Huomenta !!
Ja ihan ekaksi onnea taas vauvautuneille !!
Mä en sitten lähtenyt eilen synnyttämään :headwall:
Mutta jos vaikka tänään sitten...
Tässä on nyt muutaman päivän supistellut todella kipeästi ja jo eilen olin ihan varma ( taas ) että "jee mä pääsen tänään synnyttämään " , mutta ei....
Tämä aamukin on taas alkanut aika lupaavasti, kun annoin koiralle ruokaa ja kumarruin laittamaan ruokakupin lattialle niin ylösnoustessa tuli aivan järkyttävä supistus, tuntui että taju lähtee ja rojahdin sitten nojailemaan keittiön tuoliin.
Nyt sen jälkeen on tullut sellaisia vähän lievempiä aina välillä ja selässä taas se tuttu paineentunne.
Ehkäisystä li ollut puhetta.
Mä vihaan kortsuja yli kaiken, niille siis ehdoton EI !
Yhdessä vaiheessa jouduttiin niitä miehen kanssa käyttämään kun jouduin pillerit lopettamaan ja mies ei lasta halunnut.
Varmaan joka ikinen kerta ensin keskusteltiin ainakin 15 minuuttia siitä että onko sitä nyt oikeasti pakko käyttää, mutta sitten yleensä aina mies sai mut ylipuhuttua.
Mielestäni seksi kortsun kanssa on kuin söisi karkin missä on vielä paperit päällä, ei siis tunnu kyllä mitenkäänpäin samalta kun ilman.
Sitten meillä ne loppuivatkin ja muutama kuukausi meni ilman ehkäisyä ja no, lopun tiedättekin..
Joku kyseli niistä ehkäisykapseleista.
Mulla on sellainen ollut, tai siis niitä oli 2 samassa käsivarressa.
Itse pidin niistä sen takia kun ei mitään tarvinnut muistaa, ja siksi ne mulle laitettiinkin kun en ikinä muistanut pillereitä syödä.
Mulla vaan ongelmana niiden kanssa oli se, että koska siinä terveyskeskuksessa niitä ei ikinä ennen llut laitettu, niin ilmeisesti ne laitettiin jotenkin huonosti paikalleen, istä seurasi se että käsi kipeytyi ja kapselit liikkuivat.
Ja mulle ainakin sanottiin että mikäli liikkuvat niin ehkäisyteho ei ole varma, joten siksi siis poistatin ne.
Toinen huono puoli oli se että menkat tulivat ihan miten sattuu.
Siis välillä ei tullut moneen kuukauteen mitään ja sitten saattoi vuotaa kolmekin viikkoa putkeen.
Yksi kaverini sanoi että kapselin laiton jälkeen hänellä tuli kokoajan jonkin näköistä vuotoa.
Mutta toisaalta voihan esim. myös minipillerit aiheuttaa tiputtelua ja muuta ( itse siis olen ajatellut ottaa nuo minipillerit käyttöön sitten synnytyksen jälkeen, ja luultavasti myöhemin sitten yhdistelmäpillerit kun en enää imetä )
Tulipa taas tekstiä..
Jos vaikka lähtisi koiran kanssa ulos, ja katsoisi miten näiden supistusten kanssa käy.
Yritän kyllä tulla ilmoittelemaan jos synnyttämään tästä lähden, mutta jos ei kuulu mitään pariin päivään niin sitten ollaan varmaan sairaalassa.