syömisväleistä päivisin meillä syödään kyllä edelleen 2 tunnin välein ja viime yönä söi varmaan tunnin välein..Mua lkanut pelottaa,että toi rintamaito loppuu..
voiko se ehtyä tollai vaan vaik imettää kuten ennenkin?? Hermostuttaa ku meillä neuvola vast viikon päästä eikä kunnollista vaakaa,jolla punnita Laria. Sit olikse
PeeJii ku kirjoitti et tytöllä ripulia viikon jonku rokotuksen jälkeen,ni mä en enää muista koska Larilla ois ollu viimeks sellasta
keltasta maitokakkaa.. Larin vaipassa max 2 krt/vrk sellaista tummanruskeasta tummanvihreään vettä.Eli voiko sitä sanoa jo ripuliksi?Ripulin määritelmänä oli yhen tutkimusraportin mukaan se,et sitä vetistä kakkaa 4 krt/vrk.
Silti kaikesta huolimatta täällä menny hyvin nyt ku jätin maitotuotteet pois.Illat ollu rauhallisia!Eilenki sain kantaa Larin sänkyynsä puol yheksän aikaan ku nukahti syliin :heart: Tänään sama juttu.Nukahti tissille melkein siinä kaheksan jälestä :heart: Meillä sit herätään aamul 7-8 maissa.Mut sit ollaan hereillä molemmat se tunti ja mennään takas petiin nukkuun vielä tunti-ehkä parikin.
Syystonttu meillä kans sama,et Lari ei nukahda kotona päikyille millään,vaiks menee kitinäks, vaan pieni sinnittelee hereillä väkisin ja sit mä usein kannan pinnikseen ja sit nukahtaa sinne vartiks,korkeintaan puoleks tunniks.Kauheella itkulla aina herää sieltä :kieh: Ihan niinku pelkäis ku herää "yksin" sieltä hämärästä makkarista!No mikä ihme se on sit
Kenellä oli rakas
pappa menny? Hänelle kovasti haleja :hug: :hug:
Täälläkin kaivataan isovanhempia,joista ei mulla enää yksikään oo elossa..
Leivoin illalla elämäni eka kertaa
kakun !!
Se oli se mudcake,jonka reseptin sain Unikuulta (kiitti siitä =) ) Sopii siis tämmöselle maidottomalle,ku on tummasta suklaasta..
Ihmettelette varmaan et miks noin vanha ämmä ei oo ennen kakkua leiponu?No siks ku ei oo vaan kiinnostunu.
Mä oon ollu enempi leipien ja sämpylöiden leipoja ja lisäks en ennen oo paljon syöny tommosia kakkuja..vast tässä raskauden aikana aloin ja nyt sit enempi
Ihmeellistä minustakin!
Ai niin muuten meidän Lari kääntyillyt jo lattialla selältä mahalleen.. :heart: Ja meidän sängyssä kääntyy aina mahalleen ja parkuu sit siinä ja mä käännän takas selälleen tai kylelleen..
Ikävöin tänään muuten tota raskausaikaa..kattelin niitä masukuvia täältä koneelta..laitoin yhen FB:henkin.Oli muuten aika kovat turvotukset joka puolel ämmää niis viimisis kuvis
Hyv'ät yöt!En jaksa mitän nenäjuttuja kattella...