Muakin kyllä kiinnostaa tuo fb-ryhmä. Ja mielellään juuri noin, kuten @Marji ja @BeHappy-17 kuvailitte, että pienehkö ryhmä, jossa ei ole ns. taustailijoita, jotka ei koskaan kirjoita mitään
Vielä ei ole Facebookissa paljoa väkeä, viitisen henkeä taitaa suunnilleen olla ei ole mitään kokoa vielä päätetty tai siitä keskusteltu.@Poppana_ Onko fb-ryhmässä jo paljon porukkaa? Kuinka iso ryhmä on suunnitteilla?
Minusta näyttää hyvin tummuvan mulla ollut ennen plussaa aina menkkajomot vaikka normaalisti ne alkaa vasta samana päivänä tai jopa samalla hetkellä ku menkat alkaa.Menkka-jomot loppuivat, mutta hiukan hitaasti tummuu testit Eli hiukan skeptinen mieli kyllä. Jossain mulla varmaan on jemmassa esikoisen testit mutta en koskaan merkinnyt niihin mitään päiviä joten vaikea niitä on verrata
Laitan vielä kuvan tähän : https://aijaa.com/UxJEol
Ihan hyvin tummunut tuohon ekaan nähden mutta toiseen nähden eroa ei mielestäni...
Minulle aikanaan neuvolan terkka sanoi, ett viivan tummuus ei kerro mitään. Ett toisilla hcg nousee alkuraskaudessa hitaammin ja sillä hyvä. Kaksi viivaa on aina positiivinen.Menkka-jomot loppuivat, mutta hiukan hitaasti tummuu testit Eli hiukan skeptinen mieli kyllä. Jossain mulla varmaan on jemmassa esikoisen testit mutta en koskaan merkinnyt niihin mitään päiviä joten vaikea niitä on verrata
Ihan hyvin tummunut tuohon ekaan nähden mutta toiseen nähden eroa ei mielestäni...
Näyttää mun mielestä kanssa ihan hyvin tummuneilta, ei itselläkään mitään tuon ihmeellisempää muutosta tapahdu varsinkaan alussa. Jossain kohtaa myöhemmin sitten lävähtää vasta selvästi tummemmaksi ja näkee eron paremmin kun on useampia päiviä testaamatta.Menkka-jomot loppuivat, mutta hiukan hitaasti tummuu testit Eli hiukan skeptinen mieli kyllä. Jossain mulla varmaan on jemmassa esikoisen testit mutta en koskaan merkinnyt niihin mitään päiviä joten vaikea niitä on verrata
En näköjään ollut kirjautuneena sisään..Marpuli siis kirjoittelee.Näyttää mun mielestä kanssa ihan hyvin tummuneilta, ei itselläkään mitään tuon ihmeellisempää muutosta tapahdu varsinkaan alussa. Jossain kohtaa myöhemmin sitten lävähtää vasta selvästi tummemmaksi ja näkee eron paremmin kun on useampia päiviä testaamatta.
Laitoin sulle viestiä koskien fb ryhmää.Voi kurjuus, halaus sinne
Hei,Täällä tänään rv 6+0. Oireet edelleen aika samanlaisia kuin viikko sitten, paitsi päänsärkyä on ehkä ollut enemmän. Ekassa raskaudessa pahoinvointi alkoi pahentua näihin aikoihin. Saa nähdä, miten tällä kertaa käy.
Onko täällä muita, jotka edelleen imettää tai joilla on kokemusta imetyksestä raskauden aikana? Haluaisin vielä jatkaa esikoisen imetystä, mutta vähän mietityttää, miten raskaus vaikuttaa maidon määrään.
Mä tein kaks päivää ennen oletettavia menkkoja eka iltapäivällä normi viivatestin ja kun siihen tuli hailakka haamu, tein samana iltana viikkonäytöllisen digin ja se sanoi raskaana 1-2. Viivatestin haamu oli niin hailakka, ettei mies nähny viivaaHmm, mulla on edelleen testissä vain hädin tuskin havaittava haamu. Menkat nyt 2pvä myöhässä. Muistaakseni esikoisesta tuli tässä vaiheessa ihan selkeä viiva. Ootteko muut kokeilleet digitestiä siinä vaiheessa, kun normi testissä näkyy vain haamu?
Joo mä aloitin testaamisen myös siinä pari päivää ennen menkkoja. Ensin huomasin roskishaamun kuus tuntia testaamisen jälkeen (saatto siis tulla aiemmin, siirsin testin vessasta roskikseen tuolloin ja huomasin haamun). Sen jälkeen tuli kahtena päivänä "roskishaamu" heti testiajan jälkeen ja nyt näitä testiajalla tulleita tosi haaleita haamuja. Vähän kuitenkin toivoin, että olisi vahvistunut jo paremmin nähtäväksi. Joka aamu oon testaillut. Täytyy varmaan malttaa odottaa pari päivää ja hakea sitten vielä digi.Mä tein kaks päivää ennen oletettavia menkkoja eka iltapäivällä normi viivatestin ja kun siihen tuli hailakka haamu, tein samana iltana viikkonäytöllisen digin ja se sanoi raskaana 1-2. Viivatestin haamu oli niin hailakka, ettei mies nähny viivaa