Voi ei
johnu ei sanat riitä kertomaan kuinka pahoillani olen puolestasi voimia :hug:
siobhan hyvä että kaikki kunnossa ultrassa!
vauvavakuutuksesta voitteko kokeneemmat kertoa minulle siitä ku en ole ollenkaan tutustunut aiheeseen, siis millä viikolla otetaan, paljon suurinpiirtein maksaa, mitä korvaa yms...
nukkumisesta sitten kun meille se kauan odotettu esikoinen syntyy niin sille ostetaan pinnasänky joka sijoitetaan alkuvaiheessa vanhempien makuuhuoneeseen ja sitten jossain vaiheessa siirretään omaan huoneeseen joka heti seinän takana. Olisi niin ihana alkaa jo "laittelee" vauvan huonetta, vähän pikkuremppaa ja siivousta ja kaappien tyhjennystä olisi edessä... ei kuitenkaan vielä uskalla!
linea negraa en ole nähnyt edes alkua sellasesta joten ei tietoa onko sellaista edes tulossakaan...
esikoisen saavat ovat varmaan aina siinä tilanteessa että joka paikasta aletaan työntää kaikkea mahdollista pinnasängystä vaatteisiin. Onhan se ihan kiva että sukulaiset jotka eivät kertakaikkiaan tarvii niitä enää antavat ne pois... ja varsinkin vaatteet ku eihän ne mahdu päälle ku pienen hetken niin turha pistää hirveästi rahaa niihin. Meillä vielä se tilanne ettei tästä tiedä kuin 2 lapsetonta kaveria ja sitten minun vanhemmat joten ei ole vielä tavaraa ollut tyrkyllä
mandalay eipä ole täälläkään vielä mitään kuplia tuntunut vaikka kuinka olen yrittänyt kuunnella itseäni tarkasti, eiköhän se vielä hetki mene siihen että ne tuntee...
painosta onko teillä noussut paino yhtään tämän ekan kolmanneksen aikana? Mä olin aivan puulla päähän lyöty ku piruttain nousin tänä aamuna vaakalle, olo on ku valaskalalla mut paino on juuri siinä missä ennen jouluakin kun viimeksi muistan käyneeni, neuvolan vaaka näytti tammikuun alussa kilon enemmän ku oli päiväpaino ja mulla oli farkut ja huppari päällä niin niistäkin varmaan tuli vähän lisää...
Kiittää muuten vinkeistä kasvatukseen ja imettämiseen liittyen, kaikki on tarpeen ku esikoista vasta pukkaa tulemaan
muuten omaa napaa: siis melko oireeton, mitä nyt se flunssa vielä painaa päälle mut oikein jo olen ihmeissäni miten on niin normaali olo. Nälkää nyt vielä tuntuu pukkaavan vähän väliä ja vessassa saa juosta koko ajan mut siinäpä ne sit onkin...
Palaamisiin...
Minttu81 + 11+3