Mullakin oli tuo
kaalium arvo liian pieni silloin kun jouduin käymään polilla. Nyt sen pitäis olla korjaantunut, mutta oli kyllä ärsyttävää! Varmaan johtui siitä koko kohtaus :/
Tuosta
istukan paikasta. En tiedä estääkö se keisarinleikkausta, kun periaatteessa se voi olla vähän pakko tehdä. Esikoisesta oli istukka ihan edessä ja tosi alhaalla, mutta kävin tarjonnantarkastus ultrassa ja mun käsittääkseni ne olisivat leikanneet, jos herra oli ollut väärinpäin.
Mulle tuli myös yllätyksenä, että kahden leikkauksen jälkeen ei enää kannata synnyttää alateitse ja raskauksia ei suositella siinä tapauksessa kolmea enempää.
Tää pieni mahtuu vielä heittämään kärrynpyörää ilman, että tuntuu missään. Nyt on ollut jo pari päivää oikeinpäin, mutta eiköhän se kohta taas muutu
Eikä kannata ottaa paniikkia vielä siitä tarjonnasta. Kuulemma voivat kääntyä vielä ihan viime metreilläkin. Se vaan sattuu pirusti siinä vaiheessa
Viherpikkurilli luulis, että se lääkäri olis sanonut jotain, jos se olis huolestuttavaa. Mut kannattaahan sitä kysäistä, jos epäilyttää.
Ekan kohdalla ajattelin aina, että lähes kaikki on varmaan normaalia ja yritin olla panikoimatta mistään. Sitten tuli raskaushepatoosi epäily, jonka oireet olivat olleet jo pitkään..En ollut sanonut mitään kun luulin että on ihan normaalia, ettei voi kävellä kipeillä jalkapohjilla :kieh: Tyhmä minä
sit sain kuulla hepatoosista ja iski paniikki. Etenkin kun neuvolantäti oli ensimmäistä kertaa tosi huolestuneen oloinen. Sen jälkeen oon suhtautunut kaikkeen vähän epäilevästi ja kysynyt heti, jos joku vähänkin on epäilyttänyt.
Tuo hepatoosi on just siitä paska, ettei se äidille juurikaan aiheuta mitään, mutta vauva voi menehtyä, jos ei sitä hoideta. Tai siis seurata ja synnytetä etuajassa, jos pahaksi pääsee. Mut ei ollut sitä. Jollain muullakin taidettiin sitä täällä epäillä.
Nyt taas koulujuttujen pariin!
Ruuth ja muru :heart: (jolla taitaa olla nimi päätettynä, vihdoinkin) 28+2