Neuvolakuulumisia
Mulla kun nyt vaihtui neuvola, kun muutettiin, niin pakko sanoa, että sijainen joka tänään oli neuvolassa oli kyllä paras neuvola täti jonka olen koko raskauden aika tavannut, ikävä kyllä ei ole mulla enää tän jälkeen kun oli vaan sijaisena.
Tämä kyseli kaikkea "järkevää" kun aikaisemmin on vaan huokailtu ja hymisty ja kyselty monta kertaa kuinka voit...
Tässä tilasto tietoja
Rv: 29+3
Painonmuutos/viikko 1556g
Turvotus: ++
Pissa: puhdas (onneksi seitä proteiinia ei enää ole ollut.. )
Sf-mitta: 31
Tarjonta: RT (Vihdoin joku osasi sanoa kuinka päin PikkuTyyppi tuolla majailee! Ja oli jo laskeutunutkin aika alas...)
Syke: 150+
Liikkeet: ++
Musta oli mukavaa kuulla että nyt on kääntynyt oikein päin, kun on koko ajan ollut nurin päin tai poikittain. Ja kummaa oli se, että aikasemmin olen mennyt sf-mitassa ihan omilla käyrillä, niin nyt olin päässyt yläkäyrälle. Eli mitta oli laskenut... Viimeks oli 33cm noin viikko sitten, ja nyt 31cm. Tietty riippuu mittaajasta mutta täti oli sitä mieltä, että muuttunut mitta johtuu siitä että vauva on kääntynyt eri asentoon. No, mulla on se äippäpoli ens viikolla niin siellä ne sitten ainakin osaa kertoa että onhan kaikki hyvin.
Niin ja sain minäkin sen sairaalan esitietolomakkeen mukaani. Ja olin huolissani siitä, kun emme halua että meidän lasta kastetaan, niin kai sille joku nimi kuitenkin annetaan jos jotain kävisi, eli jos syntyy aikaisemmin esim. niin kai hän on joku muu kuin pelkkä poika sukunimi? Ja neuvola täti sanoi että kun kirjoitamme ne nimi ehdotukset niin kai ne pätee vaikka ei hätä kastetta annettaisikaan.
On se hankalaa välillä, ja välillä mietin minne mun aivot on kadonnut nyt raskaus aikana, kun tuollaisia pitää kysellä..
Eihän se kaste ole mikään ehto nimen saannille
Niin ja nyt sitten on alkanut esimaitoakin tihkumaan, tänään laitoin ihan varmuudeksi liivin suojat ettei ole länttiä paidassa, vaikka ei sitä kyllä vielä tule kuin tippa tai kaksi... Mites muilla?
Joko teillä maitoa tihkuu?
Niin ja
tervetuloa uusille!
Mams Nyt vaan sitä lepoa... :hug:
Kikka89 välillätuntuu että kaikissa virastoissa on niin pirun hankalaa, kuinka se voi olla niin vaikeaa tehdä päätöksiä ja viedä asiat eteenpäin, joutuu kuukausi kaupalla välillä odottelemaan.. Mutta onneksi teillä saatiin vihdoin sitten asioihin vauhtia