Tervehdys pitkästä aikaa kaikille ja hyvää naistenpäivää!!! :flower:
Meidän matka on nyt takana ja pari päivää sitten kotiuduttiin. Ihana reissu oli, nähtiin paljon hienoja paikkoja Israelissa, käytiin myös Jordaniassa ja Egyptissä retkeilemässä. Ilmatkin suosi hyvin, lämpöä riitti, pari päivää oli kyl pilvisiäkin. Kamala matkakuume jäi päälle ja miehen kanssa suunniteltiin vielä, että ainakin yksi reissu pitää kevään aikana vielä tehdä.
Täällä on kamala pahoinvointi päällä nyt. Poika sai kait lentokentän leikkipaikalta vatsatautitartunnan. Siellä oli paljon muita lapsia, joista yksi alkoi koneessa oksentamaan. Tänä aamuna sitten meidän poika alkoi ripuloimaan ja muutamat oksennukset on jo tullut. Mullakin niin kovaa kiertää mahassa ja tuntuu koko ajan kakan ja oksennuksen haju nenässä :x
Mä yritin pikaisesti selailla tämän kuun pinon läpi, oli niin pitkästi tekstiä tullut. Yritän jotain kommentoida kuitenkin...
Mielitekoja ei mulla oikeastaan ole minkäänlaisia. Ei ole edellisissäkään raskauksissa pahemmin ollut.
Särkyjä ei myöskään onneksi ole vielä ollut lainkaan. Edes supisteluja mulla ei ole vielä ollut, vaikka aiemmissa raskauksissa on ollut jo tässä vaiheessa. Vauvan potkut kyllä tuntuu jo muutamia kertoja päivässä, aina vaan vahvistuvat
Jotenkin ihanaa, kun kerrankin saan nauttia raskaana olosta, kun on niin vähän vaivoja.
EjaVlle halauksia :hug: ja paljon voimia suuressa surussanne. Tippa tuli silmään, kun luin koskettavan kertomuksen enkelipojistanne :'(
Nimistä oli myös juttua, niitä me ei olla ehditty edes ajatella vielä. Tytölle on aiempien raskauksien aikana ollut useita vaihtoehtoja, joten tuskin tytön nimeä on nytkään vaikea keksiä. Pojalle me valittiin viimeksi sellainen nimi, joka tuntui ainoalta sopivalta pojan nimeltä. Joten jos nyt tulee poika, niin sitten tulee olemaan nimen päättämisessä vaikeuksia
Mulla on seuraava neuvola vasta parin viikon päästä. Sitten ultra on tämän kuun vimppana päivänä. Sitä odottelen jo kovasti, ois ihana päästä kurkkaamaan mitä se pikkuinen kohdussa touhuaa!
RangaTanga, rv 17 :heart: