Terveisiä neuvolasta! Lääkärineuvolaa odotellessa, neuvolan täti sanoi, että jos supistelee yhtään erilailla tai tuntuu, että supistelee normaalia enemmän, pitää varata aika tk:hon polille tai päivystykseen, että tiedetään sitten, onko supistuksista haittaa.. Mutta kivuttomat ja vain vattaa kovettavat supistukset ok.
Muuten kaikki arvot, pissat yms. ok, mutta hb oli laskenut 119, ei vielä lisärautaa, mutta käski syödä lihaa normaalisti.
Sokerirasituksesta kaikki arvot alle 5 (4,5 - 4,9 - 4,6), ja kätilö sanoi olevansa tyytyväinen noihin. Mulle ne ei sano mitään.
Kikka89 oon ollut myös yläkäyrillä, kolme viikkoa sitten kuulemma ylitsekin, ja nyt oli kasvanut 1cm. Joten yhtäkkiä kasvu olisikin melkein pysähtyny. Mutta kaikki vaikuttaa, asennot vauvalla yms. meillä nyt pää alaspäin, ja vielä vinossa. Älä vielä stressaa! Jos vain syöt kunnolla!
Onsiiskevät ihanat tatskat, ja ihana masu!
Tuollainen mainosmaha, mulla kun on vähän tuota läskiä alavattalla, niin maha näyttää ilman vaatteita ihan jonku vanhan miehen kaljamahalta.
Otan kans tatuoinnin vatsaan sitten, kun ei lapsia enää tehdä.
Outiko tuo 110cm ole varmaan edes mikään iso, en taida uskaltaa omaa vattanympärystä mitatakaan.. :ashamed:
Vilmav2 luin sun tekstin tuosta vieri-osaston remontista, mutta ajattelin, että onpa harmillista joillekin. Nyt vasta iski tajuntaan, että ei prkl.
Vähä hitaasti toimii hoksottimet. Ei ne mua ainakaan saa ennen sitä 3 päivää laitettua kotiin. Haluan oppia imettämään edes jonkin verran jo sairaalassa, ja se 3 päivääkin on kuitenki tärkeä vauvan kannalta (suurin osa "ongelmista" tulee esiin ekan 3 pv:n aikana). Tyypillistä, ja heinä-elo-syys on luvattu vielä hirveä määrä synnyttäviä mammoja SeKS:ille.
Ihanaa, huomenna vapaapäivä! Tulee tarpeeseen, juuri molemmat nukuttiin 2 tunnin päikkärit. Mies nukkui vielä pidempään. Tosi väsynyttä porukkaa, ja koiralla tietenkin olis virtaa vaikka mihin. Tulee paha mieli, kun se ei pääse kunnon lenkille, kun mustakaan ei ole enää lenkittäjäksi. Onneksi asutaan maalla, että koira saa olla irti ulkona.
Vaavitar + tintta, 27+4