Hei
Vauvaonnittelut hellulle ja NuuNuulle!
Sekä tietenkin myös Ouskalle, Hudjukkeelle ja ssihinälle! (Unohtui aiemmin...)
Vuokko En oikein tiedä mitä sanoisin... Voimia teille. :hug:
Sekä onnittelut naimisiinmenosta
Neydan!
Mua mies kosi aikoinaan laulamalla tämän biisin ja soittamalla kitaraa... :heart:
http://www.youtube.com/watch?v=H4s61lR4ieU
En oo mikään Olavi Uusivirta fani, mutta mainitsin miehelle joskus tämän biisin ihanista sanoista...
Häät pidetään kuitenkin vasta ensi kesänä. :heart:
Jäiköhän
Piritta88 sittenkin sinne sairaalaan jo...? Kun käskettiin sairaalakassikin ottaa mukaan...
Tänään kävin kangaskaupassa etsimässä kangasta vauvankoppaan. Etsin jotain puuvillasatiinia tai sen tapaista, mutta en löytänyt. Otin mallipalat muutamasta kankaasta mukaani ja päädyin nyt sellaiseen luonnonvalkoiseen morsiussatiiniin... :heart: Huomenna meen ostamaan sitä!
Tänään ompelin myös aiemmin ostamastani kankaasta
pussilakanan pinnasänkyyn. Kangasta meni enemmän kuin olin alunperin suunnitellut, kun tein sen isompaan peittoon sopivaksi (ikean 110x125cm) ja nyt joudun hakemaan lisää kangasta, että saan vielä tyynynliinan.
"Bambukarhut" -pussilakana.
Sitten totesin saman asian, mistä täällä on ollut puhetta jo ajat sitten. Äitiyspakkauksen peitto on tosi iso vauvansänkyyn... ! Se sopii paremmin sitten pinnikseen.
Kävin sitten ostamassa tällaisen setin:
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/3747/pl#
Ja huomenna saan taas laittaa pyykkikoneeseen pyörimään kaikki uudet "jutut", kun tilaamani Nalle Nöttöset saapuvat postissa.
Taidan olla muuten siinäkin muita jäljessä, että olen (ainakin vielä toistaiseksi)hyväntuulinen odottaja.
Aamulla oli vähän hassu olo ja oikein pelästyin, että ei kai se nyt vielä synny! Mun pitää mennä tänään vielä kangaskauppaanki...! Tein kaikenlaisia töitä vielä äitiysloman alussa, niin nyt tuntuu että vasta olis loma alkanut. Nyt vasta ehtii puuhata ihan omia juttuja kotona...
Tässä muuten runo, jonka mä ajattelin lähettää kun vauva syntyy:
"Syntyi tähden lennosta,
horsman nukasta hennosta,
taivaan sateenkaaresta,
isän ja äidin haaveesta
pienoinen poika/tyttö"
(pvm, klo, pituus ja paino..)
Illusia & Emppu 39+5