Iltaa tai yötä
Viikonloppu meni siivotessa, vasta tänään sain kaiken tehtyä... Mieskin sai raivattua romunsa pois parvekkeelta et saadaan ens viikolla ilmojen lämmetessä pestyä partsin lattia ja laittaa sitä muutenkin kesäkuntoon
Selkä oli eilen hiton kipeä imuroinnin ja moppauksen jälkeen, mutta ihme ja kumma, ettei supistellu ku yhen ainoan kerran eilen siivouksen jälkeen, ja kivuttomasti siis. Ja pääsin sentään aamulla sängystä ylös ilman et särki hulluna selkää
Mut iskiashan tuo vaivaa koko ajan, välillä tosiaan siivouksen ym raskaan homman jälkeen vaivaa paljon mutta jos lepään, niin vähän rauhottuu kipu kuitenki.
Muutenki viikonloppu meni ihan hyvin
Onnea
Heidi poikalupauksesta :heart:
Hyviä ultra- ja neuvolakuulumisia jälleen =)
nasu Hyvä että kaikki oli kunnossa
Tervetuloa
Brunette73 minunkin puolestani :wave:
Täällä tuntuu välillä jotkin
vahvat vauvan liikkeet lujilta, siis jos istun vaikka selkä kyyryssä, huonossa ryhdissä siis ja sit potkasee jonneki ni saattaa tuntua ikävältä mut ei niin hirveen. Vahvat liikkeet kuitenki on
outiko Mulle ei auta panadoli yhtään tähän iskias kipuun. En oo sit muuten yrittäny lievittää kipua ku vaan lepäämällä. Ja se on sit auttanu vähän.
Esimaitoa tulee täälläkin jo, minä arvelinki et noin puolen välin jälkeen alkaa tulla ni niinpähän kävi
Muissakin raskauksissa alkanu puolen välin jälkeen vuotaa ni niin teki nytkin
Ei vielä kuitenkaan suojia tartte käyttää, vaikka eilen mies huomasi mun siivotessa et mulla oli tullu rintsikoiden ja paidan läpi vähän maitoa, kivat maitotahrat tissien kohilla
Jaksamisia sulle
omppuli :hug:
Mun ei oo vielä tarvinnu alottaa rautatablettien syömistä, katotaan sit ku neuvola on
29.4. et tarviiko alottaa rautaa. Mut edellisissä raskauksissa söin
obsidan tabletteja ja niin syön nytkin, ku tarvii alottaa ne. Niitä onkin vielä jälellä tuolla kaapissa. Ni ei tartte heti mennä ostaa lisää.
Pitäs itekki jonain päivänä ottaa ja [/b]pestä ikkunat
, luultavasti ens viikolla ku ilmat pitäs alkaa lämmetä. Himottaa jo vaihtaa keväisemmät verhot olkkariinki, tytön huoneeseen ja meidän huoneeseen vaihdoin jo ja sisäpuolelta pesin ikkunat mut pitää neki pestä sit kunnolla ku pesen kaikki ikkunat.
Nyt jos lähtis makkarin puolelle lueskelee ja olee lähellä tuota miestä ku tuossa jo minua hoputtaa :heart:
Mut hyvää yötä kaikille!
mertsu 22+1 (eilenki taas poksahteli) :heart: