EjaV iso :hug: , toivottavasti Helsingissä menee kaikki hyvin!
Pääsin itse vihdoin käymään ekassa neuvolassakin viime viikolla. Painoa oli tullut vajaa 2 kg lisää, mutta se oli kyllä odotettavissakin. Hb oli vain 114, joten rautakuuri alkoi jo nyt. Esikoista odottaessa oli ekassa neuvolassa 143, joten kuvittelin, että olis ollut samaa luokkaa. No, selvisi sitten yksi syy siihen, että olen niin älyttömän väsynyt koko ajan.
Neuvola lääkäri olis 4.2 ja siellä pitäisi olla ultra laitteet, että jospa pääsisi tuonne masuun oikein kurkistamaankin. Sen jälkeen vois alkaa kertoon pomolle asiasta. Mulla kun tuo masu alkaa jo pikku hiljaa näkymään, niin ei tarvis yrittää piilotella sitä niin kovasti
Esikoinen oli viikon kuumeessa, oli enterorokko?. Ei todellakaan mikään mukava tauti :kieh: Suu, ikenet ja huuliin tuli rakkoja, jotka varmasti oli tosi kipeitä. Kieltäytyi sitten käytännössä syömästä kokonaan ja oli koko ajan ihan itkuinen. Onneksi se ei voi tulla enää uudestaan, kun sen on sairastanut!
Ajattelin itse myös pitää kesäloman ennen äippälomaa, näin tein myös viimeksi. Luulisin, että jokainen saa itse päättää, että pitääkö ennen vai jälkeen äippäloman. Eikä ainakaan äippäloman aikana, sehän ei ole mahdollista. Tosi törkeää käytöstä pomolta tuollainen!!!
Sitten galluppeihin vastauksia:
Koulutukseltani olen insinööri ja töissä eräässä firmassa teknisenä asiantuntijana.
Meillä ollaan kihloissa, muttei olla edes varsinaisesti puhuttu naimisiin menemisestä. Alettiin seurustella 11/05, muutettiin yhteen 03/06, ensimmäinen lapsi syntyi 09/07. Nopeeta toimintaa siis täälläkin.
Minun puolelta äidin vanhemmat ovat molemmat vielä elossa, isän vanhemman molemmat kuolleet, mutta isän täti on minulle käytännössä kuin mummo.
Isän puolelta hänen isän äiti on elossa ja äidin molemmat vanhemmat elossa.