Hei täältäkin!
Ökylle tervetuloa joukkoomme :flower:
Emmasofia:miksei vois kieltätyä.Itse oisin kieltäytynyt,jos tämä vauveli ois pysynyt perätilassa edelleen,mut päätti,kuten kuopuskin,kääntyä onnex itsestään oikein päin rv 34 =) Vauvat mahtuu kääntymään kuulemma 36-37 viikollekin asti.Joten toivotaan,et sunkin vauveli vielä päättäis kääntyä.
Stokkesta:me käytetään sitä vain vauvan sänkynä ja tuoleina.
Bubble81:Tekaylla on kalenteri,jossa voi seurata sikiön painoarviota käyrällä....www.tekay.fi muistaakseni.
Juu sit omiin kuulumisiin.
Eli meillähän kuopus sairastui siel yhdil synttäreillä vatsa ja oksutautiin viime ti-ke välisenä yönä...to yönä jouduttiin Keskus-sairaalaan tiputukseen,kun tyttö oli niin huonona :| Tyttö olikin sit liki tauotta tipassa tähän iltapäivään asti,ripuloi kokoajan tipasta huolimatta,onnex sain olla itse siellä kokoajan pikkuista hoitamassa ja henkilökunta oli aivan ihanaa :heart: Tänään selvisi sit sekin,että kyseessä oli rotavirus ja mua kiukutti ensi alkuun suunnattomasti,että tää ois ollut vältettävis,kun ois sanottu etukäteen tartuntavaarasta :snotty:
No nyt tyttö voi jo paremmin,ripuloi yhä,mut harvemmin ja juo ja syö jo hyvin itse,eilen sairastui 6v tyttö(nyt jo terve :heart: ) ja tänään oli vuorossa sit 9v poju,joka on toistaisex vain ripuloinut.
Kävin pe äippäpolilla sit ultrassakin ja pikkuinen oli 2220g,painoennuste syntyessä 3100g,verenohennuslääke piikitykset alkoi la,kaikki oli loistavasti ja seuraavax mennään äippäpolille,kun synnytetään =) Näil näkymin saan polikliinisen synnytyksen,ehtona,kuten aina niissä tapauksissa on,että vauvalla ja äidillä on kaikki hyvin.
Limatulpasta oli ollut puhetta,mulla on ollut yleensä ihan kirkasta limaa(yök),joltain oli hiukan verijuovia mukana...tullut muutamia tunteja ja tai päiviä ennen synnytystä.
Gracon istuimen saamme näinä päivinä,ja tuplat tilataan,kunhan saadaan lapset täysin kuntoon.Mökkiydyn vaik 2 viikon ajax kotiin lasten kans ettei he vain tartuta muita.Samalla ehdin saada kaikki valmiiksi vauvaa varten.
Vauva hikkailee päivittäin useasti,liikkuu noin 4 tunnin välin,joten yhtä rauhallinen tulokas taitaapi olla kuin tuo taaperokin oli.
Tuntuu hurjalle aatella,että jos vauva syntyisi,kuten esikoinen aikoinaan,niin meillä ois jo ensi su nyytti hoidettavana. :heart:
A-Mam ja Lahja rv 35+3