti pitäisi olla, että pää pysyisi kasassa.. =)

Tisseistä Täällä on myös kokoa tullut huomattavasti lisää ja aina silloin tällöin maitoa jo tiputtelee. Viime päivinä olen huomannut, että molemmat rinnat on alkaneet olla vähän arat ja nännit on jotenkin ärtyneet. Ihan kauhuissani odotan, että maanantaina pitäisi kokeilla jo imettämistä :eek:

Menenpä takaisin makaamaan tuohon sohvalle ja jälleen kerran selailen kanavat läpi, josko nyt tulisi jo jotain katsottavaa :/ Ja mukavaa lauantaita!
 
Mulla noi tissit vuotaneet jo rv 20 asti paitsi nyt ollut vähän yli viikon ettei pahemmin tullu. Vauvakin taas pitkästä aikaa melskaa mahassa...hiljaiseloa ollut jo monta päivää...että oon saanu välil jopa pelästyä että ollaankos siellä hengissä. Tänään oon vähän pihallakin puuhaillut ja pullaa leiponut pakkaseen. Suppareita tulee edelleen epäsäännöllisesti..tulee varmaankin vielä kaksi viikkoa =)
 
Feeniks ja tietenkin kaikki elomasut. Onko oikeasti niin että ensisynnytyksessä melkein aina käy jotain tai se pitkittyy ihan kauheasti?

Juttelin isoveljeni kanssa tänään, hänellä on 3 lasta ja ollut mukana jokaisen synnytyksessä. Jokaisen lapsen synnytyksessä ollut jotain tai kestäneet vähintään 24h tai jos muuten ok niin istukka ei ole tullut ja joutunut kaavintaan. Mua alkaa oikeasti hirvittämään. ihan aikuisten oikeasti.

Tieto lisää tuskaa - sanonta pitää tällakertaa liian hyvin paikkansa!

Rinnoista, ovat olleet viime päivät tosi arat ja ostin kaverin suosittelemaa A-derma voidetta. On auttanut arkuuteen ja oikeaan rintaan tulleet raskausarvet ovat huomattavasti laimentuneet viikon rasvauksen jälkeen. Suosittelen! Maidosta ei ole tietoakaan :/
 
Pauzi

Ensisynnytyksestä: mulla kesti synnytys aika kauan. Yöllä kahdeltatoista alkoi kunnon supistukset, ja poika syntyi seuraavana päivänä klo 12.12. Mut se oli se ensimmäiset 4cm avautumisesta niin työn ja tuskan takana että se pidensi sitä avautumisvaihetta aika hitosti. Silloinhan se tuntui ihan kauheelta, ensin pelkäsin että kuolen ja sitten pelkäsin etten kuolekaan. Mutta näin jälkeen päin niin ei se niin hirveää ollut, jos olisi koko ajan tiennyt että missä vaiheessa on menossa niin olis ehkä ollut helpompaa, mut tuntui et meidät jätettiin yksin kestämään kivut, ja mitään kivunlievitystä (ilokaasua lukuunottamatta jota en oikein voinut käyttää) en ehtinyt saamaan. Ensin ei annettu ja sit ei ehditty. Mut hengissä olen, eikä jäänyt kammoja. Rohkeesti vaan, kyllä siitä selviää =)

Rinnat: Mulla on jo jonkin aikaa olleet nuo nännit tosi arat. Itsekin sitä jo pelkään että kohta pitäisi pystyä imettämään, mut nännit on niin kipeet ja hellät että huh huh. Maitoa tuntuis muutama tippa tulevan silloin tällöin. Esikoiselta vuodin oikein kunnolla jo puolesta välistä lähtien.

Muutamia ovelia supistuksia on tullut tänään. Ei suorastaan kovin kipeitä, mut ei ihan täysin kivuttomiakaan... Ja aika paljon sellaista poltetta ja vihlontaa alavatsalla ja reisillä...

Mukavaa lauantai-iltaa!!!

Pauzi ja papunen 38+5
 
Mä olisin jo täysin valmis pääsemään tästä mahasta eroon vaikka viikkoja taitaa olla kasassa vasta 36+3 ja kun edellisetkin on yliajalle menneet niin kärvistelen täällä kuitenkin vielä syyskuussakin. Turvotuksia on ihan vaikka naapureille jakaa ja kun hetken istuu/makaa niin se on työn ja tuskan takana että pääsee ylös. Yöt hikoilen kuin pieni possu, vaeltelen vessan ja vesihanan välimaastossa. Ja aikasemmin kun nappulat on nukkuneet aina 8 asti niin nyt nekin jo seiskalta kiekuu kuorossa että äitiiii, pyyyyhkimääään.
Tänään sain vihdoin vauvan vaatteen kaiveltua esille ja pestyä. Ja pinnasängyn pohjaa nostettiin ja totesin että kyllä tää tulokaskin saa ensimmäiset viikot kölliä siinä esikolta "perinnöksi" jääneessä äippäpakkauslaatikossa.
Hyviä öitä kaikille.
 
Soippa:mul on ollut kaikki synnytykset ihania ja nopeita.Ensisynnytys kesti hiukan yli 6t...

Tääl shoppailtu,sekstailtu(jonka jälk. pari hienpintaan nostanutta supparia) ja siivottu....eikä mitään....Mut ei mul yhtäkään oo mikään kiire,tää tulee just silloin kun hälle itselleen sopii....

Tsemppiä kaikille,jotka lähtee synnärille....
 
Nyt alkaa oikeasti olla sellainen olo, että voi kun saisi pikkuisen syliin ja HETI! :heart: En millään malttaisi enää odottaa.. täytyy vaan yrittää keksiä kauheasti kaikkea tekemistä päiviksi! Vaikka jo aika pienenkin puuhastelun jälkeen alkaa väsyttämään ihan valtavasti, mutta sitten saakin ottaa päiväunet ja taas on aikaa kulunut.. =) Mutta ei silti, onhan tässäkin omat ihanat puolensa - nyt saan vielä tuntea pikkuisen potkut ja liikehdinnät masussa, niitä tuntemuksia kun ei takaisin saa muutaman vk:n kuluttua enää kuin mielessään.. :)

Soippa : Just eilen kaveri sanoi, että hänen ensimmäinen synnytyksensä oli helppo ja nopea! Itse olen yrittänyt "sulkea" korvat, kun joku oikein intoutuu kertomaan jotain kauhukokemuksiaan synnytyksestä.. Jokainen koemme esim. kivut omalla tavallamme ja joku asia voi tuntua toisesta aivan hirveältä ja toinen taas kokee saman asian ihan eri tavalla. :)

T:Vauvamaha82 ja pikkuinen 37+3

 
Soippa: Mulla esikoisen synnytys kesti noin 15 t. Mitään erikoisia kommervekkejä ei ollut. Avautuminen vain kesti pitkään. Esikoinen oli kyllä isokokoinenkin että silläkin oli varmasti merkitystä synnytyksen kestoon.

Eilen oli miehen veljen viisikymppiset. Mukavat juhlat oli. Kiva oli jututtaa miehen puolen sukulaisia. No, nyt sitä joutaisi sitten vaikka synnyttämään.
Synnytyksestä ei ole kyllä merkkejä ollut. Eli odotellaan. Mitäs muutakaan tässä voi kun odotella. Sen suhteen mulla on mieliala hyvä. Olen jo aikaa sitten asennoitunut että yli menee ja sillä selvä. Mulle olisi varmasti järkytys jos synnytys käynnistyisi itsekseen lasketun ajan tienoilla. Olen varannut hommiin vielä sen ylimääräisen kaksi viikkoa! Olokin on ihan hyvä vaikkakin tietysti tukala kun maha on jo niin iso. Pahempia kipuja ei ole, joten kyllä tätä kestää vaikka pari viikkoa vielä.

Tällaisia kuulumisia tänne tällä kertaa..

Hyvää sunnuntaita kaikille tasapuolisesti!
 
Huomenta vaan kaikille!!

Mulla ihan kamala yö takana. 2tuntia unta, ja nyt olokin on sen mukainen. Haluisin saada vähän neuovoja/tietoa seuraavanlaisista kivuista mikäli jollain kokemusta... Kävin illalla saunassa n ysin maissa ja siitä se kaikkilähti. Tuli sellaanen pistävä kipu tonne alas oikeelle. Johonki...kohdunpohjaan? ei meinannu löytyä asentoa missä olla. Kipu oli yhtäjaksoinen vaikka kuinka kauan.Mut supistuksiksi en niitä tunnistanut, kun maha ei ollu ollenkaan kova.
Puolen yön aikoihin menin sänkyyn ja nukahdin, mutta ennen yhtä heräsin alaselkään ja alamahaan sattu aivan tajuttomasti!!!!! :x :'( En tienny mitenpäin oisin ollu. Sit nousin ylös ja kävelin ja istuin vuorotellen aamuun asti. Kivut ei antanu periks, eikä löytynny yhtään asentoa missä ois ollu hyvä. Kivut tuntu tooooosi kovilta menkkakivuilta, jotka säteili selkään asti. aamuyöllä otin sit toiden panadolin, ku eka ei auttanu. Ja ajattelin soittavani synnärille, et kuolen tähän kipuun ihan just! Noh,olinki sit nukahtanu.. Heräsin, ni olin nukkunu n. puoli tuntia eikä kipuja enää ollu/oo. Kenties särkylääke vaikuttaa. Mut onko kellään kokemusta vastaavanlaisesta? Päätin et heti jos kivut alkaa uudestaan, niin soitan synnärille. En nimittäin kestäis enää toista noin kipeetä yötä, en mitenkään. :eek:

Nyt tuntuu taas siltä, et aikaa vois siirtää pari viikkoa eteenpäin ja asukki sais jo syntyä.

Sori valivalivalivali-teksti. :ashamed: Kivaa sunnuntaita kaikille!!

may ja valtsu 35+1
 
huomenia mulla oli pari vkoa samaa,tuntui ku joku repis kohdun irti tai jotain kipu tuli ja meni nyt muutama päivä ollut poissa,ilm vauva oli sellaises asennos et painoi jotain hermoja tai sit repi jotain liitoksia,mut kamalaa se oli...neuvolas ja taysis ei osannut sanoa mitä oli antoi vaan kipu piikkejä,näin täällä
se lähti sitten viimeinen viikko käyntiin ja taas sataa,vaik todennäköisesti yhtenä olen vielä viikonkin päästä,tuntemuksia ollut jo niiiiin pitkään mut mitään ei tapahdu.ilmeisesti alkanut liian aikaisin toivoon et sais vaavin viereen niin tää loppuaika tuntuu sit liian pitkältä.onneksi sain lääkärin torstaille,saa vähän arvioo koosta ettei liian isoksi päästä jos hurjasti yli menee.eipä muuta kuin onnea kaikille tositoimiin päässeille ja voimia muille
 
Täälläkin jälleen erittäin huonosti nukuttu yö takana. Alkaa se huominen sektio jännittää ja mietityttää niin paljon, etten osaa enää nukkua. Ja sektion lisäksi tottakai mietityttää ihan yhtä paljon se, että huomenna tähän aikaan meillä on vauva :D :eek: :heart: Hymiöt ehkä kuvaa sitä, että pää on ihan pyörällä, enkä oikein joka hetki tiedä, mitä siitä ajattelisi. Tätä sitä ollaan nyt lähes vuosi odotettu kuin kuuta nousevaa ja nyt se hetki alkaa sitten olla käsillä.. Tälle päivälle pitäisi yrittää keksiä paljon tekemistä, etten ehtisi miettiä liikaa huomista. Harmittaa, kun mies joutuu vielä ensi yöksi töihin, joten joudun yksin valvomaan ja panikoimaan yön ja sitten se on ihan silmät ristissä huomenna sairaalassa :/

Hemu 38+6
 
Onnea vaan huomiseen Hemu2! Vähän niinku kateeks käy kun haluisin jo niin kovasti nähdä oman pienokaisen. Supistuksia tullu pari päivää joten ehkäpä tästä viikon aikana vois päästä synnyttämään. 6 päivää laskettuun...
 
Onnea Hemu2 huomiselle ja koitahan nukkua ens yönä edes vähän sillä huominen on kova päivä kun on leikkaus edessä. Mutta on se ihana kun saat jo nyytin kainaloosi :heart:
Täällä aamu ollut ihan hirveä myös. Viime yönä nukuin tosi pätkinäisiä unia ja tuntuu nyt ettei millään pysy hereillä ja harmittaa kun pyykikone meni rikki :headwall: joten siis kärtyän kaikille ja varsinkin miehelle joka erehtyi eilen illalla lähtemään baariin! :kieh:
Olin ihan varma että nyt sitten käynnistyy synnytys ja eihän ne humalaisia miehiä sinne synnärille ota, varsinkaan leikkaussaliin! Ajattelin että siitäpäs sait, limanuljaska, synnytän tämän viimeisen lapsemme sitten yksin jne jne... olin ihan raivona :LOL:
No tämä aamu on sitten ollut sellainen... Ei käynnistynyt synnytys mutta muuten ärsyttää ihan vietävästi. Johtuukohan hormooneista :saint:

Minulla myös ystävä synnytti toissayönä potran pojan ja olen niin kateellinen kun olen vielä kokonaisena! Kaverilla oli kyllä kolmeviikkoa aikaisemmin laskettu aika joten aika todennäköistä olikin että hän synnyttää ensin :LOL:
Jospa kaivautuisin takaisin tuonne sohvanpohjalle, kun aina vaan sataa...

Seriina 36+4
 
:flower: :heart: Varmasti hitaasti kuluvat nämä tunnit huomiseen. Toivottavasti saat yhtään nukuttua! Mulle tehtiin sektio esikoisen kanssa ja ei ollut minusta mitenkään kamalaa. Toipuminen oli melko nopeaa eikä jäänyt mitään traumoja. :)
Jollain muullakin oli hulmenna sektio..en muista nimimerkkiä, mutta Onnea myös sinnepäin!

Täällä supisteluita enempi ja vähempi kipeesti ja välilä muutaman tunnin säänöllisiä, mutta yöksi ovat aina loppuneet, joten o-d-o-t-e-l-l-a-a-n.....
mukavaa sunnuntaita..mää lähen nyt päiväsaunaan!
 
Moi,

tulimpas mieki tänne taas kirjottelemaa :)
Mie oon jaksellu tosi hyvin,ei oo oikiastaa koko raskauden aikana ollu ihmeemmi mittää vaivoja (esim.pahoinvointia,turvotusta tms) *koputtaa puuta* hirmu helepolla tässä on päässy,oikijastaa raskaus on menny siinä "kaiken sivussa" vähä niinku -joo vaikka voiha se olla et synnytys on sit sitäki tuskallisempi & työteliäämpi :LOL: hahaha

Neuvolassaki käytii torstaina ja koska mie en nyt löyvvä neuvolakorttiani (täälä on joka paikka hyrskyn myrskyn ku ylihuomenna päässään vihdoin muuttaan uuteen asuntoon,jee!) nii tyyvyn vaa totiaa et sf-mitta oli 35cm, verenpaineet,syämensykkeet,pissa,lapsivedenmäärä yms. normaalia.

Supisteluja ei oo pahemmi tullu,välillä vaa harjotussuppareita + sellasta menkkamaista vihlontaa välillä ja neuvolatätiki sano vauvelia tunnustellessa et melko alhaalla on pää mut vielä laskeutuu kuulema huomattavasti alemmaks enne synnytystä, eli tuski iha heti ollaa menos synnäriä kohti :)

niin ja meilä ei tosiaa oo tiistain jäläkee nettiä ainakaa hetkee (mie en ees tiijjä kuinka pitkää hetkee!) nii miusta ei välttis ihan heti kuulu. Mut kaikile toivotan oikee kovasti tsemppiä näihi viimisii viikkoihin ja tietty sit ite isoon H-hetkeen eli synnytykseen!

-ilona rv 37+6

ps. Hemu2,vitsit siulla onki jännät paikat eesä! Voimia oikee kovasti,toiv kaikki mennee hyvi. Aika jännä ajatus et huomena tähän aikaa sie jo halailet omaa pientä nyyttiä, ihanaa :heart:

Seksistä vielä, mulla on vieläki himot ja halut aiva tosi isot niinku on ollu koko raskauden ajan eli seksiä on saatava ja mielellää paljon ;)
Harmi vaa et mies on alkanu uhkailee et "normaali" seksi ois pannassa ja pitäs tyytyä synnytyksee asti peppu- ja suuseksiin ku ei kuulema halua tökkiä vauvelin päätä ku tajus sen pään olevan jo niin alhaalla. hemmetti! :LOL: :LOL:

Niin ja joku kyseli rinnoista Miulla ne kasvo jo joskus rv 15 aikoihin yhtäkkiä tosi paljon isommiks (ainaki miun mittapuulla ku enne olin A/hädin tuski B,nii nyt on käytös iso C) ja maitoa on tiputellu (välillä oikee valunu) jostaki rv 20 lähtien.

Tää on tietty yksilöllistä mut kuinka paljo ne rinnat kasvaa sit synnytyksen jäläkee ku maito nousee ja alakaa imettää? Mietin vaa et pitäs jokku imetysliivit käyvvä ostamas synnärille nii ostanko sopivan kokoset nykyhetkiä ajatelle vai jätänkö mie vähä "kasvuvarraa"?
 
Vähän olen kade sulle Hemu2 kun saat pikkuisen jo syliisi. Onnea huomiselle :flower:

Vettä tulee todella rankasti, toivottavasti lakkaa kun pitäis lähteä ajelemaan. Meillä on asunnon katsominen tänään iltapäivällä, toivon todella että me se saataisiin mutta kuulemma on paljon katsojia tulossa :/

Täällä vointi ihan ok. Vähän on närästäny, johtuu ehkä sipseistä mitä popsin heti aamutuimaan..
Eilen olin moikkaamassa kaveria, oli kiva pitkästä aikaa olla ihan yksin liikkeellä :)

Nyt menossa rv 35+6, tiistaina on taas neuvola. Eikös se neuvolalääkärikin pitäis olla viikoilla 36? Ku ei mulle ainakaan oo mitään puhuttu mutta netistä luin.
Ja sit tosta synnytystapa-arvioinnista, tehdäänkö siinä samalla ultraus? Ku eiks sillon saa painoarviota myös?

Hyvää päivänjatkoa! :flower:
 
Elokuu se lähenee kovaa vauhtia :whistle:
Kohta alkaa kaikilla nyytin haku...mutta Hemu2 Onnea huomiseen :hug: Täällä ei merkkiäkään lähdöstä!!
Olikohan torstai ilta kun supisteli parin tunnin ajan säännöllisesti :)
Mutta sitten ei mitään |O
Aikaahan tässä vain on... :) Täällä ainakin tuntuu että aika loppuu kesken ja sitten kumminkin sitä on liikaa ennenkuin vauva syntyy :whistle:

Onko muilla ollut alapää oireita?? :attn:
Minulla puutuu alapää?! Seksiä ei ole tehnyt mieli pariin päivään! Mitä on tähän asti tehnyt koko ajan :D
Nyt on vaan väsy koko ajan ja se energia mitä oli on kadonnut?!
Mistä lie johtuu? Huomenna neuvola pitää sielläkin kysyä tuosta puutumisesta? Tuntuu siis että koko alapää olisi turvoksissa?? Vaikea selittää :ashamed: Ja nolo juttu jotenkin :snotty:

Nyt täällä alkaneet kyselyt joko nyt koska milloin???
Voi kun pitkä aika vielä, onko muka vielä niin paljon aikaa jäljellä |O
Sama kuin olisit sairas ja odotat että parannut!! :headwall:
Muutenkin itselle vaikeaa kun odottaa niin että näkee oman ihanan vauvansa :heart: Mutta enintään täällä menee sen 5 viikkoa vielä :whistle:

Kassu Raskaudet tosiaan voivat olla niin erilaisia...viime raskaudessa poika syntyi vk 35 ja oli koko raskausajan ongelmia :/
Nyt tässä raskaudessa kaikki mennyt ok ja menee varmaan loppuun asti..ellei ylikin :kieh:

Nyt pihalle lastenkanssa :wave:

Bebes & Muru 36+4 :heart:
 

Yhteistyössä