Musta tuntuu kanssa, että illat on alkanu rauhoittumaan. Ollaan nyt tarkotuksella valvotettu poikaa kuuden jälkeen, ja sit kun alkaa kitisemään ja turhautumaan niin alettu sit vaihtamaan yöpaitaa ja vaippaa, siinä taas hetkeksi virkistyy ja viihtyy hoitopöydällä jossa on mobile yllä. sit onkin taas hurahtanut sellainen vartti-puol tuntia ja sit tissiä ja silmät painuu kiinni...ihanaa. eilen tämä sessio loppu kello 19, poika heräsi klo.20, mutta pimeässä tissi suuhun ja sitten unet jatkuivat
ja voi, että oli ihanan rauhallinen ilta
tosin sitte yöllä söikin kahden tunnin välein, huoh, välillä on neljän viiden tunnin välit. Aamulla noustaan kasin aikaan yleensä.
Tänään oltiin äiti-vauva jumpassa, siellä on kiva käydä, ei se mitään ihmeellistä oo, mutta kiva nähdä samanikäisiä vauvoja ja äitejä. ja tulee hyvät päikkärit sen jälkeen
ja poika näyttää nauttivan kun on seuraa ja katseltavaa paljon, muut vauvat näyttävät kiinnostavilta, ja niillä on samoja heiluvia ulokkeita..
mitäs juttuja teidän vaavit jo osaa?
kääntyykö joku? meillä on ihan hilkulla, luulen että tällä viikolla mennään selältä mahalle. kädet on löytynyt ja ne tarttuu yhteen jatkuvasti nenän edessä ja sekös ärsyttää välillä..
onko joku jo nauranut? mä kuulin yks aamu kun poika unissaan nauroi hetken, se oli ihanan kuulosta :heart:
kuinka moni kestoilee? me kestoillaan päivisin, oon nyt ite tehny paljon vaippoja ja tilaillu kankaat netistä, hyvät kaavat kun on löytynyt, niin niitä vaippoja tehnyt useita. se on samalla mulle harrastus
öisin ollaan kertistelly, kun pissaa vielä niin paljon öisin, kun syö vielä niin usein, mut täytyy täs kokeilla taas joku yö kestoja ösinkin ja villahousuja tietty, ne imee sit sen mitä vaippa ei enää ime. ei vaan kauheen paksua pakettia pikku pyllyyn hennois laittaa, vaikka tuskin tuo olis moksiskaan. Kankaina käytän bambua ja tenceliä, sitte tietty kuivaliinoja ja jotain kivoja kuosikankaita. PUL-taskuvaipat on falskannu lahkeista unilla, ja päikkärit kuitenkin ottaa useasti vielä.
meillä muuten hyviä hankintoja on olleet kantoliina ja -pussi, turhakkeina ainakin maidonkerääjä ja toistaiseksi käyttämättä jääneet tuttipullot, tosin varmaan myöhemmin tulevat käyttöön. hyvä hankita on myös bodyn jatkopala, se helpottaa kestojen kanssa, menee edelleen pienet bodyt sillä, tosin hihat alkaa kohta olee liian lyhyitä, en tykkää pitää liian isoja roikkuvia bodyja, toi on kuitenkin niin hoikka poika, pituus vaan tulee vastaan 56cm bodyissa, niin jatkopala on hyvä.
joko on vaunut testattu lumessa? meillä tuli ensimmäinen harmi vastaan lumessa, kun pienet etupyörät lukkiutuivat kun lumi pakkautui lokasuojan ja pyörän väliin, pitää kattoo josko lokarit sais pois. oli ärsyttävä potkia niitä paakkuja irti..ota siinä nyt sitten päikkäreitä..
poitsu herää, palaillaan