Heipä hei kaikille. Todella ikäviä kuulumisia ollut ja ihan liikaa. Itsellänikin alkaa mielkuvitus laukkaamaan ku ei ole mitään tuntemuksia ollut eikä masukaan yhtään turvota vielä. Tosin eka raskaudessakaan ei ollut mitään oireita, nyt "sentäs" väsyttää ihan kamalasti ja nukuin viime yönäkin 11 h putkeen. Mutta eihän tässä kannata miettiä että miten siellä masussa menee ku ei voi kuitenkaan elvyttää. Mulla eka neuvola on 19.1. eli oiskohan se rv 8+ tai 9+ jotakin.. Jännä ku sitä ei enää niin hössötä tätä raskautta ku on toinen lapsi tulossa. Mulla esikoinen on vasta vuoden joten tuoreessa muistissa on edellinen raskaus.
Raskauskiloista en osaa sanoa että miten niitä voisi välttää ku itselläni tuli 20 kg, kaikki lähti puolessa vuodessa ja nyt on vielä 2 kg lähdöstä alle. Salaisuuteni siihen on urheilu, harrasrtan liikuntaa 5 kertaa viikossa ja juoksin syksyllä elämäni ensimmäiset puolimaratonit (2 kertaa) vain 9 kk synnytyksen jälkeen. ETtä kyllä se mulla ainakin on liikunta mikä pitää kilot poissa ja tietty vähä hillitsee herkkuja.
Mukavaa uutta vuotta kaikille, jos en enää kirjoittele tänä vuonna
t schnappy ja "veikka" 6+3?
Raskauskiloista en osaa sanoa että miten niitä voisi välttää ku itselläni tuli 20 kg, kaikki lähti puolessa vuodessa ja nyt on vielä 2 kg lähdöstä alle. Salaisuuteni siihen on urheilu, harrasrtan liikuntaa 5 kertaa viikossa ja juoksin syksyllä elämäni ensimmäiset puolimaratonit (2 kertaa) vain 9 kk synnytyksen jälkeen. ETtä kyllä se mulla ainakin on liikunta mikä pitää kilot poissa ja tietty vähä hillitsee herkkuja.
Mukavaa uutta vuotta kaikille, jos en enää kirjoittele tänä vuonna
t schnappy ja "veikka" 6+3?