**** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

me9 kuin ihmeessä siun masu voi olla noin pieni ja söpö :heart: Omani on jo iso! ja viikoissakin tuun siuta jäljessä :LOL:

Huh huh se olisi sitten ensin ohjelmassa taaplaaminen kauppaan ostamaan synttäritarjottavia poikalaumalla. Sen jälkeen pitäs siivota tää huusholli :attn: Ja huvitushan on 100%.

 
^Ehkä tää kohtu ei jaksa enää kasvaa :ashamed:Liian monta kertaa kasvanut ;)

Peppi,meillä ei oo uusperhettä vaan kaikki omia ja yhteisiä :D Mut välillä silti on :headwall: :headwall: :headwall:
Miten teillä lapset jakaantuu,sun,miehen,yhteiset?Minkä ikäisiä?
Tsemppiä sulle kovasti!! :hug: Mulla on ystäviä joilla uusperheitä ja tiedän ettei se ole aina helppoa ja ruusuilla tanssimista...Varsinkaan jos toisen osapuolen lapset jo teinejä...

Kouluunmenosta piti vielä sananen sanoa.Meillä esikko on jo yläasteella,7 luokkalainen ja oli kyllä kova paikka kun alkoi koulut syksyllä.Ei niinkään tyttärelle vaan äidille :( Missä mun pieni tyttöni on?
 
Enpä oo hikkailua huomannut täällä masussa. Ja täällä jatkuu muutenkin sellainen hiljainen kausi näköjään tuolla masussa tai sitte potkii vaan jonnekin niin etten tunne liikkeitä kunnolla. Sen verran onneks liikkuu, että tiedän, että kyllä siellä ollaan, vaikka hiljaista onkin. :)

Joo on se tuo pikkuisten koulun aloitus vaan rankkaa. Etenkin äideille. :whistle: :ashamed: Hyvässä muistissa vielä se kun tuo neiti koulun aloitti ja itse siellä tippa linssissä nyyhkimässä. :ashamed:

Ihania massukoita taas kuvissa ollut :heart:

Katjuska ja sintti 25+6 :heart:
 
Hei kaikille!

Haluaisin kysellä teiltä yhtä asiaa :D

Eli eilen illalla mahani oli ihan kova ja punainen (pikemminkin se punoitti) :D ja ihon pinta tuntui kireältä ja kipristeli.. Nyt kuitenkin ohitse..
Onko tämä vaan jotain venymistä? Onko muilla ollut koskaan samanlaista, soitanko neuvolaan ? ;D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rebeska:
Hei kaikille!

Haluaisin kysellä teiltä yhtä asiaa :D

Eli eilen illalla mahani oli ihan kova ja punainen (pikemminkin se punoitti) :D ja ihon pinta tuntui kireältä ja kipristeli.. Nyt kuitenkin ohitse..
Onko tämä vaan jotain venymistä? Onko muilla ollut koskaan samanlaista, soitanko neuvolaan ? ;D
Hmmm olisikohan vauva ollut sellaisessa asennossa, että venytti mahaasi oikein kunnolla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi78:
Elääkö moni uusperheessä, niin et on mun sun ja yhteiset lapset?
Meillä tämä on eka ja vika yhteinen lapsi, tämä on 8 meidän perheen lapsi. Miten sujuu yhteiset sävelet lastenkasvatuksessa? Meillä on välillä niin tätä :headwall: :kieh:

Peppi ja masukki 23+3


:wave: meillä on mun ja sun sekä nää ekat tulevat yhteiset lapset. mulla on 2 poikaa ja miehellä 1 tyttö. meillä on mennyt tää 4 vuotta yhteiseloa lasten osalta hyvin - yllättävän hyvin! tulevat keskenään toimeen tosi hyvin! mutta sitten on t'ä parisuhde, jossa sitten on enemmänkin kivikkoa - tiedä sitten onko uusperheilystä johtuvaa vai ihan osapuolista. mutta myönnetään, että kyllä ne exät ja toisen lapset joskus harmaita hiuksia aiheuttaa sekä kitkaa parisuhteelle.
tuleva tilanne on varmasti siis aika haastava... :whistle:
 
Moona,ei ei ei,en ottanut pahalla.Oon itsekin ihmetellyt.aiemmin ollut isompi maha ja luulis että joka kerta vaan kasvais kovemmin ja isommaksi!Mut kai se kohtu väsyy tai jotain?

Rebeskamä kans veikkaan että vauva oli kovasti pyllypystyssä tai jotenkin punki ylöspäin ja iho ja vatsa siksi kihelmöi...
 
Miehellä on 8v poika aikasemmasta suhteesta ja hän on meillä joka toinen viikonloppu, eli kait mekin ollaan sitten aina välillä uusperhe. Ja nyt on siis toinen yhteinen tulossa. Minä en pojan kasvatukseen puutu mitenkään, toki sanon jos sanomista on, mutta harvemmin kuitenkaan on. Ja varmaan sitten ku omat lapset kasvaa niin puutun enempi jos tarvii.

Täällä aamu alko taas ihanan uhmiskohtauksen saattelemana :/ Vaan jospa se menis ohi ennen elokuuta.

Marlin ja Justiina 27+3
 
Huomenta vaan! :)

Chevanne, noista harjoitussuppareista sen verran, kun mulla nyt on jo aika paljon niistä kokemusta valitettavasti... Lääkärin kanssa juttelin ja myös terkkarin, niin ne on sinänsä ihan vaarattomia ellei siis ole kivuliaita, eikä tule ns sarjassa (mitäköhän sekin sitten tarkottaa..), mutta lääkäri oli sitä mieltä, että niitä kuitenkin olisi hyvä olla mahdollisimman vähän. Eli kohtua täytyisi yrittää rauhoittaa niin, että aina kun supistus tulee, pysähtyy ihan kokonaan ja odottaa, että menee ohi. Mä olen tällä tyylillä joutunut välillä kävellessä pysähtymään ihan muutaman metrin välein seisoskelemaan, ja täytyy sanoa että aika hölmöltä tuntuu vaan bostailla keskellä katua ilman mitään näkyvää syytä! :whistle: Sitten se lekuri myös kehoitti pitämään ihan päiväkirjaa niistä suppareista, että paljonko ja missä tilanteissa niitä tulee. Ite oon ihan tukkimiehen kirjaimilla merkannu vaan paperille päivittäin ja myös vähän kellonaikaa niin voi vertailla, että miten esim töissä vrt vapaalla niitä on. Ihan selkeästi kyllä ne liittyy mulla ainaki rasitukseen. Vapaalla ollessa jos ei kauheesti riehu, ei niitä tuu juuri lainkaan. Sinänsä eivät siis ole vaarallisia, eivätkä avaa kohdunsuuta tms, mutta mitä vähemmän niitä on sen parempi.
 
Uusperheellinen Tosin niin ,e ttä mulla oli ennestään 3 lasta ja miehellä ei yhtään :D , nyt on yksi yhteinen ja toinen tulossa ... meilläkin on ollut molempien exien kanssa ollut ongelmia , mutta onneksi nyt ollaan saatu olla miehen exästä helpotuksella jo pari vuotta ja omastani nyt suvantoa vuoden verran ... tosin isompien lasten isän kanssa saa tapella noista tapaamisista , kun ei oikein tahdo ottaa niin kuin pitäisi ... :kieh: , ei muuten , mutta lapset pettyy .... pojalle tuo oma isä kun on ollut aina hieman tärkeämpi ....
Meillä menee hyvin lapsilla isäpuolen kanssa ja onneksi ei ole miehellä ja exällänsä ollut aikoinaan lapsia (ihan miehenkin omasta suusta... ) Meillä on mies kyllä ottanut kaikki lapset "ominaan" ja lapsetkin ovat ottaneet isukin mallinaan ja nuoremmille on "isä" vaikka biologista isäänsä käyvätkin tapaamassa ja tietävät eron . Nuorin 1v5kk (jo !!!!) on isän silmäterä , mutta kaikkia kohtelee samoin ! Toiseksi nuorin oli vain 10 kk kun ollaan alettu olemaan yhdessä , joten hän on ollut miehelleni kuin oma koko aika .

Hikkaa meidänkin vauva toisinaan ,mutta nyt on alkaneet tuntumaan liikkeet kovemmilta ja alieni liikkuu masun sisällä niin että näkee jo mahan päältä ja kunnolla :heart:

neitim+ tytsy 26+6
 
Meillä on kans mun ja sun ja nyt sit tää tuleva yhteinen. Vähän se tosiaan tuntuu välillä haasteelliselta. Molemmilla on ennestään yks poika, mulla 7 vuotias ja miehellä 2 vuotias. Mun poika on joka toinen viikonloppu isällään ja tuota miehen poikaa ollaan nyt yritetty saada et olis joka toinen viikonloppu meillä (siten siis että pojat olisivat samana viikonloppuna).

Tää masuasukki on nyt alkanut potkimaan ylemmäs :heart: Mä jo ehdein luulla et majailee koko odoutuksen tuolla ihan alhaalla, navan alapuolella.

Jaahas sit varmaan seuraavaks suunnistetaan tuonne kakkupohjien tekoon ja jos sitten vaikka viitsis tänään paistaa lättyjä

Maijamehi ja Toukka rv 27+5
 
Me9jaBonus Kiitos :heart: Helppoa ei ole, välillä tuntuu et helpompi ois olla yksin.. Meillä ei ole niinkään kitkaa eksien kans, miehen ei ollenkaan ja munkin alkaa olla jo voiton puolella vaik meidänkin erosta on jo aikaa. Lapset tykkää meistä aikuisita mut tämä parisuhde ja näkemyserot varsinkin lastenkasvatuksessa on se meidän kompastuskivi. Jospa se aika tekee tehtävänsä, ja tietty mies on ollut pitkään ilman lapsien joka päivästä mukana oloa niin kait se on sit vähän unohtunut kuinka lapset on äänekkäitä, sotkevat ja sitä ja tätä...

Meillä lapset jakaantuu, mulla 02, 04 ja 07. Miehellä 93,97,02 ja 09. Juu, nopeita ollaan oltu et kait se meidän perhe tästä vielä tasaantuu ja etsii omaa paikkaansa =) Toivotaan ainakin :heart:
 
Ekaa kertaa tänne uskaltauduin kirjoittelemaan, toivottavasti paikka on oikea..?

Kiinnostaisi tietää, että oletteko tilanneet ulkomailta vauvakamoja? Kuulemma esim. saksasta saisi edullisemmin, suositelkaa osoitteita! Manduca -kantoreppu olisi tällä kertaa hakusessa, katsoin huuto.netistä ja sielläkin hinnat lähentelee kaupan hintoja.

Kiitos avusta!

Suvi78 + poika 25+0
 
Mä tässä oon monesti miettinyt niin kamalaa asiaa kun jos mun mies vaikka sattuis kuolemaan,huolisko kukaan mies mua,8:n lapsen äitiä?Kun nainen voi hyvin ottaa miehen jolla 1-4 tai 5 tai vaikka 6 lasta jo valmiiksi :whistle: Mutta entä miehet....Tää on typerä ajatus ,mut välillä sitä kauhulla ajattelee että jos jäiskin yksin näiden penskojen kanssa ja en kuitenkaan kovin vanha vielä ole...

Mut toivottavasti sellaista ei tapahdu tietenkään :heart: Joskus masentuneena mietin :ashamed:
 
Tervetuloa kirjoittelemaan Suvi78 =) :flower:

Me9jaBonus Mä yltiöromanttisena ihmisenä uskon että kun kaksi ihmistä rakastuu niin sillä ei ole merkitystä montako lasta toisella on. =) Toivottavasti sinulla ja miehelläsi on kuitenkin vielä monia vuosia yhteistä aikaa :heart: Ihailen suuresti pariskuntia jotka ovat pysyneet vuosia yhdessä ja haaveilen siitä itsekin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suvi78:
Ekaa kertaa tänne uskaltauduin kirjoittelemaan, toivottavasti paikka on oikea..?

Kiinnostaisi tietää, että oletteko tilanneet ulkomailta vauvakamoja? Kuulemma esim. saksasta saisi edullisemmin, suositelkaa osoitteita! Manduca -kantoreppu olisi tällä kertaa hakusessa, katsoin huuto.netistä ja sielläkin hinnat lähentelee kaupan hintoja.

Kiitos avusta!

Suvi78 + poika 25+0
Moi Suvi! Mää oon tilannu kaikki tarvikkeet Saksasta, ku iteki asustelen ulkomailla. Voin suositella ainakin putiikkia nimeltä Aber natürlich http://aber-natuerlich.de , josta tilasin Manducan, imetystyynyn jne. Todella ystävällistä ja nopeaa palvelua. Tuotteet tulivat alle parissa viikossa maksun suorittamisesta, Suomeen varmasti vieläkin nopeammin.
Vaunut ym. härpäkettä ollaan tilattu osoitteesta http://mypram.de. Palvelu oli myös nopeaa muuten, mutta haluamiamme vaunuja ei ollut varastossa, joten toimitusajaksi annettiin jopa 9-12 viikkoa. Kesäkuun puolessa välissä siis pitäisi viimeistään tulla.

Katselin paljon muitakin saks. nettikauppoja, mutta kaikki eivät toimita tänne Emiraatteihin. Hinnat kyllä ovat vähän edullisempia kuin Suomessa, mutta en tiedä sitten, onko erotus järin suuri toimituskulujen jälkeen. Ei muuta ku sähköpostilla kysymystä, vastaus tulee yleensä hyvinkin pikaisesti, saksalaisella pedanttiudella ;)

T. Murske 26+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi78:
Tervetuloa kirjoittelemaan Suvi78 =) :flower:

Me9jaBonus Mä yltiöromanttisena ihmisenä uskon että kun kaksi ihmistä rakastuu niin sillä ei ole merkitystä montako lasta toisella on. =) Toivottavasti sinulla ja miehelläsi on kuitenkin vielä monia vuosia yhteistä aikaa :heart: Ihailen suuresti pariskuntia jotka ovat pysyneet vuosia yhdessä ja haaveilen siitä itsekin =)
Kiitos :flower: Näin sitä toivotaan,joskus vaan huomaan kauhukseni ajattelevan,"mitä jos..."
 
Mä notkun täällä vaikka töihin pitäis lähteä....Ja kaikki,naama ja koti, laittamatta kuntoon!
Mä en vienyt pikkutyttöjä puistoon(kun näytti sateiselta) ja nyt saan kärsiä kun en saa tehtyä mitään,kun kaikenaikaa ovat tuhojaan tekemässä :kieh: Nyt pakko laittaa kone kiinni,kun tämäkin nielee aikaani :ashamed: :whistle:
Mutta jos töissä hiljaista,palaan :LOL:
 
Heissan!

Suonenveto rantautunut tänne ja räkää tulee niin paljon kun vaan jaksaa niistää.
Ei ihmeitä täällä, pitäis töitä tehdä mutta luultavasti lähden lepäämään kotios tän räkätautini kanssa ihan piakkoin...

Mun koulusta valmistuminen viivästyy näillä näkymin joulun tienoille ainakin, sillä tenttejä ei järkätä kuin vasta joskus syksyllä. Yhden sain ujutettua tohon kevääseen, mutta ei voi mitään, täytyy vaan toivoa että virtaa riittäs tenttimiseen sitten yhden alle 2v ja toisen vastasyntyneen kera... vaikka ehtiihän sen vikan tentin tekemään myöhemminkin, mutta jotenkin ärsyttää kun ei saa tuota koulua päätökseen. Vaikka siis on jo mun toinen tutkinto eikä sinällään töiden tms kannalta sillä ole juurikaan merkitystä, niin olis ollu hieno kun olis saanu tehtyy kaiken ennen elokuuta ja nakannu paprut sit vaan sopivassa saumassa ulos syksyllä. Njäh, ei voi mitään :headwall:

Mutta joo, mä rupeen nyt töihin ja sitten syömään ja sitten kaupan kautta kotios, kerkeen vähän hengähtää ennenkui alkaa vkl:n vietto ja melske.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :hug:

runttis ja sytkylä 26+0 (poks)
 

Yhteistyössä