Elokuiset2021

5+0 viikkojen vaihto tänään. Hätäilin digin kanssa toiveissa saada +3 viikot jo nyt, mut vielä 2-3 näytti :( Jos ei ois ollut mies lähdössä työreissuun tänään, niin oisin vielä lykännyt testausta myöhemmäksi. Nyt vaan ois ollut niin kiva saada varmistusta raskauden etenemiseen ennen sen lähtöä. Mua kans kiinnostais, mitä joku muukin kyseli, et millon ootte saanut +3 testattua? :)

Muuten oloissa on täällä selkeetä muutosta. Tissit alkaa olla aika järkky kipeät ja väsyttää paljon enemmän. Pahoinvointia/etovaa oloa lähes aina jos edeltävästä ruokailusta on kulunut >3h. Tää pahoinvointi juttu on uutta ja toivottavasti enteilee hyvää, sillä keskenmenneessä ei pahoinvointeja ollut lainkaan. Mulla myös on tuota, että sykkeet korkealla, ANS-tila näyttää lähes aina punaista, joka mulle on aika epätavallista normaalisti. Oon kyllä huomannut et päiväsykkeetkin paukuttaa aika korkeella ja hengästyy paljon herkemmin. En olis uskonut, että näin nopeesti vaikuttaa, mut kai se on uskottava kun tää oireilu on toistuvaa.

Joulusta ja perheille kertomisista olikin jo aikaisemmin keskustelua. Itse en millään haluaisi vielä näin aikaisessa vaiheessa kertoa, etenkään anoppilassa :D onko kukaan keksinyt mitään suunnitelmaa, millä pystyisi joulupöydässä kiellettyjen herkkujen keskellä pitämään asiaa mitenkään salassa? Jotenkin tiedän itsekin, että mahdotonta taitaa olla, mutta jos joku olisi keksinyt hyvän suunnitelman :D

Hieno homma toi fb-ryhmä! Voisin harkita sinne liittymistä myöhemmin. Mulla kun on myös aika varovaiset fiilikset vielä tässä vaiheessa ja kirjoittelen ainakin tässä alkutaipaleella mieluummin tänne palstalle.
 
Jokohan uskaltaisi kurkistella tänne :eek: Lauantaina plussasin. Tänään vasta 4+0. Olen iloinen plussasta, niin mahtava yllätys että ekasta tärppäsi mutta en vielä uskalla edes ajatella vauvan tulevan kun keskenmeno pelottaa. Mutta eihän tässä auta kuin yrittää iloita

Pienimmäinen meillä 11kk niin kiva suht pieni ikäero tulisi mikäli kaikki menisi hyvin. On tämä kyllä niin jännää taas :D

En tosiaankaan voi kenenkään kanssa jakaa tätä plussauutista niin täällähän siitä olisi hyvä höpötellä :)

saraheinä 4+0
 
5+0 viikkojen vaihto tänään. Hätäilin digin kanssa toiveissa saada +3 viikot jo nyt, mut vielä 2-3 näytti Jos ei ois ollut mies lähdössä työreissuun tänään, niin oisin vielä lykännyt testausta myöhemmäksi. Nyt vaan ois ollut niin kiva saada varmistusta raskauden etenemiseen ennen sen lähtöä. Mua kans kiinnostais, mitä joku muukin kyseli, et millon ootte saanut +3 testattua?

Muuten oloissa on täällä selkeetä muutosta. Tissit alkaa olla aika järkky kipeät ja väsyttää paljon enemmän. Pahoinvointia/etovaa oloa lähes aina jos edeltävästä ruokailusta on kulunut >3h. Tää pahoinvointi juttu on uutta ja toivottavasti enteilee hyvää, sillä keskenmenneessä ei pahoinvointeja ollut lainkaan. Mulla myös on tuota, että sykkeet korkealla, ANS-tila näyttää lähes aina punaista, joka mulle on aika epätavallista normaalisti. Oon kyllä huomannut et päiväsykkeetkin paukuttaa aika korkeella ja hengästyy paljon herkemmin. En olis uskonut, että näin nopeesti vaikuttaa, mut kai se on uskottava kun tää oireilu on toistuvaa.

Joulusta ja perheille kertomisista olikin jo aikaisemmin keskustelua. Itse en millään haluaisi vielä näin aikaisessa vaiheessa kertoa, etenkään anoppilassa onko kukaan keksinyt mitään suunnitelmaa, millä pystyisi joulupöydässä kiellettyjen herkkujen keskellä pitämään asiaa mitenkään salassa? Jotenkin tiedän itsekin, että mahdotonta taitaa olla, mutta jos joku olisi keksinyt hyvän suunnitelman

Hieno homma toi fb-ryhmä! Voisin harkita sinne liittymistä myöhemmin. Mulla kun on myös aika varovaiset fiilikset vielä tässä vaiheessa ja kirjoittelen ainakin tässä alkutaipaleella mieluummin tänne palstalle.
Minä tuosta cb testituloksesta kyselin ja teinkin ite sen eilen. Eilen oli oman laskun mukaan 5+1 ja neuvolan laskun mukaan 4+6. Halusin testata tuolla vähän sitä että oonko ite taas oikeassa millä viikoilla meen ku oma kierto on vaan keskimäärin 26 päivää ja neuvola laskee aina sen 28 päivän mukaan. Esikoista odottaessa sain viikolla 5+2 tuloksen 3+. Mutta siinä voi olla nii paljo eroja mitkä viikot se tässä vaiheessa näyttää, sinuna en olis huolissaan :) voi olla että se ois jo heti huomenna näyttänyt 3+.

Mä oon yrittäny noissa ruokien välttelyissä aina vähin äänin vaan olla ottamatta kiellettyjä herkkuja ja sitte jos joku utelee nii vaan sujuvasti valehdellu että söin jo, tai oon syöny sitä lähiaikoina liikaa :D mutta välillä varmasti paistaa naamasta joku mitä yrittää huijata :D vielä ei kauheesti oo tarvinu ketään vedättää.

Täällä vainoharhaisuus nostaa päätään ku se lieväkin pahoinvointi on vähentyny. Raastavaa kyllä odotella sitä varhaisultra-aikaa, vieläkään se ei oo tullu.
 
Minä myös olisin vaan vähin äänin pokkana ja söisin sitä mitä pystyy. Ja vastaisin just kans noin että "joo, maistoin jo" tms :D loppujen lopuksi ei kukaan välttämättä huomaa (tai näin uskottelen itselleni esim. työpaikan jouluruokailun suhteen...).

Mulla on kyllä ajoittain niin normaali olo, että en vaan voi uskoa, että oisin oikeasti raskaana. Turvottaa kyllä ihan järkyttävän paljon. Sen lisäksi on kyllä kova nälkä usein ja hajuasti herkillä ja rinnat arat. Mutta muuten kyllä olo on niiiin normaali.
 
Tervetuloa uudet ja onnittelut plussista❤
Kiva saada tänne lisää porukkaa, jospa keskustelu tästä pikkuhiljaa yltyisi!
Täällä mahakivut ja rintojen arkuus on hieman helpottaneet, mutta jatkuva nälkä ja alamahan turvotus jatkuu.. kuten joku muukin täällä mainitsi tuntevansa olonsa ”tosi normaaliksi”, täällä sama, välillä mietityttää vieläkin että onkohan sitä vaan kuvitellut kaiken.. parina aamuna oon tehnyt vielä testejä, ja kirkuvan punaisia viivoja kyllä antaa, että kait tuolla kyydissä jotain on...
reilun viikon päästä jo varhaisultra, olisin ottanut myöhemmäksi, mutta ei ollut aikoja..toivotaan että silloin saatais selvyys ja kaikki olisi hyvin❤ Mitä muiden viikkoon kuuluu?
 
vierailija
Sitä mietin, että miksi noin usein teette testejä? Eihän se viivan väri kerro mitään. Mulla kolme ekaa raskautta näytti haaleaa, kaksi meni kesken ja yksi syntyi. Neljäs ja nyt tämä viides värjäytyneet heti. Kaksi lasta siis on ennestään, saa nähdä miten tämän kanssa käy. Mutta kaksi viivaa on aina plussa, oli se toinen kuinka haalea tahansa. Siinähän menee kuitenkin se pari viikkoa vuosin jälkeen ennen kuin raskaustesti näyttäisi taas negatiivista.
 
Sitä mietin, että miksi noin usein teette testejä? Eihän se viivan väri kerro mitään. Mulla kolme ekaa raskautta näytti haaleaa, kaksi meni kesken ja yksi syntyi. Neljäs ja nyt tämä viides värjäytyneet heti. Kaksi lasta siis on ennestään, saa nähdä miten tämän kanssa käy. Mutta kaksi viivaa on aina plussa, oli se toinen kuinka haalea tahansa. Siinähän menee kuitenkin se pari viikkoa vuosin jälkeen ennen kuin raskaustesti näyttäisi taas negatiivista.
Mä tein kaksi testiä, kun testejäkin oli se kaksi. Mitä sitä toista jemmailemaan kaappeihin. Ekan testauksen tein malttamattomuuttani varhain ja viiva just ja just erottui. Pari päivää myöhemmin oli vahvistunut. Eli kaiken järjen mukaan on tapahtunut muutakin kuin hipaistu kohdun seinää. Vuosi sitten vastaavassa tilanteessa viiva ei vahvistunut vaan hädin tuskin erottui seuraavankaan testin aikana. Se alkio myös tuli kolme päivää myöhemmin verisesti ulos. Eipä tuossa kai sen kummempaa logiikkaa omlla kohdalla.
 
Sitä mietin, että miksi noin usein teette testejä? Eihän se viivan väri kerro mitään. Mulla kolme ekaa raskautta näytti haaleaa, kaksi meni kesken ja yksi syntyi. Neljäs ja nyt tämä viides värjäytyneet heti. Kaksi lasta siis on ennestään, saa nähdä miten tämän kanssa käy. Mutta kaksi viivaa on aina plussa, oli se toinen kuinka haalea tahansa. Siinähän menee kuitenkin se pari viikkoa vuosin jälkeen ennen kuin raskaustesti näyttäisi taas negatiivista.
Niin, mikäänhän ei ole varmaa ennenkuin vauva on oikeasti siinä sylissä hyvinvoivana. Mutta, eiköhän se silti ole jokaisen oma asia, kuinka paljon tai montako testiä alkuraskaudessa tekee, jos se rauhoittaa mieltä sillä hetkellä, niin suotakoon se jokaiselle. :giggle:
 
Täällä tänään rv 6+0. Oireet edelleen aika samanlaisia kuin viikko sitten, paitsi päänsärkyä on ehkä ollut enemmän. Ekassa raskaudessa pahoinvointi alkoi pahentua näihin aikoihin. Saa nähdä, miten tällä kertaa käy.

Onko täällä muita, jotka edelleen imettää tai joilla on kokemusta imetyksestä raskauden aikana? Haluaisin vielä jatkaa esikoisen imetystä, mutta vähän mietityttää, miten raskaus vaikuttaa maidon määrään.
 
Täällä tänään rv 6+0. Oireet edelleen aika samanlaisia kuin viikko sitten, paitsi päänsärkyä on ehkä ollut enemmän. Ekassa raskaudessa pahoinvointi alkoi pahentua näihin aikoihin. Saa nähdä, miten tällä kertaa käy.

Onko täällä muita, jotka edelleen imettää tai joilla on kokemusta imetyksestä raskauden aikana? Haluaisin vielä jatkaa esikoisen imetystä, mutta vähän mietityttää, miten raskaus vaikuttaa maidon määrään.
Mä imetän. Kovasti toivon, että voisin jatkaa ainakin hetken vielä :)

Oireista... Mulla on ollut jonkin verran menkkamaista juilintaa ovulaatiosta lähtien ja olinkin varman varma, ettei plussaa tule. Viimeisen viikon aikana on sitten alkanut väsyttää, paleltaa ja hikoiluttaa tavallista enemmän.

Mietin, että olisko meidän pitänyt tehdä 1.-sivulle lista meistä odottajista? Siinä voisi olla esim. nimimerkki, monesko lapsi kyseessä ja laskettu aika :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: talvilintu
Sitä mietin, että miksi noin usein teette testejä? Eihän se viivan väri kerro mitään. Mulla kolme ekaa raskautta näytti haaleaa, kaksi meni kesken ja yksi syntyi. Neljäs ja nyt tämä viides värjäytyneet heti. Kaksi lasta siis on ennestään, saa nähdä miten tämän kanssa käy. Mutta kaksi viivaa on aina plussa, oli se toinen kuinka haalea tahansa. Siinähän menee kuitenkin se pari viikkoa vuosin jälkeen ennen kuin raskaustesti näyttäisi taas negatiivista.
Itse olen tehnyt keskenmenon ja kemiallisen raskauden pelossa enemmän testejä. Ja viikkonäytöllisiä jotta tiedän että raskaus etenee ainakin testien mukaan. Eihän ne paljoa todista mutta antaa itelle jonkulaisen mielenrauhan varhaisultraa odotellessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Freesiasi ja Antzu
Mä imetän. Kovasti toivon, että voisin jatkaa ainakin hetken vielä

Oireista... Mulla on ollut jonkin verran menkkamaista juilintaa ovulaatiosta lähtien ja olinkin varman varma, ettei plussaa tule. Viimeisen viikon aikana on sitten alkanut väsyttää, paleltaa ja hikoiluttaa tavallista enemmän.

Mietin, että olisko meidän pitänyt tehdä 1.-sivulle lista meistä odottajista? Siinä voisi olla esim. nimimerkki, monesko lapsi kyseessä ja laskettu aika
Lista kuulostaa hyvältä, siinähän vois olla lisäksi vaikka synnytyssairaala, näin oli esikoisen ryhmässäkin :)
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
Lista kuulostaa hyvälle niin pysyy perillä ketä kaikkia meitä täällä on :giggle:

Ja onnea myös muille :love:

Itse olen tykännyt katsoa testeistä kun viiva vahvistuu, vai vahvistuuko. Huvin vuoksikin kait, onhan se ihanaa nähdä kun se viiva siihen vieläkin piirtyy Nyt mulla ei kyllä tällä kertaa ollut kuin kaksi testiä... mutta tilasin jo lisää, ne on vaan jääneet postiin jumiin kun on niin ruuhkaa:LOL:

Mitään oireita ei kyllä ole. Yleensä joskus viikoilla 5+-6+ on alkanut pahoinvointi ja oksentaminen mikäli kaikki hyvin sujuu. Kestääkin sitten loppuun saakka:sick:

saraheinä 4+1
 
Tervetuloa uudet ja onnittelut plussista
Kiva saada tänne lisää porukkaa, jospa keskustelu tästä pikkuhiljaa yltyisi!
Täällä mahakivut ja rintojen arkuus on hieman helpottaneet, mutta jatkuva nälkä ja alamahan turvotus jatkuu.. kuten joku muukin täällä mainitsi tuntevansa olonsa ”tosi normaaliksi”, täällä sama, välillä mietityttää vieläkin että onkohan sitä vaan kuvitellut kaiken.. parina aamuna oon tehnyt vielä testejä, ja kirkuvan punaisia viivoja kyllä antaa, että kait tuolla kyydissä jotain on...
reilun viikon päästä jo varhaisultra, olisin ottanut myöhemmäksi, mutta ei ollut aikoja..toivotaan että silloin saatais selvyys ja kaikki olisi hyvin Mitä muiden viikkoon kuuluu?
Mä voisin kuvailla oloani just näin, ja minä oonkin tainnut aiemminkin päivitellä normaalia oloa. Just tänään töistä kotiin ajaessani mietin, että en kyllä usko ennenku ultrassa nään, ku olo on niin normaali. Jos nyt pitäis yksi arvaus heittää raskauden tilasta, ni arvaisin, että tää on tuulimuna. Ultran vajaa kaksi viikkoa onneksi :)

Mulla kans mahan ja rintojen kipuilu on helpottanut ja tällä hetkellä käytännössä ainoat oireet on nälkä ja mahan turvotus ja herkempi hajuaisti. Ja musta tuntuu, että oisin ollut jo ikuisuuden raskaana
 
  • Tykkää
Reactions: Mereni
Tulin tänne vaikka ihan ihan alussa ollaan vielä. Tänään dpo 11 ja haalea plussa pregillä... Elämäni 4. plussa ja yksi lapsi 11/19 saatu syliin 1. raskaus päättyi kkm 9/18, 2. synnytykseen n ja 3. syksyllä kemiallinen. Saas nähdä mikä on tämän "kohtalo". Olo on hiukan turta jo siksikin, että tämän kierron jälkeen piti käydä laittamassa kieruukka Kesäkuusta lähtien ollaan menty tjottailulla ja nyt päätettiin että siirretään myöhemmälle ... Noh eipä näitä itse aina päätetä ja toki toivotaan, että tämä syliin saadaan vaikka tokihan pieni ikä ero jännittää.
Varhaisultraan mennään ennen uutta vuotta, koska tuo kkm todettiin myös ennen varsinaista ultraa, olisi ollut hirveää jos olisi todettu vasta 1. virallisessa ultrassa.

Mites muilla, onko tulossa millaisia ikäeroja jos on jo lapsia ?

Oireista : mulla ei missään raskaudessa oo ollut väsymystä lukuun ottamatta oireita. Keskenmenneessä ei ollut vuotoja, onnistuneessa oli. Eli oikein mistään ei voi mun kohdalla päätellä mitään:rolleyes:
 
Tulin tänne vaikka ihan ihan alussa ollaan vielä. Tänään dpo 11 ja haalea plussa pregillä... Elämäni 4. plussa ja yksi lapsi 11/19 saatu syliin 1. raskaus päättyi kkm 9/18, 2. synnytykseen n ja 3. syksyllä kemiallinen. Saas nähdä mikä on tämän "kohtalo". Olo on hiukan turta jo siksikin, että tämän kierron jälkeen piti käydä laittamassa kieruukka Kesäkuusta lähtien ollaan menty tjottailulla ja nyt päätettiin että siirretään myöhemmälle ... Noh eipä näitä itse aina päätetä ja toki toivotaan, että tämä syliin saadaan vaikka tokihan pieni ikä ero jännittää.
Varhaisultraan mennään ennen uutta vuotta, koska tuo kkm todettiin myös ennen varsinaista ultraa, olisi ollut hirveää jos olisi todettu vasta 1. virallisessa ultrassa.

Mites muilla, onko tulossa millaisia ikäeroja jos on jo lapsia ?

Oireista : mulla ei missään raskaudessa oo ollut väsymystä lukuun ottamatta oireita. Keskenmenneessä ei ollut vuotoja, onnistuneessa oli. Eli oikein mistään ei voi mun kohdalla päätellä mitään
Voi, teillä on kyllä aika monta surua ollut matkalla :( <3 olen pahoillani, että olette joutuneet kokemaan noin monta vastoinkäymistä.

Meillä tämä on siis kolmas, ja kaksi aiempaa ovat vauvan mahdollisesti syntyessä 8- ja 6-vuotiaat, eli ikäero nyt vauvaan on isohko. Isommat lapset ovat ikäeroltaan 1 v 9 kk ja oli minusta ihan mahtava ikäero, vaikka alku olikin kieltämättä rankkaa. Lapsista on ollut seuraa toisilleen, ja ovat jo vuosia olleet kuin paita ja peppu <3
 
Voi, teillä on kyllä aika monta surua ollut matkalla <3 olen pahoillani, että olette joutuneet kokemaan noin monta vastoinkäymistä.

Meillä tämä on siis kolmas, ja kaksi aiempaa ovat vauvan mahdollisesti syntyessä 8- ja 6-vuotiaat, eli ikäero nyt vauvaan on isohko. Isommat lapset ovat ikäeroltaan 1 v 9 kk ja oli minusta ihan mahtava ikäero, vaikka alku olikin kieltämättä rankkaa. Lapsista on ollut seuraa toisilleen, ja ovat jo vuosia olleet kuin paita ja peppu <3

Kieltämättä raskauteen liittyvät asiat ja tuntemukset ovat itselle olleet enemmän negatiivisia kuin positiivisia. Onneksi esikoisen raskaus sujui muuten hyvin, vaikka tokihan henkisesti oli välillä melko rankkaa. Hän myös syntyi harmaana ja hiljaisena, ne olivat kyllä elämäni pisimmät sekunnit. Onneksi melko pian sitten kuului hyvä rääkäisy ja nyt on jo 1v touhottaja <3 Kyllä sitä on miettinyt, että jos tämäkin menee kesken niin jaksaako sitä enää yrittää. Mutta toisaalta synnytys oli niin ihana kokemus ja sisarukset suuri rikkaus niin ajattelen kaiken olevan sen arvoista kuitenkin. Onneksi tämä raskaus näillä näkymin menisi hiukan nopeammin kuin ennen kun on opiskelut ja tuo pieni pitämässä kiireellisenä . Ja tuota olen itsekkin miettinyt, että vaikka alku varmasti on tiukkaa niin muutaman vuoden päästä heistä on varmasti paljon seuraa toisilleen ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Poppana_
Tulin tänne vaikka ihan ihan alussa ollaan vielä. Tänään dpo 11 ja haalea plussa pregillä... Elämäni 4. plussa ja yksi lapsi 11/19 saatu syliin 1. raskaus päättyi kkm 9/18, 2. synnytykseen n ja 3. syksyllä kemiallinen. Saas nähdä mikä on tämän "kohtalo". Olo on hiukan turta jo siksikin, että tämän kierron jälkeen piti käydä laittamassa kieruukka Kesäkuusta lähtien ollaan menty tjottailulla ja nyt päätettiin että siirretään myöhemmälle ... Noh eipä näitä itse aina päätetä ja toki toivotaan, että tämä syliin saadaan vaikka tokihan pieni ikä ero jännittää.
Varhaisultraan mennään ennen uutta vuotta, koska tuo kkm todettiin myös ennen varsinaista ultraa, olisi ollut hirveää jos olisi todettu vasta 1. virallisessa ultrassa.

Mites muilla, onko tulossa millaisia ikäeroja jos on jo lapsia ?

Oireista : mulla ei missään raskaudessa oo ollut väsymystä lukuun ottamatta oireita. Keskenmenneessä ei ollut vuotoja, onnistuneessa oli. Eli oikein mistään ei voi mun kohdalla päätellä mitään
Oon pahoillani, mitä ootte joutuneet kokemaan. Moista surua ei toivoisi kenenkään kohdalle. Nyt kaikkea hyvää teille tähän raskauteen ❤

Tämä elokuinen olisi meille kolmas. Ennestään löytyy -17 ja -19 syntyneet :)
 
Oon pahoillani, mitä ootte joutuneet kokemaan. Moista surua ei toivoisi kenenkään kohdalle. Nyt kaikkea hyvää teille tähän raskauteen

Tämä elokuinen olisi meille kolmas. Ennestään löytyy -17 ja -19 syntyneet
kiitos kovasti ❤ Aamulla olin ihan varma että menkat alkaa mutta ei ny vielä ainakaan. Ehkä hitusen vahvempi testi oli aamulla, mutta haalea toki edelleen. Jos malttaisi lauantaihin testaamatta, mutta saa nähdäo_O:D:D
 
  • Tykkää
Reactions: Faluna ja lillium
Hei kaikille!

Mulla on ollu epäileväinen tunne tämän raskauden suhteen ja tänään aamulla sitten alkoikin vuoto. Kivut tuntuu voimistuvan, joten kesken menee.

Juttelemme face-ryhmän jatkosta, jos joku ottaisi sen ylläpidettäväksi. Saatte toki tehdä uudenkin, jos kukaan ei halua tuota ryhmää jatkaa.

Toivon teille kaikille ihanaa raskausaikaa ja suloisia elokuisia syliin. ❤
 
Hei kaikille!

Mulla on ollu epäileväinen tunne tämän raskauden suhteen ja tänään aamulla sitten alkoikin vuoto. Kivut tuntuu voimistuvan, joten kesken menee.

Juttelemme face-ryhmän jatkosta, jos joku ottaisi sen ylläpidettäväksi. Saatte toki tehdä uudenkin, jos kukaan ei halua tuota ryhmää jatkaa.

Toivon teille kaikille ihanaa raskausaikaa ja suloisia elokuisia syliin.

Olen pahoillani <3 se on jännä, miten sen useasti äiti aistii kun asiat ei ole hyvin... itsekin kkm kohdalla tiesin plussasta alkaen, että kesken menee...
Oliko olemassa siis toinenkin face-ryhmä kun tuommoinen mikä löytyi jo facesta, jäseniä n. 150 ? Mikäli joku pienempi on niin olisin siitä kyllä kiinnostunut.
 
Hei kaikille!

Mulla on ollu epäileväinen tunne tämän raskauden suhteen ja tänään aamulla sitten alkoikin vuoto. Kivut tuntuu voimistuvan, joten kesken menee.

Juttelemme face-ryhmän jatkosta, jos joku ottaisi sen ylläpidettäväksi. Saatte toki tehdä uudenkin, jos kukaan ei halua tuota ryhmää jatkaa.

Toivon teille kaikille ihanaa raskausaikaa ja suloisia elokuisia syliin.
voi ei, olen tosi pahoillani❤ Voimia ❤
 
Olen pahoillani <3 se on jännä, miten sen useasti äiti aistii kun asiat ei ole hyvin... itsekin kkm kohdalla tiesin plussasta alkaen, että kesken menee...
Oliko olemassa siis toinenkin face-ryhmä kun tuommoinen mikä löytyi jo facesta, jäseniä n. 150 ? Mikäli joku pienempi on niin olisin siitä kyllä kiinnostunut.
Kiitos <3
Joo ehdin tehdä ryhmän, johon tarkoitus ottaa tältä palstalta porukkaa ja pitää pienenä. Jossain vaiheessa sulkea uusilta tulijoilta. Ilmoittelen sen jatkosta sitten kun tiedän, että mitä sille tapahtuu.
 

Yhteistyössä