Hui kun on tullut tekstiä! En ihan kaikkia sivuja ehtinyt lukea läpi.. Jospa täs viikonlopun aikana sitten ehtis
Onnea ihanista ultrakuulumisista kaikille! :heart:
Mäkin olin eilen ultrassa, ja pikkuinen voi oikein hyvin :heart: Vastasi viikkoja, ja kun ruvettiin ultraamaan, niin toinen siellä rauhassa nukkui ja ultraaja sai mitattua hyvin kaikki mitat, sitten heräteltiin pikkuista, joka heräsi ja alkoi venyttelemään
sitten käänsi hetkeksi selkänsä meihin päin ja takasin sivuprofiiliin, jatkoi suloista jalkojen ja käsien ojentelua :heart: voi kuinka toinen oli jo niin täydellinen vauva, nenäkin näkyi jo niin selvästi, jalatkin oli muka jo niiin "pitkän" näköiset! Ihana rakas. Ja np-mitta oli normaali, 0,9.
Matilda Mullakin tuli tänään töissä pikkuhousunsuojaan pikkuinen läntti ihan haaleanvaaleanpunaista valkovuodon joukossa, ja kyllä siinä säikähti vaikkei nyt varsinaisesti mitään veristä vuotoa edes ollut. Nyt onki vähän semmoinen pelokas olo, että jos ei kaikki ookkaan/meekkään hyvin... :snotty: Täytyy pian laittaa itsensä tohon sohvalle pitkäkseen ja kuunnella sydänääniä.. Niin, ja mulla kyllä ollut melkein koko raskauden ajan vähänväliä hiivaoireita, ja oon yhden canesten combi -kuurin käyttänyt, ja lisäksi aina välillä laitan vagi-C -tabletin tonne alapäähän, se tasapainottaa ja auttaa tulehduksiin. Ne käy hyvin raskausaikana, kannattaa noita hankkia myös!
Mutta nyt laittamaan pojalle iltapalaa, iltapesut ja nukuttamiset.. Jos sitte pääsis itekkin vähän huilimaan ja illemmalla tehdään pitsaaaaa :heart:
ihanaa viikonloppua kaikille!
mmiilia ja hubbabubba (nimi muuttunut, koska sydänäänet kuulostaa semmoselta hubbabubba-hubbabubba ääntelyltä
) 12+4