ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

EjaV: tosi kauniisti kerroit enkelipojistasi ja itkin kun luin tuon. En toivoisi kenellekkään tuollaista menetystä :( aivan kamalaa. Muistakaa surun keskellä pitää huolta toisistanne niin siitä saatte varmasti voimaa eteenpäin. Voin vain kuvitella teidän surun määrän :( voimahali
:hug:
 
Kimalle84: mullakin oli luottotiedot kuralla silloin kun otimme asuntolainan ja eikä se vaikuttanut mitenkään lainan saantiin. Takaajia meillä ei ole vaan meillä on garantia takuu. Ja laina meillä on sampopankissa.
 
Voisko olla niin, että vaikuttaa se miten pahasti on luottotiedot kuralla ja varmasti sit tarvii noita takaajia tai muuta vakuutta?

nasu29 mistä pankista teillä on laina? Aa,tuossahan se lukeekin.

jenzka 15+2
 
Kyllä noi luottotiedot varmasti jonkinverran vaikuttaa, siis varmaan se että kuinka paljon on velkaa yms..
Mutta kyllähän ne vaikuttaa kaikkeen muuhunkin.
Meillä ei mies saa esim. puhelinliittymää hankittua luottotietojen takia.
Ja meillä se vaikutti asunnonsaantiinkin. Siis haimme kolmiota ja saimme kaksion, ja syyksi sanottiin juuri nämä miehen luottotiedot.
Mutta toisaalta hänellä sitä velkaa on monta tuhatta euroa.
Siis en tarkkaan muista mutta reilusti yli 10 tuhatta.
Ja nykyään on siis velkajärjestelyssä.
 
EjaV : mussutan aamupalaa leipää ja itken..Otan osaa suruunne.Voimia koko perheelle :hug:

Veriseulaan lähtö kohta ja sitten kuuleen työpaikalle tuleeko meidän myymälään irtisanomisia/osa-aikaistamista(kaikki mahdolliset tekee jo nyt 30h/vko)

pompula 15+4
 
EjaV todella paljon voimia sinulle ja miehellesi :hug: Meillä myös enkelipoika joka syntyi samoilla viikoilla viime elokuussa :heart: Itse hautasimme myös me poikamme ja se teki hyvää surulle, mutta vieläkin poika on mielessä päivittäin.
 
meillä tänään tasan 20+ POKS
eilen käyty yltrassa ja siellä pikkuinen nukkui... Sukupuolta ei näyttänyt... jalat oli niin vierekkäin ettei nähty mitään.. jäädään odottamaan loppuun asti...

Anna ja kirppuseni 20+

 
heippa!
joku kyseli isyyspakkauksista..en muista ketä..
täällä on ainakin ihania ideoita mitä siihen voi sisällyttää =)

http://www.mussukat.fi/tuotteet.html?id=31/

kohta kirjoittaa vuokrasopimusta!!jee :D


ajatar&vempula17+6
 
Mä en oo ikinä kuullut että luottotiedoton voi saada lainan?
Mulla on aika isot summat perinnässä, luotot ihan punasella.. Tuskin kukaan myöntää lainaa.

Jotenkin tulee ihan kakkoskansalainen olo, ja sitähän mä oon varmaan ollutkin... Nyt vaan nyppii niin pirusti että piti joskus mennä sähläämään kaikki kuralle |O Kun nyt tosiaan näitä lapsia näyttää siunaantuvan niin oma talo olisi ihan luksus.
 
Asuntolainasta Minunkin miehellä on luottotiedot mennyt, saa takaisin ne vuoden päästä. Meillä on asuntolaina, joka on kokonaan minun nimelläni. Miehellä, kun ei olisi mitään mahkuja saada lainaa. Eli siis lainan voi ottaa pelkästään toisen nimiin, niinkuin meilläkin on. Tietysti siis mies osallistuu lainan maksuun, vaikka se minun nimissäni onkin.

Anna333 Hienoa, sulla on nyt puoliväli jo saavutettu :) Minulla olis siihen vielä muutama päivä.

Outiko 19+2
 
ejav osanottoni... :hug: itkuhan tuollaisen lukemisen jälkee tulee... :'(

eipähän tässä viitti edes enää omaa napaa hehkutella... :( unohtu täysi mitä piti etes kirjoittaa...

peikko ja toukka 15+0 (ni ne viikot taas avihtu rv16=)
 
EjaV, lämpimät osanotot. Tässä porukassa varmasti jokainen osaa aavistaa sen surun jota käytte läpi.

Täällä beibe potkiskelee kovasti, potkut näkyy ihan selvästi jo mahankin läpi. Taitaa tulla aika aktiivinen tapaus...

Oon sekaisin viikoista :ashamed: mutta todennäköisesti...

OnSiisKevät ja beibe 17+4
 
Perjantai ehtoota

Tämä päivä vietetty päivystyksessä. Massu on särkenyt koko viikon ja lisäksi supistellut. Kävin tarkistamassa, että paikat on kiinni ja kaikki ok. Kaikki oli onneksi hyvin raskauden suhteen, joskaan säryille/suppareille ei löytynyt selitystä. Tulehduksia ei ollut, mahdollisesti kohdun kasvu voi ne aiheuttaa. Ja lääkäri varmisti mun poikaolon, joskin sit sanoi, että eihän satavarma ikinä voi olla. :) Panacodia antoi kipuihin, hieman pelottaa niiden väsyttävä vaiku tus, kun muutenkin olen niin väskä, mutta sen verran särkee, että taidan kummiskin ottaa.
No nyt oli tosi oma napa kirjoitus, mutta helpotti niin kun kaikki hyvin. Seerumituloksetkin tuli ja ne oli kunnossa . =) Toivottavasti mussukka malttaa elokuuhun asti pysyäkkin massussa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Permis ja Erkki 16+4
 
EjaV Syvimmät osanottoni myös minulta... teillä on vielä pitkä matka edessänne, eikä pienokaisten muisto kuole koskaan.. ottakaa nyt kaikki tuki vastaan ja antakaa itsellenne lupa surra :flower:

Tänne ei mitään... pari "ehkä" koputusta vatsan tietämillä muttei mitään varmaa... huolettaakin ehkä vähän... :ashamed:

Mies nauraa että vauva on kuulemma Buddhan näköinen tyttövauva jonka nimi on "Hertta", ja on niin pullea, ettei jaksa muuta kuin näyttää nälkäiseltä :LOL:

Jep, odottelua odottelua... olisipa rakenneultra jo!

kielletty & pikkuinen 17+5
 
No niin. Eilen kävin kolmannessa neuvolassa, kaikki ookoo. Painoa nyt oli tullut nelisen sataa grammaa per viikko, ei tarviis ihan niin paljon. Mut turvotuksiakin oli.

Mielitekoja tässä raskaudessa tuntuu olevan ja paljon. Ensin oli salmiakki, sitten kiiwit ja nyt tällä hetkellä broileripasta, aurajuusto ja hauskat yhdistelmät kuten feta/aurajuusto + mangoappelsiinijugurtti. Aurajuustoa voisin syödä rajattomasti ja aivan kaikkien mahdollisten ruokien kanssa. Aiemmissa raskauksissa ei ole näin vahvasti ollut ruokamielitekoja. Mites muilla?

Viikot kai 17+0
 
Täällä kanssa vihlo mahaa 15-19,oikein ikäviä vihlasuja /poltteluja...mutta eiköhän nuo liitoskipuja tms. vain ole..Ei tässä hetkeen olekaan mitään oireita ollut niin sitten kerralla paikat venyy kunnolla:)
Haluis et masu näkyis jo selvästi-välillä näkyy mutta suurimmaksi osaksi näytän vaan turvonneelta..Ei selkeää kumpua,vaikka mahasta olenkin kapea ollut..No esikoisesta tais mahaa olla tän verran vkolla 20 ja nyt vasta 15+4---eli jospa tällä kertaa isompi maha kuitenkin tulisi...
 

Yhteistyössä