Onnea Lion73!
Kummasti tämä pino hiljentyny, onko melkein kaikki aktiivit jo synnyttäneet vai onko iso porukka työn touhussa???
Mulle se retafer ei sopinu kun söin esikoista odottaessa rautaa. Se opsidan kävi, mutta se joku nestemäinen on vissiin kaikista vatsaystävällisin, mutta kai pahanmakusta tms??
Nyt ei ole tarvinnu rautaa syödä, kun on hemppa pysyny yli 120 koko ajan. Jännä juttu, miten sekin vaihtelee näin.
Mä olen tänään tehny parit ruoat ja imuroinu ja nyt illan juoksentelin pihalla tytön kanssa. On taas koko ruoto kuin mankelin läpi vedetty, saa nähdä oliko tuosta nyt mitään iloa. Mä en muuten semmoseen syvään kyykkyyn voi mennä
tuntuu että jotain tulee ulos ja just sassiin, ja repee koko lantio... oliskohan mitään mahkuja, että olis jotenkin jo paikat hiukan auki? Jotenkin nyt kun se terkka sanoi, että ens vkolla ei enää tarviis tulla, niin on lupa jo hieman toivoakin sitä synnytystä... vaikka edelleen kyllä voisin skipata sen homman yli siihen hetkeen, kun vauva on ulos ja maailmassa
Mutta juu, meinasin vielä tässä illan kähmässä leipoa, joten alan hommiin, kun tyttökin oli niin piipussa ulkona juoksemisesta, että meni jo pötkölleen (siis halus mennä "ukkuu")
Jep, katsellaan, kukahan meistä seuraavana on sitten vuorossa?
runttis ja sytkylä 40+1