Perjantaita kaikille elokuisille!
Täällä flunssa vielä oirehtii, mutta antaa jo sen verran periksi, että jaksoin jopa käydä neuvolaan viemässä pissanäytteen kävelemällä =) Eilen oli tosiaan neuvola ja kovasti pinnistin sen verran, että sain just ja just pissanäytteen annettua, niin eiköhän ole just mun tuuria, että sitten kun neuvolatäti meni sitä tutkimaan niin tulee kohta ja sanoo, että siinä astiassa oli ollut reikä eli näytettä ei ollut enää tarpeeksi, jotta siitä olisi saanut jotain irti :headwall: Eli piti aamulla viedä uusi näyte, tympeää puolikuntoisena käpytellä, mutta hyvinhän tuota selvisin ja nyt voin sitten loppu päivän makoilla ja parannella itseäni! =)
Hiivasta: Itselläni oli alkuraskaudesta ja ihan normaalisti hoidettiin, näytteestä kuitenkin varmistettiin ettei turhaan hoitotoimia tehty. Minulle jäi sellainen mielikuva ettei siitä mitään vaaraa ole raskaudelle/vauvalle, mutta onhan se tympeää, kun siitä ei ole pakko kärsiä. En tiedä sitten näin loppupuolella, että onko hoitomenetelmä erilainen?
Vyöhyketerapiasta: Itse uskon sen toimivuuteen koska mieheni sisko on hieroja ja harjoittaa myös vyöhyketerapiaa, varsinkin nyt hänen luonaan on käynyt paljon ihan muutaman viikon ikäisiä koliikkivauvojakin ja nämä hoidot ovat auttaneet, joten kiva kun hän asuu tuossa 200-300 metrin päässä, jos sattuu niin, että itselleni syntyy koliikkivauva, niin tiedänpä minnepäin suunnistan sitten
Hänen kanssaan olen porissut paljon vyöhyketerapiasta ja hän sanoi, että valitettavan paljon on ihmisiä, jotka muka harjoittaa näitä hoitoja, mutta eivät loppujen lopuksi tiedä mitään näistä hoidoista, ja tämän takia monilla niin huono kanta näihin hoitoihin valitettavasti!
Öykä & Juniori 38 tasan :attn: :heart: