Hellurei!
Oon vähän lomaillut tästä surffaamisesta, vaikka normaalisti joka päivä koneella..
Meillä huomenna sitten se ykkösultra toista kertaa, kun viimeksi ei noita mittoja saatu.. Jee
Mä oon ollut tuntevinani liikkeitä
Höntti minä... Varmaan pieruja vaeltelee tuolla massussa.
Raskausoireita ei enää ole, väsymys ehkä...
Esikko sanoo "äiti", hassua siinä on se ettei puolvuotiaan pitäisi sanoa vielä mitään "tutkimusten mukaan". Onkohan joku vaihtanu mun lapsen vanhempaan??? Oli aika ylläri kun ekaa kertaa viime viikolla kaupassa huusi äitiä kun menin pois näkyvistä.. Luulin ensin että jonkun toisen lapsi huutaa kun tuli niin selvästi, mutta ukko siinä sitten silmät suurena tuijottaa vuorotellen mua ja poikaa, ja kysyy että "etkö sä kuullu?", mä vaan olin että "herranjumala, oliko se meiän poika?", "joo, se sano äiti.... Etsä kuullu?". Mä siinä sitten aloin iloissani pyörimään tippa linssissä, näytin varmaan ihan hullulta..
Siitä kun kotiuduttiin niin illalla Taavi istui mun sylissä kasvot muhun päin ja jutteli kovasti samalla kun räpelöi mun paidankaulusta, aina välillä kattoi mua että kuuntelenko.. Vastailin sille siinä ja sitten se tuli sieltä taas "äiti" ja poju nojasi otsansa mun rinnalle.. Mä olin ihan hönönä onnesta, niin ihanalta se kuulosti..
Ainiin, ja vauvauinti alotettiin tän isoveljen kanssa. Mä sitten en löytänyt sopivia uikkareita mistään ja laitoin narubikinit
Varmasti jumalainen näky kaikkien röllykkäläskieni ja pullean vatsani kanssa.. Mutta ajattelin ettei siellä varmaan kukaan ole tullut mun muotoja katselemaan, ja päädyin niihin. Menee vielä isommallakin vatsalla
Kimalle, Taavi melkein 6kk ja Tahmatassu rv 12