No niin! Painokontrollissa vauvan paino tippunut 100g viikossa ens ke neuvolalääkäri ja lähete kirurgille jänteiden takia. Lisämaidot takaisin, neiti on lähestulkoon samanpainoinen kuin syntyessään vajaa 6 viikkoa sitten... Kyllä on stressaavaa!
Me ollaan ihan reteästi käyty kyllä kaupassa ja kauppakeskuksessakin viimeksi tänään. Ensimmäisen aallon kanssa olin tosi varovainen, ehkä sitä on alkanut jotenkin lepsuksi tässä. Osansa on varmaan silläkin että en ole kamalasti seurannut uutisia viime aikoina, joten koko koronakohina on mennyt hiukan ohi. Pitäisi varmaan skarpata.@merin on vain kyllä ollut melkoinen päivä! Huvittavan harmittava se pyöräjuttu.
@KeepGoing miten menee vauvelin, imetyksen ja painon kanssa?
Minä olen ollut nyt alkuviikosta vähän kipeänä, ja kävin eilen varmuuden vuoksi koronatestissä, jonka tulos oli negatiivinen (juuri tsekkasin omakannasta).
Miten muuten te uskallatte liikkua pienoikaisten kanssa kodin ulkopuolella nyt korona-aikaan? Ja oletteko pitäneet/aiotteko pitää ristiäisiä/nimiäisiä johon kutsutte porukkaa? Itse olen ollut tosi varovainen; ei olla vielä käyty julkisissa paikoissa sisätiloissa paitsi neuvolassa, eikä meillä ole käynyt vielä muita vieraita kuin äiti ja täti. Muiden kanssa ollaan tavattu pihalla. Mietin, uskaltaisiko ottaa jo vähän rennommin asian suhteen kun poika pian täyttää 2kk. Mitä mieltä te kokeneemmat olette?