Heipsan!
Me9jaBonus, täytyy sanoa että et varmasti turhasta ole avautunut, en tiedä miten itse selviisin sellaisesta arjesta mitä teillä varmasti on. Yhden kanssakin tuntuu, että on välillä pelkkä pepanpesijä ja kotitalouskone. Joskus aina tekee mieli valittaa, vaikka kaikki onkin hyvin ja mä en mistään hinnasta vaihtais tätä elämäntilannetta mihinkään muuhun :heart:
Jeesh, kävin eilen neuvolalääkärissä ja kaikki kunnossa, poju potkutteli ja oli raivotarjonnassa, kaikki paikat kiinni ja kiinteinä, eli ei ole syntymässä vielä ja uintiakin voidaan tytön kanssa jatkaa. Paineet ok, paino on noussut yhteensä jotain 7-8 kg mutta ei sekään mikään paha kuulemma ollut. Hemppaa ei otettu nyt, otetaan sit seuraavalla kerralla joka on jo 1.6. Ens vkon sorkutestin tulokset saan tekstiviestillä, vähänkö hyvä palvelu meidän neuvolassa :flower:
Niin ja tervetuloa uudet, kiva että vieläkin tänne tulee uusia =)
Mä pidän noita papereita tossa pöydällä vielä jonkun aikaa, ennenkuin laitan menemään meidän kassaan, josta ne hoidellaan sitten kelaan. Laitan varmaan kuun loppupuolella ne sitten menemään.
Mä en ole mitään valmiiksi laitellut tälle tulokkaalle, kun periaatteessa meillä moni asia on jo "valmiina", niinkuin hoitopöytä ja vaunut (siis yksöisvaunut). Turvakaukalon pehmusteet pesasin joku aika sitten, se odottaa työhuoneen lattialla ja siellä on kaikki sitterit, imetystyynyt, leikkimatot odottamassa uutta käyttäjää. Vaatteita en uusia (muutamia housouja ja bodyja olen ostellut) lukuunottamatta pese, vaan laitan laatikoista ne uudelleen käyttöön. Nekin on hoitotason läheisyydessä, kun ei muualla ole ollut tilaa
Murske, miten käytännössä sulla ne jatko-opinnot menee, täällähän taisi olla muitakin väikkärin tms tekijöitä, voiskohan joku valaista miten sillä "uralla" taloudellisesti pärjää ja miten käytännössä apuraha-byrokratia etenee...?
Jep, nyt aamukaakaon hakuun ja töitä tekemään =)