Kivaa, täällä on tullut enempiki keskustelua!
Mä olen edelleen jatkanut pyöräilyä. Mulla on sähköpyörä käytössä, niin jaksaa vielä polkea. En tiedä, jaksaisinko tavallisella. Huomaan kyllä, että jos menee pidempää matkaa, niin alkaa häntäluun kohdalta kipeytymään. Tasapainon kans pyöräillessä en oo huomannut mitään kummaa, mut on kyllä yleisesti paljon kömpelömpi olo.
Mulla on kans maha tosi alhaalla, mut niin on loppuvaiheessa ollut kahdessa edellisessäkin. Ite koen, että se on vaan hyvä, mahtuu hengittämään paremmin.
Nukkumisen kanssa on hemmetin hankalaa. Jos en herää yläselän järkyttäviin kipuihin niin sitten närästykseen.
Nää keskimäärin 4-5h yöunet alkaa rasittaa todella, kun tätä on jatkunu kuukausikaupalla, vaikka torkunkin päivisin sohvalla lisää. Oishan se kiva ehtiä nukkumaan ennen ku vauva syntyy. Oletan, että tämäkin on allerginen kuten kaksi vanhempaa lastakin, joten joutunee kanniskelemaan öisin ym.
Mulla on ollut nyt turvotusta reippaammin, varsinki jaloissa. Tosi ärsyttävää. Ja en jaksa liikkua niin paljon kuin tarttis. Paineet onneks olleet ok, eilenki yläpaine vähän sadan pintaan vaan.
Normaalipaineet mulla 120/75 tms, joten yläpaine on melko matalalla.
@Hedvig Tsemppiä, kuulostaa raskaalta ahdistuksen kanssa. <3 Mulla on ollut semmosia yksittäisiä ahdistuskausia täs, mutta ei oo niihin mitään lääkitystä kyllä. Joskus kokeiltiin rauhoittavaa minimiannoksen puolikkaalla ja sivuoireet oli tosi pahat. Oon ennen raskautta tarvittaessa ottanu valeriaanavalmisteita, mut raskaana en oo uskaltanu.
Mulla isä oli alkoholisti, mut kuoli 10v sitten. Tavallaan helpottavaa, että ei tarttenu hänen myöhemmin kärsiä kaikista alkoholista aiheutuneista sairauksista, mut olisin mä kyllä mieluusti halunnut, että olis tavannut lapsenlapsensa.
Mut toi on kyllä inhaa, että sisarusten kans välit ei oo hyvät. Itellä on ihan ok välit, mut eipä me juuri olla tekemisissä. Jouluna usein nähdään, mut muuten ei viestitelläkään ku kerran pari vuodessa.
lyrae 32+5