Mulla kans ollut migreeniä nuorena ja jäi pois esikon orotus aikana. Sitten tuon nuorimmaisen aikaan tuli takaasi ja jäi. Nyt on ollut tavallisetkin pääkivut pois. Ja toivottavasti pysyykin pois.
Nyt flunssan aikaan tuo pääkipukin nostanut päätään. :kieh:
Osallistun kans tuohon kaksoskeskusteluun, kun mun mies ite on kaksonen. Kaksoisuus peritytyy naisen puolelta. Ja yleensä hyppää 1 sukupolven ylitte. Eli jos ite oot kaksonen sun lapsi ei oo. Näin mun anoppi on mulle selventänyt tuota asiaa.
Mun kaverin kaksosia kutsuttiin a ja b vauvat.
Kelläs täällä oli synttärit onnittelut näin jälkikäteen. :flower:
Tää olo on aivan kauhia. Huomenna pitääs töihin, mutta en varmana mee vaikka saa pomolta haukut niskaan. On aina sellainen, että syyllistää jos jää saikkarille.
Muuten on aika reilu ja tulee hyvin sen kans toimeen.
Mulle kans varmaan iskee taas korvatulehdus. Mun olis pitänyt mennä korvaleikkaukseen. (tärykalvot liian kuopalla ja äänenalentumaa on mulla on, niistä monista korvatulheduksista johtuen.) Mutta samana aamuna, kun oli korvalääkäri sairaalassa olin tehnyt positiivisen raskaustestin. Tuli siinä vaiheessa ilmi, kun kysyttiin onko esteitä korvien magneetti kuviin.
Sitten, kun saan vauvan pihalle ja oon valmis meneen niin meen korvaleikkaukseen. Pitääs vaan ottaa nyt selvää, että onko päiväkirurginen operaatio vai joutuuko oleen osastolla. Silloin tajunnu, kun oli niin pöllähtänyt siellä lääkärissä.
Täälläkään ei yhtään huvita peittojen heiluttelu. Iltaisin väsyttää liian paljon.
Elli Ja Öttis 13+0 :heart: