Hui, kun eksyin pitkästä aikaa tämän keskustelun etusivulle. Täällähän poksutaan kohta ja lujaa! Ei se vaan mene tuonne tajuntaan ollenkaan tämä asia.
Tsemppiä kaikille supistelu/kohdunsuu-ongelmien kanssa, ja muutenkin :hug: kaiken vaikean edessä. Kyllä näistä selvitään!
Liikkeistä nyt ei oo tullut ees kiinnitettyä huomiota, ennenkö kävin tässä palstalla lukemassa. Tänään ei ole kyllä kovin aktiivista ollut, muutama muljahdus. Yleensä tässä vaiheessa on jo hikoteltu useasti.. :| Nyt rupes oikein vaivaamaan.
Iltaisin kyllä käy sellainen höykytys noin 10-15minuuttia, tuntuen siltä, että vatsanahka repeää.
Ja välillä öisin. Toisaalta ihan kiva sellainen "huomio, olen hereillä"-meno. Nyt pitää vähän ottaa lepoasento tässä työtuolissa ja toivoa, että jotakin tapahtuu.
Sain antaa
pissanäytteen omassa kipossani, millä sen siis aamulla 7 jälkeen vein labraan. Onneksi. Huomenna saan jo ainakin hiivasta tulokset, ja eikös virtsatientulehdus-tuloksetkin aika nopeasti saada? Labrasta sanoivat, että saat jättää "pissan", koska se oli noin 30min aikaisemmin kupitettu, ja heillä sattui olla hiljaista. Nyt vain pitää jännittää huomiseen asti.. Toivottavasti syy olisi toisaalta jotain niin yksinkertaista..
Kiitokset vielä
tsempeistä parisuhdeongelmien kanssa. Ollaan nyt hieman keskusteltu kotona (en enää anna anteeksi turhaan, enkä luovuta, koska tässä asiassa olen varmasti oikeassa, sanoin miehelle, että ainoastaan ansaitsemalla ja kunnioittamalla saat osallistua vauvan elämään/synnytykseen.) Hyvin näytti ymmärtävän, katsotaan nyt.
Mua ei yhtään haittaisi vaikka mies joisi pari kaljaa tms. mutten ymmärrä noita viikonloppuja. Ei se nyt aivan törkeän pahasti oo juonu (tai pari viikonloppua sitten vielä kylläkin), mutta siihen kuntoon kuitenkin, että mua aletaan haukkumaan/on selvästi humalassa. Ja tietenkin jellona-emon voimilla käyn päälle muristen, mua ja lastahan ei enää haukuta.
Ja alan jo nähdä punaista, jos edes miehen "juovat" kaverit alkaa soitella, että tullaan käymässä. Siitä saa nopeasti vihollisen tuosta alkoholista, varsinkin jos se pitkän aikaa vaikeuttaa asioita.. Mutta ainakin osa miehen kavereista ymmärtää mua ja tajuaa sen, että mies juo liikaa. Mutta silti soittelevat ja pyytävät miestä joukkoon viikonloppuisin jne.
Huoh, älkää ottako vaivoiksenne "mamman-poikia". Tällaisia tapauksia tulee lellityistä, "meidän poika saa tehdä mitä haluaa" -lapsista, joten katsotaan sitten ettei meidän lapsista tule tuollaisia.
Taas tilitin omaa napaa..
Painosta ekasta neuvolapunnituksesta (rv6-7) noin 7kg myös. Painoa nyt n.77kg, ei tarvitsisi enää nousta. Tein kovan työn joskus, kun laihdutin itseni 60kg painoiseksi, nyt taas kauhistellen mietin, että pitää siihen ruveta. En tee sitä sen vuoksi, että näyttäisin paremmalta, vaan sen vuoksi, että n.62-65kg painoisena fyysisesti ja henkisesti oloni oli kaikista paras. Tsempataan sitten toisiamme jaksamaan vaunuttelua.
Tässä muuten kuva meidän vaunuista. Tuo väri ei ihan pidä paikkaansa (kuva jotenkin harmaa), mutta ajattelin repäistä ja päätin, että nyt otetaan vaaleat vaunut. Ja on värinä hieman harvinaisempi..
Ja onneksi kankaat on pestävät.
Palailen taas pian kommentoimaan teidän juttuja, nyt tuli vain omaa napaa, mutta näin ne miehet saa pään ihan sekaisin. Hyvässä ja pahassa.
Vaavitar + tintta