Aaargh, olin kirjottanut pitkät pätkät mutta siirryin ed. sivulle niin tietenkin hävis :kieh: Noh, tyhmästä päästä kärsii jne
Eli siis, mulle ihan sama miten näiden pinojen kanssa tehdään, kun en näistä mitään kumminkaan tajua
Siis ei ole aiempaa kokemusta mikä olis käytännöllisempää ja mikä ei, nyt ei aika riitä perehtymäänkään... Ja JKL:sta ollaan, ei ole tullut vissiin mainittua. Nimeä en ole huudellut koska täällähän saattaa kuka tahansa käydä lueskelemassa, ei sillä että saattaahan tutut tunnistaa jo jutuistakin, mutta kuiteskin. Ei sillä ettenkö teille vois kertoa, vaan just kun ei tiedä ketä muita täällä käy.
Mitähän olin kommentoinut... Niin onkohan
Myntan porukka jo terveenä? Ja
Kikka89, ikävä kuullä flunssasta, kullostaa ihan possutaudilta. Oliko pikkusellakin yli 38 kuumetta? siinä tapauksessa tietty sairaalaan kun kuitenkin 3 kk vauva kyseessä, eli en ymmärrä mitä siellä olivat rutisseet. No, onneks olette tervehtyneet!
Syystonttu, meillä kans oli pojalla hirveet ähinät ja unihöpinät alkuvaiheessa jo laitoksella, mutta ne loppuui kun otin pojan viereen nukkumaan. Nyt pyörii levottomasti aina kun on nälkä ja sillon tiedän tarjota tissiä. Ja tosiaan, pulloa ei kunnolla enää meinaa ottaa, kun täysimetyksellä ollaan oltu yli kuukausi. Odotan innolla kiinteiden aloitusta, josko nää tiheät syönnit (1,5-2 h päivällä ) vähän pitenisi. Samoin välillä yöllä syö nykyään 1-2 h välein, joten tiiän,
maria-s, sen "ihanuuden". Toisaalta joka yö myös 3-4 pätkä onneks. Eli kade olen edelleen täysiä öitä nukkuville!! Niin ja yöasusta, meillä kokopotkari ja sen kanssa ei juurikaan tarttee peittoa, tosi herkästi yölläkin pukkaa hikeä...
Neydan, meillä myös melkoista kärsimättömyyttä havaittavissa: koko ajan pitäis olla liikkumassa tai vaihtamassa asentoa. Nykyään meillä ihan pop jatkuva jalkojen päällä oleminen ja ponnistelu, edes "istuminen" ei ole mistään kotoisin...Hah saapahan allit kyytiä
Meillä kans Gracon kaukalo ja siihen vielä justjajust menee. Hihnoja ollaan löysytelty ja vielä niissä on jonkinverran varaa. Ai joku "vauvatuki" kaukalossa on olemassa, ilmeisesti se irrotettava lärpykkä?!
No, se lähtee sitten seuraavaks.
Huh, onneks säästyin rintatulehdukselta saunan ja lypsämisen avulla! Taisi olla tiehyttukos ja jestas että teki kipeää :/ Ei tää imetys edelleenkään ihan ongelmatonta ole, vihlaisu siellä, toinen täällä...
Nyt kattomaan poikaa, joka nukkuu parvekkeella. Tsemppiä mammoille!
Layla ja marakatti (reilu 3kk)