ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

Elomussukkaa odottavat





1.8
Niiu......................1. lapsi.....................26v.................LS
-Silppu-.................2. lapsi................................................
hopestar................3. lapsi................................................
Niinu......................1. lapsi....................24v................KYS
JeNski91.................1. lapsi....................21v...............OYS

2.8
Regalo...................1. lapsi...................29v..................KYS
Emmi4..................3.lapsi.....................23v..................KHKS
Epa88.....................2. lapsi...................24v..................TYKS
Satiu........................1. lapsi..............................................

3.8
Niinuliini_..............4. lapsi.....................25v.................MKS

4.8
surtiK............2. lapsi.........................33v.....................KYS
hellokitty-.......2. lapsi.........................25v....................KYS

5.8
Kemai....................3. lapsi...................25v................TYKS
jeennaa..........................................................................
Taru81....................1. lapsi...................31v....................................

7.8
Ensimmänen..........1. lapsi.....................28v..............OYS
Kista.....................2. lapsi ....................22v...............KHKS
pamsku.................1. lapsi....................22v................EKKS

8.8
sinnamon..............1. lapsi...................27v........................
Avaruuskissa.........3. lapsi....................34v................Jorvi

11.8
huiskishaiskis.........5. lapsi..................34v...........................

 
Viimeksi muokattu:
JES! Tätä olen odottanut! :D En itse ehtisi ketjua emännöimään, joten innolla olen odotellut kuka elokuiset korkkaa!

Plussasin Ninuliinin tavoin viime perjantaina, LA olisi myös 1.8. :) Viikkoja nyt 4+5.
 
Mä plussasin 22.11. kp24/25 ja nyt näyttäs olevan viikot 4+2, laskettu aika 3.8.2013 :) Esikoista myös odotellaan täällä. Oviksen jälkeen mulla oli varsinkin öisin etova olo ja heräsinkin siihe joinaki iltoina. Ruokahalu on kasvanu, nytki olis nälkä ja syödä vois vaikka kuinka paljon. Etovaa oloa on pikkuhiljaa tullu, mutta hyvin vähän.
 
Soittelin puolen päivän jälkeen neuvolaan ja numeroon vastas sairaanhoitajaopiskelija. Jostain syystä opiskelija ei päässy tietokoneelle ja kysyi sopiiko jos neuvolasairaanhoitaja soittaa mulle hetken päästä. Siitä on nyt jo yli kaks tuntia... Jos eivät soita takaisin tänään, niin pitää yrittää soittaa sinne huomenna uudelleen.
 
Täällä tultais mukaan kanssa...
lauantaina plussattu ja L.a todennäkösesti 1.8 eli 4+4 laskujeni mukaan. Hassusti Vauvan laskuri antoi 3 L.A. ajankohtaa (1.2.3./8). Meillä on takana 10 yk ja kyllä tätä on odotettukin!!! Mulla on teininä saadut kaksoset, he nyt teinejä, joten tämä on eka mulle ja miehelleni. Olemme aivan innoissamme. Mulla oli paljon kaikenmoisia oireita oviksen jälkeen, kuten; painontunne mahalla, poreilua ja nippailua, nälkä muttei safka pudonnu, palelu/hikoilu-rumba, näppylöitä naamassa, pissallajuoksua...mutta ihmeellisesti testin jälkeen ne on huomattavasti lieventyneet/poistuneet, paitsi näpyt ja masuoireilut. Toivottavasti masulaisella olis hyvät tarrasukat!!!:heart:
Ihanaa kun joku jaksaa alkaa pinoamaan ryhmää, kiitos siitä :flower:
Tsemppiä vaan kaikille...
 
Noniin. Eka viesti muokattu :) Jos laitatte ikänne,synnytyssairaalan ja monesko lapsi tulossa,niin lisäilen ne tuonne kun ehdin. Minä soitin tänään neuvolaan ja varasin ajan, 2.1 on miulla aika. Koitin myös nt-ultaa jo varata,koska täällä ultra-ajat on kiven alla ja pitäis saada töistäkin vapaaksi se päivä,joten ajoissa tiedettävä :)

Mulla kun on jo neljäs tulossa niin tuntuu että maha on saman kokoinen kun puolessa välissä raskautta..vissiin vähän turvotusta :D Huono olokaan ei ole vielä tänne löytänyt,muista raskauksista oon oksentanu puoleen väliin asti :D

Millä te muuten laskitte lasketun ajan? Mulle vau.fi laskuri näytti ton 1.8 ja se ihmetyttää kummastuttaa kun mulla viikkoja vasta 4+3 :eek:

Niinuliini_ ja tiitiäinen 4+3
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon 25v., kolmas lapsi tulossa ja synnytyssairaala on TYKS.

Mäkin soitin neuvolaan tänään, eka neuvola on 17.12. :)

Ja laskin lasketun ajan kans Vau:n laskurilla. Masu tulee varmasti aikaisin näkyviin, kun oon tosi hoikka ja kaksi raskautta jo takana. Katsoin just kakkosen raskauskuvia ja n.rv 10 näkyi jo söpö pikkumasu. Haluttais raskaus pitää salaisuutena ekaan ultraan asti mut saas nähdä pysyykö, viimeks miehen sukulaiset tajus, et oon raskaana kun kieltäydyin kahvista :D oon muutenkin miettinyt, et miten sukulaiset reagoi kolmanteen raskauteen..onko se heille ns.järkytys, että "taasko teille tulee vauva??"
 
Minäkii!!! LA ois 4.8.13 ja 2. lapsi ja KYS ois sairaala, ikää mulla 33 (keväällä sit 34).
Oon aiemmin ollut näissä ketjuissa 2011 helmikuisissa, nikillä Kitrus, mutta jostain syystä en pääse kirjautumaan sillä, niin oon sitten luovasti surtiK :D
Ikäeroa tulee muksuille 2,5v, mikä on mun mielestä aika optimi. Siis jos tää vaan pysyy kyydissä, heinäkuussa mulle tuli varhainen km. Mut nyt on kyllä niin kipee maha, että jotain tuolla on tapahduttava :)

Heippa vaan kaikille muille ja onnea plussasta!
 
Mun kohdalle voi lisätä 29 v., ensimmäinen lapsi ja sairaalana KYS.
Mun kohdalla kyllä kaikki laskurit näyttää kiltisti samaa laskettua aikaa, jännä sitten aikanaan nähdä onko neuvolantäti samaa mieltä :D
Muutenkin kyllä olo on kuin Liisalla Ihmemaassa, kaikki on niin uutta ja outoa ja ihanaa :heart: Pahoinvointia ei oo onneksi vielä ollut, tosi väsynyt oon kyllä koko ajan ja varsinkin iltaisin paleltaa. Kolmivuorotyö ei ainakaan helpota väsymystä.
 
Kista...................2. ....................22v.........KHKS
laskettu aika olis sit 7.8


Onnea kaikille tasapuolisesti! :flower: Kysyin tänää neuvolantädiltä vauvakerhossa et koska voi soittaa ja varata aikaa niin 7 viikolla sit :) vai ymmärrettiinköhän toisiamme? :D vau:n laskuri antaa tommosen lasketun ajan, saa sit nähdä mitä mieltä neuvolatäti on aikanaan.

oireita ei oo juurikaan ja tuntuu hurjalta ajatella et on raskaana, ei oo mahtunu vielä tajuntaankaan..
 
Ensimmänen (huom! Se on ihan oikeesti ilman sitä toista i-kirjainta ;)), 28v, tod. näk. OYS? Meillä on muutto suunnitteilla, toteutus vaan enää puuttuu.. :D

Ompa kivaa jotta meitä on jo näin paljon!! Ja vielä monta mahtuukin :)

Mulla on vähän sama kuin Kistalla, ei juuri oireita ja ei tahdo mahtua tajuntaankaan että olen raskaana. Hoin aamulla koko automatkan itsekseni ääneen: "Mä olen raskaana. Mä olen raskaana. Mä olen raskaana." Eri äänenpainoja, -voimakkuuksia ja tunnetiloja käyttäen... Tervepäinen ihminen :LOL:
 

Yhteistyössä