Unikuu108 joo mullakin on millo synnytys unia ja milloin "painajaisia" siitä että lapsi on syntyessään 62 cm painaa reilusti yli 5 kiloa ja kasvoi hetkessä jättiläiseksi, Poikakin vielä. Itellä ei oo edes limatulppaa huomannut... Se yks oli sillo jotenkin epämääränen mut ei mun mielest vastannu kyl kuvauksia
Onks se sit ihan "pakollinen" irrota...
Kaveri just kerto et ekan kanssa kävi niin et limatulppa irtos yöllä, päivää ennen laskettua ja sit seuraavana päivänä oli kahteen mennessä syntynyt lapsi.
Eile tuolla valtterin kirppiksellä kävin ja ostelin vaatteita. Hurjasti löytyi ja rahaa meni vaivaiset 6 euroa vaatteisiin. Sit ihana muumimatto lasten huoneeseen eurolla ja sitterin sain tingittyä 13 euroon, laadukas peli ja hieno, paljon hienompi kuin prismasta tuli terä lähemäs 70 euroon. Sit pari lautapeliä, heh en tiiä uskalletaanko pelata:
parisuhde -peli mis tarkotus on testata kuinka hyvin tuntee kumppaninsa
ja sit semmonen
totuus peli
Sit oon metsästänyt kavereilta tutuilta yms pehmoleluja et sais lisää lastenhuonetta somistettua
omat oon joskus typeryyksissäni myynyt,heittänyt roskiin/ antanut jollekkin.
Aniit Puhuit tuolla kakkusten syönnistä niin taitaapi olla onnittelut paikallaan
:flower: ONNEA, ONNEA! Vielä melkeinpä "pyöreitä" :flower:
Huoh, itellä on huomenna neuvola, saas nähä mitä täti sanoo ku tuun sittenki paikalle... Millonka sitä yliaikais kontrollia sitte aletaa miettimään? Kun en ajatellu yhtää et voisi mennä yli
heh, ni en oo edes tajunnu kysyy tollasia
Taas mietiskellää nimiä... Mä vaan niin haluisin sen
Juulian mut en saa miestä lämpeemään sille... :'(