Huomenta
Ihana kuulla kikka, että asunto oli miellyttävä. Tuli itsellekkin hirveä sisustusvimma ja muutosvimma. Pidän muuttamisesta, mutta vielä meillä on riittävän kokoinen huussholli. Tai no ainahan voisi olla isompikin, varsinkin säilytystilan kannalta. Alue on kuitenkin niin ihana, että ihan hevillä ei tuolta muuteta, lisäksi on oma ja tällä hetkellä ei oikein ees kannata myydä. Että sisutusta vaan, tänään saadaankin pojalle uusi sänky ja sen myötä olen ajatellut alkaa laittaan lastenhuonetta uusiksi.
Ja sitten vähän masentavampaa...Olen ollut jotenkin todella väsynyt. Eilen meinasin nukahtaa iltapäivällä työpöydän ääreen ja ilta menikin nukkuessa. Lisäksi kahtena iltana on masua särkenyt ja supistellutkin. En ole sitten uskaltanut koko viikkona ulkoilla ja sekin varmasti väsyttää. Pelottaa, että jos nyt jo alkaa nuo supparit, eikä pääse liikkumaan. Ensi viikolla on neuvola ja pääsee turisemaan onko tämä nyt ihan normaalia jo tässä vaiheessa. Esikoisesta ei tämmöstä ollut, liikunnasta kyllä supisteli ja sen jouduinkin aika minimiin jättämään, kunnes taas 30 viikosta eteenpäin uskalsi mennä kunnon lenkkejä. Tää päiväkin oikein jo pelottaa, iskeekö väsy ja masusäryt. Nostan kyllä hattua kaikille, ketkä teette fyysistä työtä, meikä istuu päivät pitkät ja silti alkaa työnteko oleen raskasta. Tai sit jäi vaan toi mun loma päälle ja palautuminen työntekoon heijastuu näin
. Lomalla kun oli ihan hyvä olo! No tulipas valitettua, sorry.
Potkuista...vihdoin ehkä olen ollut jotain tuntevinani. Tuli kanssa semmonen rytmikäs kolmen sarja vähän tonne sivuun
. Toisaalta mulla on niin paljon ilmaa masussa, että voi olla niitäkin. Tää istuminen ei tee hyvää ruoansulatukselle
.
Vaunuina meillä on tosiaan noo Gesslein Higligtit, tosi näppärät vehkeet, ainoona miinuksena pieni vaununalustila. Neljä vuotta nyt siis ollut käytössä ja ihan priimat ovat vielä, kun nyt pestiin ja vaihdettiin takaisin rattaista vaunuiksi. Ja istuimena Römer baby safe plus, mikä kanssa ollut hyvä, joskin painava. Ostettu siis esikolle ja sillä mennään uudenkin tulokkaan kanssa. Pinnasänky on itseasiassa ollut jo aikoinaan mulla, vähän vaan maalattiin sitä
. Hoitopöytä pitäs käydä ostamassa. Esikosta oli pyykinpesukoneen päällä hoitoalausta ja toimi kaksiossa tosi hyvin. Nytkin laitan kodinhoitohuoneeseen alakartaan näin, mutta yläkertaan meinataan ostaa tuo pöytä, ni saa yövaihdot ja pukemiset hoitaa siinä. Kylppärikin on yläkerrassa.
Kuulosti muuten ihanalta tuo kirjan lukeminen yhdessä. Muistelin muuten, että aikalailla näillä viikoilla aloin esikoisesta kerään miehelle isyyspakkausta, mihin ostin paljon kaikkee tarpeellista vauvalle käyttöohjeineen
ja muuta hauskaa tulevaa isyyttä varten. Tuleva isä oli innoissaan, kun kaikki oli niin uutta.
Mutta nyt työntouhuun.
Permis ja Erkki 16+3