*ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

  • Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti
Tervetuloa Hattarat. Täällä on just kerhon perustus menossa :)

Mä en tajua tosta mitään, siis painoin varmaan viisi kertaa sitä "hae jäsenyyttä" eikä se reagoinu mitenkään.. Tuliko lönölle nyt viisi pyyntöä multa vai menikö joku pieleen? Miten sitä voikin olla näin hölömö?

Kikka89 samaa mieltä tosta tänne kirjoittelusta verrattuna fb:iin.
 
Tuolla FB puolella pystyy kirjoittaan miten pitkästi haluaa kun menee sinne keskustelu puolelle, missä on mm. Kuulumisa, Ristiäis/nimeämis juttuja jne.. Tai näin mä ainakin olen ymmärtänyt että sinne voi tarinoida miten pitkästi haluaa =)
 
Mietin tässä että ptäisikö meidän muidenkin laittaa eteenpäin sitä kerhon salasanaa ?
Voisi sitten lönö hyväksyä enemmän hakemuksia kerralla.
Laittaisi vaikka sitten tänne että kuka on saanut jo salasanan, vai sekottaako liikaa ??
Mä voisin nimittäin ainakin sitä salasanaa laittaa yv:llä kun itse sen jo tiedän.

Sanokaa mitä mieltä olette ??
 
Alkuperäinen kirjoittaja kikka89:
Mietin tässä että ptäisikö meidän muidenkin laittaa eteenpäin sitä kerhon salasanaa ?
Voisi sitten lönö hyväksyä enemmän hakemuksia kerralla.
Laittaisi vaikka sitten tänne että kuka on saanut jo salasanan, vai sekottaako liikaa ??
Mä voisin nimittäin ainakin sitä salasanaa laittaa yv:llä kun itse sen jo tiedän.

Sanokaa mitä mieltä olette ??
mun mielestä ainaki hyvä juttu. laita mulle.
 
Ja vielä yksi, joka tahtoisi mukaan joukkoon! Minäkin olen teidän juttuja "salaa" lueskellut jo jonkin aikaa, ja saanut hyviä vinkkejä vauvanhoitoon. Suljetussa ryhmässä uskaltaisin ehkä itsekin kirjoitella ;) . Eli jos kelpuutatte mukaan, niin laitatteko salasanan tulemaan!
 
Joo mä kanssa luulen että monille on kynnys siinä että täällä keskustelujen puolella kuka tahansa voi lukea.
Itse olen muutenkin sellainen ylisosiaalinen ihminen että vasta jälkeenpäin aina mietin.

Mutta siis tosiaan kiitos "idean äidille"
 

Yhteistyössä