@keepJoo, oli sokerirasitus. Meni yllättävän hyvin, ei tullut huono olo eikä ruvennut nukuttamaankaan. Jonku päänsäryn sain kyllä iltapäiväksi. Eniten stressas, saanko sieltä labrasta jonku kausi-influenssan tai koronan tai jotain. Siellä oli pari tyyppiä maski kasvoilla vikan tunnin oottamassa. :| Ja muutenki hillittömät jonot. Olin vähän sivussa semmosessa odotustilassa, mut samaa ilmatilaa se on ku muukin odotusaula.
Mä miellyin edellisten aikana kantoliinaan ja oon nuorimmaista kantanut mm. viime kesänä Lapissa, vaikka oli jo 5v. Ottaahan se alkuun harjoittelua, mut siihen saa apuja mm. Kantoliinsyhdistyksellä on ollut sidontatyöpajoja ja kantoliinatukihenkilöitä eli toisia äitejä, jotka voi neuvoa. Ja lainaamoita, joista voi lainata kantovälineitä testiin. Toi Marsupi on mulle uus tuttavuus, vaikuttaa kätevältä. Mä olen käyttänyt reppuja tosi vähän, mutta Liinalapsella on Wompat-niminen kantoreppu, joka on tosi liinamainen repuksi, mutta silti helppo käyttää. Varsinki ulkovaatteiden kanssa ja taaperoikäiselle tosi kätevä. Tula-repuista on kans monet tykänneet. Ja mun mies tykkäs kovasti neliöliinasta. Siinä on repun paneeli ja solmittavat hihnat. Olkahihnat on pitkät ja saa laitettua ristiin halutessaan. Tykkään, että lähes yhtä säädettävä ku liina, mut helpompi käyttää. Mut me varmaan hankitaan taas liinoja, niissä on niin paljon variaatiota eri sidonnoissa ja materiaaleissa ja kaikessa.
Rengasliinaa oon ite muuten käyttäny vaan pikaliinana, sopii semmoselle jo itteään kannattelevalle, ni saa lonkalle kyytiin istumaan. Ja esim. autosta siirtyessä kätevämpi ku pitkä liina.
Iltaisin on edelleen ällö olo ja närästää kamalasti.
Ehkä se joskus väistyy.
Liikkeitä tunsin jo ennen ekaa ultraa ja pari päivää sit mies tunsi ekan hennon potkun mahan päältä. Ja itseasiassa just tätä kirjoittaessa tuli yks kohtuullisen tuntuva.
Varmaan vaikuttaa, että istukka on takana ja toi tykkää hengailla tosi alhaalla. Ja ilmeisesti kolmannen kohdalla voi muutenki tuntua aiemmin.
lyrae 15+5 (piti laskea kalenterista, ei näitä enää muista
)