Kiitos sinullekin,
Stellina, synnytyskertomuksestasi
Minä myös aion ottaa epiduraalin, viimeksi kätilö ehdotteli mulle jotain toista samantapaista, mutta kuulema tehokkaampaa ja nopeampi vaikutteista puudusta, mut se ei ainakaan minuun tehonnut, tai sit antoi sen niin viime tipassa. Mut epiduraalin vaadin tällä kertaa, mikäli kerkee
Ihanaa vauva-arkea nyt sitten sinne :heart:
Minä se en malttais millään ootella tätä pientä syntyväksi! Koko ajan ajattelen että josko nyt tapahtuis jotain... Aiemmin tossa illalla kun laitoin pojan yöunille, niin hulluna rupes meuhkaamaan tää beibi masussa, yritti puskea ulospäin ja tuntukin et kait se kohta itestään tuolta syntyy
Vihlo nivusia ja alavatsaa kun niin kovin työnsi päätään.. Tänään ei oo suppaillu pahemmin, ainoastaan menkkakipumaisesti jomotellu alaselkää välillä. Jospa neki jotain aiheuttais tuolla
Oon kyl niin kateellinen jotka jo saaneet pikkuiset kääröt syliinsä :heart: :') Mä niin tahtoisin jo kans! Mut jospa pian
Ei auta ku olla vaan kärsivällinen
Mut nyt tää mamma lähtee sänkyyn lukee ja herättelee miestä tuosta sohvalta ku näköjään siihen torkahti. Se on parempi siitä herättää sänkyyn ku yks yö nukahti kans siihen ja mä en saanu sitä hereille sänkyyn asti niin sepä sit yks aamu kömpi sänkyyn selkä ihan törkeen kipeenä kuulema. Mutta turha oli mua syyttää, yritin herätellä
Niin jospa sen sais nytki tuonne hiilattua.
Mies on ollut edelleen avulias mua kohtaan
Kyllähän tässä se tekee et ku mies auttaa ni mä en mäkise, minkä se luultavasti on huomannu koska niin kiltisti on nyt mua auttanu ja ollu muutenki ihana
Enpä ois uskonu tommosta vielä muutama päivä aiemmin sanovani hänestä
Mut on näin parempi ku mitä jatkuvasti riideltäis. Nyt ku tuo vaan vielä tosiaan tajuais että mä en mäkätä jos se huomais mutki välillä. Ja sit se on lastenki kans leikkiny
Ja se on hyvä et poikaki tottuu isin kans välillä olemaan, ku nyt ollu koko ajan mun perään. Ettei sit itke äitin perään ku oon sairaalassa ja on mullaki parempi mieli eikä tartte siel sit huolissaan olla mitenkä lapset pärjää
Mut nyt pakko mennä, jalat alkaa olla turvoksissa taas ku tässä istunu jo jonku tovin.
Palailen taas
mertsu & prinsessa 37+2